صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 19
کد خبر: ۳۸۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳

ظریف: باید بپذیریم ۵۰ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند | تلاش کنیم این مردم رو همراه کنیم

ظریف گفت: مردم ما همواره هوشیار بوده اند و هوشیارانه با دولت‌ها برخورد کردند. انتخاب دکتر پزشکیان، انتخاب بسیار هوشیارانه بود، اما ۵۰ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند. باید یاد بگیریم که وفاق تنها میان حاکمیت نیست.

رویداد۲۴| محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور، صبح امروز شنبه ۲۸ مهرماه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان حضور یافت.

او در جلسه آیین افتتاح مرکز ارتباط اتاق‌های بازرگانی کشور‌های عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (ACD) گفت: «این مردم اند که می‌توانند آینده را روشن‌تر کنند. باور اینکه بپذیریم اشتباه کردیم، باور اینکه بپذیریم مردم از کارنامه‌ی ما راضی نیستند سخت است. مردم ما همواره هوشیار بوده اند و هوشیارانه با دولت‌ها برخورد کردند. انتخاب دکتر پزشکیان، انتخاب بسیار هوشیارانه بود، اما ۵۰ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند. باید یاد بگیریم که وفاق تنها میان حاکمیت نیست، گرچه وفاق میان حاکمان بسیار مهم است. وفاق در میان ۲۰ درصدی که به نامزد مخالف جناب آقای پزشکیان رای دادند و ۳۰ درصدی که به آقای پزشکیان رای دادند، بسیار مهم است. وفاق نیازمند ۵۰ درصدی است که به هیچکس رای ندادند. نگاه ما باید به آن اکثریت باشد و باید تلاش کنیم آن اکثریتی که شرکت نکردند، در کنار گروهی که به این نامزد یا آن نامزد رای دادند، همراه و همگام برای ساختن یک ایران بهتر، حضور داشته باشند.»

مسعود صرامی، کارآفرین اصفهانی، نیز پیش از ظریف در سخنرانی خود از جاری شدن زاینده رود و حل مشکلات آن در پایان سال ۱۴۰۵ و رفع مشکل ترافیک اصفهان تا پایان ۱۴۰۳ خبر داد.

نظرات شما