صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 19
کد خبر: ۳۸۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳

شرط عجیب موسیمانه برای قبول سرمربیگری استقلال

پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید استقلال، در مذاکرات اولیه با باشگاه شرطی عجیب گذاشته بود. او خواستار یک خانه ویلایی با استخر سرپوشیده شده بود که البته با پیشنهاد باشگاه برای اقامت در یک برج لوکس با استخر موافقت کرد.

رویداد24| پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال هنگام مذاکرات خود با این باشگاه شرط ویژه‌ای مطرح کرده بود.

 یکی از مسائل مهمی که اغلب مربیان خارجی هنگام حضور در ایران روی آن متمرکز می‌شوند، بحث وضعیت اسکان آنهاست. برخی افراد مانند برانکو ایوانکویچ و ریکاردوساپینتو تکلیف را از همان ابتدای کار روشن کرده و تاکید داشتند که دلشان می‌خواهد در هتل زندگی کنند به همین خاطر یک سوئیت مجهز برایشان زرو می‌شد ولی اغلب سرمربیانی که به ایران می‌آیند، تمایلی به زندگی در هتل نداشته و ترجیح می‌دهند خانه مستقل داشته باشند. اتفاقا سرمربی جدید استقلال نیز همین مساله را در قالب شرطی ویژه مطرح کرده بود.

پیتسو موسیمانه در خلال مذاکرات خود خواسته بود تا یک خانه ویلایی برایش اجاره شود و این منزل به استخر سرپوشیده نیز مجهز باشد اما استقلالی‌ها توانستند او را مجاب کنند تا به جای خانه ویلایی، در یک برج مناسب مستقر شود و به او وعده داده‌اند که حتماً برایش در برجی خانه می‌گیرند که استخر داشته باشد.

از سوی دیگر قرار شد اگر دستیارانی که موسیانه با خود می‌آورد، مجرد باشند، هر دو نفر داخل یک آپارتمان اسکان یابند. به این ترتیب اگر سرمربی جدید استقلال با خود ۴ دستیار بیاورد که همگی مجرد باشند، باشگاه استقلال دو دستگاه آپارتمان برای آنها اجاره خواهد کرد.

نظرات شما