صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 14
کد خبر: ۳۸۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

سخنرانی امیرحسین ثابتی در اتحادیه بین‌المجالس قطع شد!

سخنرانی امیر حسین ثابتی نماینده مجلس ایران در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی در حالی نیمه کاره ماند که رئیس (IPU) نبود ترجمه همزمان را دلیل این اتفاق عنوان کرد.

رویداد۲۴| سخنرانی امیر حسین ثابتی نماینده مجلس ایران در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی در حالی نیمه کاره ماند که رئیس (IPU) نبود ترجمه همزمان را دلیل این اتفاق عنوان کرد.



امیر حسین ثابتی نماینده مجلس در این سخنرانی گفت: امروز در جهانی زندگی می‌کنیم که به دلیل وجود رژیم آپارتایدی و فاشیستی اسرائیل، امنیت و صلح به مفهومی خیالی و دست‌نیافتنی تبدیل شده است.

وی افزود: جنایات اسرائیل باعث شده مفاهیمی مانند آزادی و حقوق بشر معنای واقعی خود را از دست بدهند.

ثابتی گفت: جالب است که آمریکایی‌ها اسرائیل را نمونه‌ای موفق از لیبرال دموکراسی در خاورمیانه می‌دانند؛ اما این موفقیت در چیست؟ در آزادی و حقوق بشر یا در قتل عام و جنایت؟

وی تاکید کرد: تا وقتی اسرائیل وجود دارد، دنیا رنگ آرامش را نخواهد دید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
رضا
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
این ولگرد رو کی اونجا فرستاده که آبروی نداشته شونو هم ببره ؟؟؟
ناشناس
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
خوب اقا جان اينهمه كلاس و معلم زبان ، چرا وقت نميذاريد يك كم زبان خارجه ياد بگيريد ، چرا عادت كرديد به تنبل بازي و نمره رانتي و معدل بالا و القاب مهندس و دكتر، كمي هم درس بخوانيد ، والا انوقت هم ميتونيد حرف بزنيد هم متن هاي سخنرانيتون را خودتون بنويسيد هم ملعبه دست ٤ تا كارشناس و زباندان نشويد.
علیرضا
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
درودبرشما. امشب صدای گریه های ثابتی رواز خونه مامانش میشنوید! خیلی ناراحت شداز اینکه دست نویسی که داده بودند بخونه رواجازه نداد اون خانم سیاه پوسته بخونه.!!! طفلکی بچه خیلی کِنِف شد. وای بحالِ اولین نطق پیش از دستور درمجلس! وای وای چه نطقی بکنه ثابتی! کورکردنِ نطقش که میگن اینه!!! حتماً این فاجعه روهم تقصیر ظریف وعراقچی میندازه ودرحملات جدیدبازهم دولت چهاردهم روبرای کورشدن نطقش مینوازه!!! ولی دلم خنک شد، قیافشو یه باردیگه ببینید!!!
نظرات شما