صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 19
کد خبر: ۳۸۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۸ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳

انتقاد تند جواد امام از پزشکیان؛ ابقای مخالفان چه توجیهی دارد؟

جواد امام خطاب به پزشکیان نوشت: ابقای مخالفانِ مخرب (نه حتی منتقدان)، و بی‌توجهی به شعار‌ها و وعده‌های انتخاباتی و عدم به‌کارگیری نیرو‌های جریان سیاسی حامی شما چه حکم و توجیه اخلاقی و سیاسی دارد؟

رویداد۲۴| انتصابات دولت از زمان چینش کابینه تا حالا حاشیه‌ساز بوده و پزشکیان و همکارانش را در سیبل انتقادات قرار داده است.
این انتقادات، اما گویا تاثیری در رویکرد دولت ندارد. شاهدش همین رویه انتخاب استانداران و مدیران میانی که روز‌های اخیر با انتقادات گسترده‌ای همراه بوده است.
سپردن استانداری‌ها به طیف پایداری به شدت حامیان دولت را مایوس و این تصور را ایجاد کرده که منظور دولت از «وفاق ملی» تسلیم در برابر مخالفان بوده است!
در همین راستا، جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «پرسشی از رئیس جمهور محترم
مقدمات انتصابات دولت چهاردهم بر مبنای کار کارشناسی، شایسته‌سالاری، خاستگاه اکثریت رأی‌دهندگان و حامیان واقعی دولت بود، اما در چرخشی غیرقابل درک بانیان وضع موجود و مقربان جبهه پایداری در حال برکشیده شدن هستند!
ابقای مخالفانِ مخرب (نه حتی منتقدان)، و بی‌توجهی به شعار‌ها و وعده‌های انتخاباتی و عدم به‌کارگیری نیرو‌های جریان سیاسی حامی شما چه حکم و توجیه اخلاقی و سیاسی دارد؟
تغییر رویه فعلی را از همین امروز آغاز کنید؛ اصول‌گرایان و نواصول‌گرایانی که بر اصول خود پایدار نمانده‌اند، به طریق اولی از شعار «وفاق» هم عبور خواهند کرد.»

نظرات شما