صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 11
کد خبر: ۳۸۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۰ مهر ۱۴۰۳

پشت پرده درگیری ستاره استقلال و تماشاگران

جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره تیم ملی ازبکستان، پس از تساوی بدون گل با ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت که هدف آن‌ها پیروزی بود، اما از حفظ رتبه اول گروه راضی‌اند.


رویداد۲۴| در دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان که روز گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد، بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. پس از این مسابقه، جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره ازبکستان، به چالش‌ها و درگیری‌هایی که با تماشاگران داشت اشاره کرد و گفت: یکی از هواداران خیلی داد می‌زد. به او گفتم چرا ناراضی هستید؟ ما مقابل یک تیم ضعیف بازی نکردیم، برعکس، باید ما را حمایت کنید. چون بازیکنان امروز تمام توان خود را گذاشتند و برای حفظ جایگاه خود تمام تلاششان را کردند.

ماشاریپوف در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره وضعیت بازی و صحنه‌های مشکوک، اظهار داشت: «برخورد‌هایی در داخل محوطه جریمه وجود داشت که باید بررسی شود. ما تمام توان خود را برای حفظ جایگاه‌مان گذاشتیم.

او همچنین به وضعیت تیم و انتظارات از بازی آینده مقابل امارات اشاره کرد و افزود: «ما در آن بازی هم فقط برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.» درباره قضاوت داور نیز گفت: «باید بازی را دوباره ببینیم، ولی به جز چند صحنه، اجازه بازی را به ما داد.»

در پایان، ماشاریپوف به تعاملات پیش از بازی با سرمربی کاتانتس اشاره کرد و تأکید کرد که تیم برای موفقیت بیشتر آماده است.

نظرات شما