صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 19
کد خبر: ۳۸۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳
شبکه فروش؛ چالش‌ها و راهکارها

اعلام آثار برتر یازدهمین همایش مدیریت‌ ریسک و بیمه توسط بیمه کوثر

دبیرخانه همایش مدیریت ‌ریسک و بیمه، مقالات برتر شرکت‌کنندگان در یازدهمین همایش مدیریت‌ریسک و بیمه با موضوع “شبکه فروش؛ چالش‌ها و راهکارها” را انتخاب و معرفی نمود.

رویداد ۲۴|از میان مقالات ارسالی تعداد ۹ مقاله در سه سطح ارائه، صرفاً چاپ و پوستری به عنوان مقالات برتر برگزیده شدند.

زهرا جافری در این رابطه افزود: با توجه به تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، در این دوره نیز همانند ادوار گذشته از اساتید موسسه آموزش عالی بیمه اکو در کمیته علمی همایش بهره‌مند شدیم و از میان مقالات ارسالی، سه مقاله «تببین و شناسایی چالش‌های شبکه فروش در صنعت بیمه مبتنی بر تحولات دیجیتال» (سیدمحمدرضا مطلبی‌کیا و همکاران)، «شناسایی و رتبه بندی چالش‌های موثر بر آینده شبکه فروش با استفاده از تکنیک دلفی فازی» (وحیده نورانی) و «بررسی نقش نمایندگان بیمه در ایجاد وفاداری مشتری به بیمه عمر» (سحر بزرگ نیا) به ترتیب در رده‌بندی مقالات قابل ارائه حایز رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین سه مقاله «بررسی و اولویت بندی مقوله‌های فرهنگ توانمندسازی شبکه فروش در صنعت بیمه» (فاطمه باباخانیان و همکاران)، «استفاده از بازاریابی محتوا برای افزایش تعامل و توسعه شبکه فروش» (سمیرا یزدی) و «بازتعریف نقش شبکه فروش بیمه در راستای تحول دیجیتال؛ چالش‌ها و راهکار‌ها» (مائده باغبان) در رده بندی مقالات صرفاً چاپ مورد انتخاب هیئت داوران قرار گرفتند. وی در ادامه عنوان نمود سه مقاله «تغییرات و چالش‌های آینده شبکه فروش در صنعت بیمه» (لیلا خرادپور)، «بررسی تاثیر ابعاد استراتژی‌های بازاریابی در بهبود و توسعه‌ی شبکه فروش» (مرتضی ظهرابی) و «مروری بر نوآوری‌های شبکه توزیع بیمه و چالش‌های آن با استفاده از تحلیل بیبلیومتریک» (مرتضی موسوی) نیز به صورت پوستری پذیرفته شدند.

در آخر بنابر اعلام دبیر یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه در روز برگزاری همایش در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳، از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد. همچنین ارائه مقالات به صورت آنلاین در آپارات بارگذاری خواهد شد.

منبع :بیمه کوثر

نظرات شما