صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 15
کد خبر: ۳۸۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۷ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

خوابی که پایداری‌چی‌ها برای پزشکیان دیده‌اند؛ خلع از ریاست جمهوری! | نماینده تهران: ظریف برکنار نشود به دستگاه قضایی شکایت می‌کنیم

کامران غضنفری، نماینده تندرو و از حامیان سفت و سخت جلیلی می‌گوید اگر ظریف برکنار نشود، از پزشکیان به دستگاه قضایی شکایت می‌کنیم و کار به خلع رئیس جمهور خواهد رسید!

رویداد۲۴| کامران غضنفری، نماینده تهران می‌گوید: آقای پزشکیان آشکارا مرتکب جرم می‌شود، اگر هر چه سریعتر این حکم غیر قانونی را لغو نکند ما به دستگاه قضایی شکایت می‌کنیم و آقای پزشکیان باید بیاید و جواب دهد».
وی معتقد است که «پزشکیان هیچ جوابی ندارد» و می‌گوید: «او به ۵ الی ۱۵ سال محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم خواهد شد و عملا از ریاست جمهوری خلع می‌شود»!
این نماینده تندرو مجلس پیش‌تر هم با اظهارات عجیب و جنجالی خبرساز شده است. مثلا همین چند هفته پیش مدعی شد که روحانی به ترامپ پالس داده تا هواپیمای اوکراینی را بزند! ادعای عجیب او حتی صدای اصولگرایانی همچون عبدالله گنجی را هم درآورده بود تا جایی که از میزان اعتماد به نفس او با این میزان از فهم مبهوت شدند.

حرف درباره ادعا‌ها و جنجال آفرینی‌های غضنفری بسیار است، اما اهمیت این اظهار فضل آخر به آن است که همین اخیرا ایزدخواه، نماینده مجلس در یک استوری اینستاگرامی نوشته بود: «امضای پیشنهاد اعمال ماده ۲۳۴ در خصوص انتصاب محمد جواد ظریف به معاونت ریاست جمهوری که مغایر با قانون مشاغل حساس بوده است.
در صورت تصویب این طرح در صحن مجلس، موضوع خارج از نوبت و بدون طی تشریفات، به قوه قضاییه ارجاع و رسیدگی خواهد شد.»
حمید رسایی دیگر نماینده تندرو تهران نیز در تذکری به اهمیت و لزوم برکناری ظریف اشاره و گفته بود: «مطابق ماده ۲۳۴ آیین نامه وقتی قانون نقض بشود، با امضای ۱۰ نماینده موضوع در کمیسیون بررسی خواهد شد و اگر کمیسیون تخلف را تایید کند، به صحن گزارش می‌دهد و در صورت تایید گزارش صحن، پرونده در قوه قضاییه بدون نوبت بررسی خواهد شد. آقای پزشکیان، برخلاف قانون آقای ظریف را که فرزندش تابعیت آمریکا دارد، معاون خود کرده است. او با توجه به تذکرات استعفا داد، اما با فشار‌ها برگشت. ما از قانون خواستیم که به قانون تن دهد، اما به خاطر یک نفر قید مهم لایحه را حذف کرد و به مجلس ارجاع داد! الان ۴۰ نماینده از کمیسیون امنیت ملی درخواست رسیدگی کرده‌اند و مهلت ۱۰ روزه شنبه تمام می‌شود و باید گزارش کمیسیون در اولین جلسه بعد از تعطیلات در صحن قرائت شود. یعنی اگر مجلس رای دهد که قانون نقض شده، پرونده به قوه قضاییه خواهد رفت. از آقای پزشکیان خواهش میکنم خودشان قانون را قبل از آن اجرا کنند و نگذارند مجلس چنین تذکری دهد، چون نمی‌خواهیم رابطه مجلس و دولت به این شکل بشود».
بعد از او هم در جلسه دیگری مجتبی رحماندوست با تشبیه محمدجواد ظریف به مشایی خواستار برکناری او بابت تابعیت قهری (متاثر از تولد) فرزندانش در آمریکا شد.

همه این‌ها، اما در شرایطی است که مهم‌ترین مساله مملکت در حال حاضر افزایش تنش‌ها در منطقه، فضای ملتهبی که بعد از عملیات وعده صادق ۲ ایجاد شده، پاسخ احتمالی اسرائیلی‌ها به ایران که هر روز درباره آن خط و نشان می‌کشند و اتفاقات بعد از این پاسخ است. نمایندگان مجلس در واقع در چنین شرایطی که سایه جنگ بیش از هر وقت دیگری بر سر کشور و منطقه افتاده و دولت و مسئولان در سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها باید به این مهم بپردازند، تمرکز خود را بر برکناری ظریف گذاشته و رئیس جمهور را تهدید به شکایت و خلع از ریاست جمهوری می‌کنند!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۱
رضا
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
یوخ بابا !!!!!!!!
علیرضا
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
درودبرشما. شورای نگهبان: دلتون خنک شد؟!!! بااین مهندسی که برای انتخابات این مجلس انجام دادید لکه ننگی به کارنامه سباهتون اضافه شد.!!! نماینده هائی که با ۲۰۰ ،۳۰۰ رای بعنوان وکیل تهرانیهای ۱۲ میلیون نفری روی صندلی های خانه ملت نشستند، نخاله وعوضی ازآب درآمدند.! هرکدوم از این لیستِ انتخابی رونگاه میکنید حالتون از این مجلس بهم میخوره وناله ونفرینیست که نثار شورای نگهبان میشود. دراون دنیا هم حق کشی ها وخیانتهای هر کدوم از نماینده گان تهران دراین دوره دامان شماهارو میگیره . پس وای بحالتون.!!!
حنیف محمد نعیم
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
آقای رسائی وقتی آقای ظریف امین حضرت آقا هستند شما کاسه داغتر از اش شدی اگر هوشمندی وکاردانی وذکاوت آقای دکتر ظریف نبود هنوز ذیل اصل هفتم بودیم وفقط بخاطر اینکه شناسنامه امریکایی برای فرزندانشان صادرشده سوزش گرفتید عملکردتان با مواضع امریکا هیچ فرقی نداردیکم بیرسا باشی بهتر است ضمناً امریکا از مواضع شما ودوستانتانخیلی خوشش میشود ناپایدار باشید نماینده حداقلی طهران ضمناً ازشما به یک اشاره امریکاییها براتون گرین کارت و....صادر میکنند وخود شامل همان ماده اشاره سده میشوی عزیز دل برادر
ناشناس
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
پایداری غلط کرده !
ناشناس
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
شکایت 16ملیونی رای دهندگان ازشورای نگهبان بابت تایید صلاحیت های اهالی پایداری ها بدون هیچ تخصص وکارایی درمچلس واخراچ رسایی ها ثابتی ها نبوی ها راباید درکجاثبت شود
محبوب از تبریز
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
اقا یان مدعی انقلابیگری لطفا کمی از فعالیتتان تان در مورد انقلاب و جنگ بگوید که برای کشور چه کار مثبتی کردید . به نظر بنده شما انقلابی انقلاب ندیده و بسیجی جنگ ندیده هستید . لطفا دلیل مخالفتتان با اقای ظریفرا با سند و مدرک ارائه کنید تا مردم هم همراه شما شوند . و دیگر اینکه بگوئید با چند درصد ارا ی مردم نماینده شده اید ایا غیر از این است که با چابلوسی و تزویر و دروغگویی نماینده هستید و حرفهایی می زنید که به مذاق حاکمیت خوش اید . من می دانم عصبانیت شما از دست اقای ظریف چیست چون ایشان در مصاحبه با اقای لیلاز در مورد بر جام خیانت روسها را افشا کرد ناراحتی شما به خاطر این است . و دیگر اینکه خیلی از مقامات هستند که فرزندانشان در خارج هستند مانند خانم خزعلی که پسرش مشغول تولید و پخش فیلتر شکن بود و مادرش دنبال فیلتر کردن حقایق چون از جنس شما بود مشکلی نبود . یا اینکه اقای اقا تهرانی گرین کارت امریکا را دارد چطور در مجلس نماینده است می شود توضیح دهید . اقایان تندرو اقای ظریف از 22 سالگی در خدمات نظام و مورد تایید رهبری بود و چرا تا حالا کوچکترین تخلفی پیدا نکردید و اگر کردید چرا نمی گوئید که کدام تخلف را کرده است که به ضرر کشور باشد . خانم کاترین شکدوم توسط تندروها در بین مقامات نفوذ کرده بود چرا در مورد ان سخن نمی گوئید . دشمنی شما با اقایان ظریف و پزشکیان نه به خاطر منافع مردم و کشور بلکه به خاطر این است که فرد مورد نظر شما رئیس جمهور نشده تا شما ها را وزیر و استانداروسفیر کند . شما دنبال کسب شهرت و ثروت و مقام هستید و کوچکترین اعتقادی به منافع ملی ندارید . می شود توضیح دهید که برای منافع مردم و کشور کدام کار مثبتی را انجام داید شما و یارانتان به غیر از تحمیل هزینه به کشور هیچ کاری نکردید دوستان و همفکران شما به سفارت عربستان و انگلیس حمله کردند و کلی خسارت به بار اوردند و کشور را در مجامع بین المللی بی اعتبار کردند . چرا تا حالا در مورد رانتخواران و مفسدان اقتصادی غارتگران بیت المال کوچکترین عکس العملی نداشتید . وقتی کار های شما دروغ پردازی و توهین و افترا به انهایی است که مثل شما فکر نمی کنند وای به حال فرهنگ و مردمی که در کمسیون فرهنگی مجلسش رسایی و ثابتی باشند در صورتیکه اینها از فرهنگ کوچکترین اطاعی ندارند اگر نظارت استصوابی و شورای نگهبان نبود و انتخابات ازاد بود شما ها هیچوقت نماینده نمی شدید چون نه سوادش را دارید و نه از سیاست چیزی می دانید دست پخت شما دولت معجزه هزاره سوم بود و به کشور چنان ضربات مهلکی زد که صدها سال نمی شود ان ها را جبران کرد طبق اعتراف خود حاکمیت در طول 8 سال بیش از 800 میلیارد دلار در المد نفتی نفله شد و معلوم نشد کجا رفت دولت محبوب شما احمدی نژآد تا حالا هر چی دلش خواست بر علیه نظام و مقامات زد و کوچکترین بر خوردی هم نشد و حتی دو سه بار به خارج هم رفت اگر کسی غیر از ایشان ان حرفها را زده بود الان از سرنوشتش خبر نبود
Jam
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
ما مردم خواهان انحلال مجلس تندرو با مواضع ضد وطنی و ضد دینی فعلی و برگزاری انتخابات جدید مجلس هستیم.
نظرات شما