صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۳۸۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵:۲۲ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

حمله تند «کیهان» به الیاس حضرتی؛ روزنامه اعتماد مردم را به نظام بدبین می‌کند!

روزنامه کیهان نوشته: روزنامه اعتماد به صاحب امتیازی آقای حضرتی در جریان آشوب‌های ۱۴۰۱ نیز آتش بیار معرکه بود. حالا که او به ریاست اطلاع‌رسانی دولت رسیده است، بازهم اعتماد دست از اتهام زدن به نظام برنداشته و روزنامه متبوعش همچنان بر افکارعمومی می‌تازد و مردم را علیه بخش‌هایی از نظام بدبین می‌کند.

رویداد۲۴| روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نسخه «اعتماد» و الیاس حضرتی را در هم می‌پیچد و مدعی می‌شود که در پی بدبین کردم مردم نسبت به نظام هستند!
آنچه بهانه این اتهام‌زنی شده، اما گزارش روزنامه اعتماد در پی افزایش مسمویت‌ها الکی است که این روز‌ها در کشور جان بسیاری را گرفته است.
روزنامه کیهان نوشته: «برخی نشریات زنجیره‌ای در صدد قبح‌زدایی از شرب خمر را دارند و هر چند وقت یکبار، یکی از آن‌ها مطالبی را برای عادی انگاری ارتکاب این حرام الهی و زائل‌کننده عقل منتشر می‌کند. تکرار و توالی این کار در نشریات مذکور، احتمال اتفاقی بودن را منتفی نموده و نشان می‌دهد که ماموریت مشترکی به این نشریات زنجیره‌ای غربگرا سپرده شده است. پس از روزنامه شرق و سازندگی، این بار نوبت به اعتماد رسید تا شرب خمر را از لیست جرم‌های اخلاقی خارج کند.»
این روزنامه اصولگرا به نقل از «جهان نیوز» نوشته: «پیش از این نیز برخی دیگر از روزنامه‌های مدعی اصلاح‌طلبی به موضوع مسمویت‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی پرداخته و دلیل اصلی آن را، نه اشتباهات و رفتار‌های خارج از عرف و غیراخلافی برخی افراد، بلکه ناشی از مشکلات قانونی معرفی کرده بودند. حالا هم اعتماد مصمومیت‌های الکلی را ناشی ازجرم انگاری آن می‌داند».
روزنامه کیهان بخش‌هایی از گزارش اعتماد را مورد اشاره قرار داده و دست آخر نوشته: «روزنامه اعتماد به صاحب امتیازی آقای حضرتی در جریان آشوب‌های ۱۴۰۱ نیز آتش بیار معرکه بود. حالا که او به ریاست اطلاع‌رسانی دولت رسیده است، بازهم اعتماد دست از اتهام زدن به نظام برنداشته و روزنامه متبوعش همچنان بر افکارعمومی می‌تازد و مردم را علیه بخش‌هایی از نظام بدبین می‌کند.»

نظرات شما