صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 20
کد خبر: ۳۸۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳
در رویداد ۲۴ بخوانید:

ببینید| چگونه محیط بان از خندیدن به کرگدن پشیمان شد!

زمانی که یک کرگدن دور خود چرخید و تصمیم گرفت به جای فیل‌ها به تعقیب وسیله نقلیه پارک سافاری بپردازد، این محیط بان تازه فهمید که در چه دردسر بزرگی افتاده است.

رویداد ۲۴| حسین فلاحی: تروین مدلولی که یک محیط بان حرفه‌ای باسابقه سافاری است یک صبح خشک و بدون باران، دقیقا می‌دانست که برای پیدا کردن یک بازی بزرگ برای مهمانانش چه باید بکند. با این حال، چیزی که انتظار آن‌ها را می‌کشید بیشتر از آن چیزی بود که تروین به دنبال آن بود!

پیدا کردن فیل‌ها

تروین توضیح می‌دهد: «با اینکه مدتی بود که باران نباریده بود، اما یک صبح خیره‌کننده در کروگر بزرگ بود. از آنجایی که هوا خیلی خشک بود، روی چند چاله آبی که هنوز آب داشتند، تمرکز کردم و در راه چند رد فیل تازه پیدا کردیم.»

 وقتی به چاله آب رسیدیم، فیل‌ها آنجا بودند. برخی از فیل‌ها در حال ترک آنجا بودند، برخی دیگر در حال نوشیدن بودند و برخی حتی در داخل چاله آب بودند. بدون شک این منظره خیره کننده‌ای بود، اما بعد تروین متوجه چیز دیگری بین فیل‌ها شد.

ناگهان یک کرگدن وارد صحنه شد و سرش را بالا و پایین تکان داد. در حالی که فیل‌ها وحشت کردند و به عقب رفتند. اما این برای کرگدن کافی نبود و همچنان آن‌ها را دور می‌کرد. فیلی که در ابتدا به چالش کشیده شد، حالا به داخل بوته‌ها عقب نشینی کرده بود، اما کرگدن هنوز راضی نشده بود!

در نهایت کرگدن تصمیم گرفت به طور کامل جاده را از وجود تمام فیل‌ها پاک کند. اگرچه فیل‌ها جثه هایشان بزرگتر و همچنین تعدادشان بیشتر بود، اما این مانعی برای کرگدن محسوب نمی‌شد.

در ادامه کرگدن که تمام فیل‌ها را پاکسازی کرده بود، تصمیم گرفت توجه خود را به وسیله نقلیه سافاری معطوف کند! در حالی که هنوز همه سرگرم قهقهه از مواجهه کرگدن با فیل‌ها بودند، اما آن قهقهه‌ها به سرعت تبدیل به خنده‌های عصبی شد! کرگدن به تعقیب وسیله نقلیه سافاری پرداخت، اما تروین که همیشه ایمنی را در اولویت قرار داده بود توانست با مهمانانش از آنجا فرار کند!

نظرات شما