صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 19
کد خبر: ۳۸۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

ببینید| سیاستمدار صهیونیست: ما مکه و مدینه و کوه سینا را می‌گیریم

ویدئویی از صحبت های یک سیاستمدار صهیونیست درباره اشغال مکه و مدینه و کوه سینا خبرساز شده است.

رویداد24| سیاستمدار اسرائیلی، آوی لیپکین، برنامه‌های اسرائیل را برای ادامهٔ همکاری در کنار دوستان خود (ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، اوکراین، هند، فرانسه، آلمان، لهستان، اتریش) توضیح می‌دهد تا آنها بتوانند مسلمانان را از بین ببرند و تمام اماکن مذهبی اسلامی را نابود کنند.

در حالی که سیاستمداران اسراییلی بارها علناً از "اسراییل بزرگ" و "نیل تا فرات" سخن گفته‌اند، برخی از رسانه‌ها همچنان جرقه‌ی بحران در خاورمیانه را حمله‌ی حماس در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ می‌دانند، گویی تا یک سال پیش نه از شهرک‌سازی غیرقانونی خبری بوده، نه از نقض مکرر حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی و نه از باورهای خطرناک فاشیستی و ایدئولوژیکی که قوم یهود را "قوم برتر" می‌داند و تصرف سرزمین‌های آبا و اجدادی مردمان کشورهای عربی را حقی مسلم که کتاب آسمانی به قوم یهود بخشیده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
خاک بر سر کشورهای خائن عربی که نشستن نگاه میکنن که هیچ برخی شون دست در دست کثیف و خونی اسرائیل هم دارند و کمکش میکنند‌ . به جای ایستادن جلوی اسرائیل برای ایران شاخ و شانه میکشند‌. طرف آشکارا داره میگه مکه و مدینه را هم میخوایم و اون مکان‌ها رو پاکسازی میکنیم ، بن سلمان رو چه حسابی خودش رو زده به خواب. لبنان که در حال اجراست، هدف بعدی سوریه است بعدش احتمالا میرن سراغ عراق ، وقتی عربها خودشون به همدیگه رحم ندارن نمیدونم ما این وسط چکاره ایم
ناشناس
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
این جنگ اسرائیل با اعراب است، و خواسته آنها هم سرزمینهای دولتهای عربی است! آن وقت ایران با اسرائیل درگیر است و کشورهای عربی خلیج فارس مدعی جزایر ایرانی هستند!!! این تضادها را یکی توضیح بدهد!
نظرات شما