صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 17
کد خبر: ۳۸۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۱ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳

حاشیه جدید تندرو‌ها حول محور ظریف | رسایی: پزشکیان گفت به ظریف پست دادم که اپوزیسیون نشود! | اصل ماجرا به روایت پسر پزشکیان

حمیدرسایی، نماینده رادیکال مجلس در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شده که از پزشکیان درباره حضور ظریف در دولت پرسیده و رئیس جمهور گفته که او (یعنی ظریف) باید در دولت باشد تا کنترل شود و اپوزیسیون نشود!

رویداد۲۴| حاشیه‌سازی طیف تندرو تمامی ندارد. یکی از اصلی‌ترین ابزار‌ها و بهانه‌هایشان است هم محمدجواد ظریف است!
از یک طرف اصرار دارند که، چون فرزندش تابعیت خارجی هم دارد باید از دولت برود و پایشان را روی گلوی رئیس جمهور گذاشته، حتی تهدید به شکایت به دستگاه قضایی و برکناری هم می‌کنند! شاهدش همین درخواست ۴۰ نماینده به کمیسیون، نطق رسایی و اظهارات پرحاشیه جناب غضنفری.
از طرف دیگر سعی می‌کنند میانه اصلاح‌طلبان و دولت و ظریف را برهم بزنند. شاهدش یادداشت امروز روزنامه جوان با حمله به جلایی‌پور و داستان ساختن از یک پیشنهاد ساده در این اوضاع شبه جنگی.
از طرف دیگر هم ادعا‌های عجیب و غریب مطرح می‌کنند! شاهدش همین توییت اخیر حمید رسایی که نوشته: «درجلسه دیشب نمایندگان تهران با رییس جمهور، از ابقای غیرقانونی ظریف درجایگاه معاونت ریاست جمهوری پرسیدم.
پزشکیان پاسخ داد: آقای ظریف بیرون مانده بود، اپوزسیون ما میشد، داخل دولت که باشد کنترل میشود.
یعنی هرکس به این شیوه عمل کرد، یک پست میگیرد!»

این ادعای عجیب آقای رسایی البته بدون پاسخ هم نماند. یوسف پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس درباره گفت‌وگوی مورد اشاره رسایی توضیح داد و نوشت: «از رئیس‌جمهور پرسیدم، گفتند حرفم همان بوده که همیشه گفته‌ام. نتیجهٔ تنگ‌نظری‌ها بیرون راندن دلسوزان توانمند از دایرهٔ انقلاب است. مواضع ⁧ وفاق ستیز ⁩ به صلاح ایران نیست. دوستی و برادری‌ام با آقای دکتر ظریف خدشه ناپذیر و خیرخواهی و وفاداری ایشان به نظام و ایران انکارناپذیر است.»

نظرات شما