صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۳۸۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

تکرار حمایت‌های آمریکای از جنایات رژیم اسرائیل | بلینکن مدعی شد: ما با محور شرارت به رهبری ایران مواجهیم!

وزیر خارجه آمریکا با حمایت از تجاوزات اسرائیل گفت: حزب‌الله تهدیدی مستمر برای اسرائیل است. وی همچنین گفت: ما با محور شرارت به رهبری ایران روبه‌رو هستیم که به دنبال گشودن جبهه‌های جدید است.

رویداد۲۴| آنتونی بلینکن، وزیرخارجه آمریکا در اظهاراتی ادعا کرد: ما در حال تقویت تلاش‌ها برای جلوگیری از گسترش درگیری در خاورمیانه هستیم و برای یافتن راه حل دیپلماتیک در لبنان تلاش می‌کنیم.

شبکه «الجزیره»‌به نقل از وی گزارش داد: فقط مردم لبنان درمورد سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند و رئیس جمهور خود را انتخاب می‌کنند.

وزیر خارجه آمریکا با حمایت از تجاوزات اسرائیل در بخش‌های مختلفی از غرب آسیا، ادعا کرد: حزب‌الله تهدیدی مستمر برای اسرائیل است. اسرائیل حق دارد در برابر حملات حزب‌الله از خود دفاع کند.

طبق این گزارش، بلینکن در ادامه ادعا‌های خود افزود: ما با محور شرارت به رهبری ایران روبه‌رو هستیم که به دنبال گشودن جبهه‌های جدید است و سعی می‌کنیم از آن‌ها دوری کنیم.

وی گفت: ایجاد محیطی که به غیرنظامیان اجازه می‌دهد به خانه‌های خود بازگردند به نفع همه ما است. تضمین حفاظت از غیرنظامیان در درگیری‌های خاورمیانه برای اسرائیل بسیار مهم است.

نظرات شما