صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 20
کد خبر: ۳۸۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

بهترین هاستل های آنتالیا| گزینه‌های عالی برای سفر اقتصادی و طولانی

به‌جای صرف بودجه زیاد برای هتل‌های لوکس، هاستل‌های آنتالیا با قیمت‌های مناسب، گزینه‌ای عالی برای اقامت در طول سفر‌های طولانی هستند. به همین خاطر در این مقاله به معرفی بهترین هاستل‌های آنتالیا خواهیم پرداخت.

رویداد۲۴ |  مهسا زرگری: ترکیه، کشوری است که در آن جاذبه‌های شرق و غرب، و همچنین اروپا و آسیا به هم متصل می‌شوند. این سرزمین، مقصدی بی‌نظیر است که می‌توانید در آن سواحل مدیترانه‌ای زیبا، معماری بیزانسی شگفت‌انگیز و تجربه بالون‌سواری در آسمان کاپادوکیا را پیدا کنید. در واقع، این کشور باشکوه برای هر سلیقه‌ای جذاب است؛ چه به تاریخ علاقه‌مند باشید، چه عاشق ماجراجویی‌های طبیعی یا سواحل آرام، ترکیه گزینه‌های بی‌نظیری برای شما ارائه می‌دهد. اگر به دنبال سفری اقتصادی به این کشور هستید، انتخاب بهترین هاستل‌های ترکیه می‌تواند به شما کمک کند.

به‌جای صرف بودجه زیاد برای هتل‌های لوکس، هاستل‌های ترکیه را مدنظر قرار دهید. این هاستل‌ها با قیمت‌های مناسب، گزینه‌ای عالی برای اقامت در طول سفر‌های طولانی هستند. علاوه بر این، شما این فرصت را خواهید داشت که با دیگر مسافران آشنا شوید و دوستانی پیدا کنید که خاطرات مشترکی را با آن‌ها بسازید.

لیست بهترین هاستل‌های آنتالیا

اگر به دنبال یک هاستل مهمانی در ترکیه هستید، در Funky Monkey به عنوان بهترین هاستل آنتالیا، از شما استقبال می‌شود و در تمام فعالیت‌های جالبی، شرکت خواهید کرد که می‌تواند موسیقی زنده یا دیگر تفریحات در این هاستل باشد.

هاستل گورمه

احتمالاً نام گورمه را نشنیده‌اید، اما این مکان به عنوان دروازه‌ای به کاپادوکیا و محلی برای تجربه بالون‌سواری مشهور است. بسیاری از مسافران در طول سفر به ترکیه چند روزی را در اینجا می‌گذرانند. گورمه دارای اقامتگاه‌های شگفت‌انگیز و تجربه‌های منحصر به فردی است. برای رزرو بهترین هاستل‌های ترکیه، می‌توانید از طریق ۲۰پیمنت اقدام کنید و از سفر خود لذت ببرید.

هاستل El Studio لنکاوی

هاستل El Studio در فاصله پنج دقیقه‌ای از مرکز Kuah واقع شده و شامل ۱۲ تخت با تهویه مطبوع است. پس از ورود به این هاستل، یک ملحفه و حوله دریافت خواهید کرد. امکانات مشترک شامل یک قفسه کوچک با یخچال و ظروف است. همچنین، دسترسی به اینترنت وای‌فای نیز در اینجا فراهم است.


بیشتر بخوانید: بهترین هاستل های استانبول| پیشنهاد سفر کم‌هزینه و اقتصادی


این هاستل اطلاعاتی درباره تور‌های گردشگری لنکاوی در اختیار شما قرار می‌دهد و در نزدیکی آن مغازه‌های مختلفی برای خرید لباس و غذا وجود دارد. El Studio در منطقه‌ای آرام و خلوت قرار دارد که برای گردشگران تور کوالا لنکاوی که به دنبال آرامش هستند، مناسب است.

هاستل The Village

هاستل The Village در میان مزارع برنج و درختان نارگیل واقع شده و با باغ‌های استوایی احاطه شده است. اتاق‌های این هاستل مبله و دارای امکانات اولیه هستند. این هاستل در مرکز ساحل سینانگ قرار دارد و به رستوران‌ها، مکان‌های تفریحی، فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها نزدیک است.

فاصله شما از این هاستل تا طولانی‌ترین ساحل لنکاوی، یعنی ساحل سینانگ، تنها هفت دقیقه است. همچنین، می‌توانید برای کشف جزیره با اجاره اسکوتر یا ون‌های گردشگری در تور کوالا لنکاوی اقدام کنید.

هاستل Sweet Monkey

هاستل Sweet Monkey Backpacker Hostel در کنار ساحل سینانگ، یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی لنکاوی واقع شده است. در این منطقه می‌توانید پیاده‌روی کنید، از غذا‌های محلی لذت ببرید و به تفریحات ساحلی بپردازید. همچنین، اینجا مکان مناسبی برای خرید و تفریحات شبانه است. دیوار‌های خوابگاه با رنگ‌های آرامش‌بخش تزئین شده‌اند.

هاستل Sweet Monkey برای خانم‌ها و آقایان اتاق‌های جداگانه‌ای با تهویه مطبوع، ملحفه‌های شخصی، چراغ خواب و سوکت‌های برق ارائه می‌دهد. همچنین، حمام گرم با شامپو و حوله‌های تمیز از دیگر امکانات این هاستل است.

هتل تریانا

هتل تریانا یکی از مقاصد ایده‌آل برای مسافران است که به دنبال اقامتی راحت و لوکس می‌باشند. این هتل امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد که تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مهمانان فراهم می‌کند.

رستوران

رستوران هتل تریانا با منوی متنوع و غذا‌های خوشمزه، انتخابی عالی برای صرف وعده‌های غذایی است. مهمانان می‌توانند از غذا‌های محلی و بین‌المللی لذت ببرند و لحظاتی دلپذیر را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنند.

تفریحی

هتل تریانا امکانات تفریحی متعددی را ارائه می‌دهد که شامل فعالیت‌هایی مناسب برای همه سنین می‌شود. این امکانات به مهمانان این امکان را می‌دهد که از اوقات فراغت خود به بهترین شکل استفاده کنند و لحظاتی شاد و پرانرژی را تجربه کنند.

استخر سرباز

استخر سرباز هتل تریانا فضایی دلپذیر برای استراحت و تفریح است. مهمانان می‌توانند در گرمای آفتاب استراحت کنند، شنا کنند و از فضای آرامش‌بخش اطراف لذت ببرند. این استخر مکان مناسبی برای گذراندن لحظات شاد در کنار خانواده و دوستان است.

اینترنت

هتل تریانا به مهمانان خود خدمات اینترنتی معتبری ارائه می‌دهد. با دسترسی به اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها و لابی، مهمانان می‌توانند به راحتی با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشند و از امکانات آنلاین استفاده کنند.

به طور کلی، هتل تریانا با امکانات و خدمات متنوع خود، گزینه‌ای مناسب برای اقامت در سفری خوشایند و به یادماندنی است.

هاستل مارینا آنتالیا

هاستل مارینا در آنتالیا یکی از گزینه‌های مناسب برای مسافران است که به دنبال اقامتی راحت و مقرون به صرفه می‌باشند. این هاستل با ارائه امکانات متنوع، تجربه‌ای دلپذیر را برای مهمانان فراهم می‌کند.

امکانات

اتاق سیگار ممنوع: به منظور حفظ هوای سالم و راحتی مهمانان، در تمام اتاق‌ها سیگار کشیدن ممنوع است.

خشک‌شویی: هاستل مارینا خدمات خشک‌شویی را ارائه می‌دهد که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا لباس‌های خود را در شرایط تمیز و خوشبو نگه‌دارند.

تهویه مطبوع: تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند، که اقامتی راحت و دلپذیر را در هر فصل سال تضمین می‌کند.

ممنوعیت ورود حیوانات خانگی: به منظور راحتی تمام مهمانان، ورود حیوانات خانگی در این هاستل ممنوع است.

ترانسفر فرودگاه: هاستل مارینا خدمات ترانسفر فرودگاهی را فراهم می‌کند، که به مهمانان کمک می‌کند به راحتی و بدون دغدغه از و به فرودگاه برسند.

صبحانه: مهمانان می‌توانند هر روز صبح از صبحانه‌ای خوشمزه و متنوع در هاستل لذت ببرند، که انرژی لازم برای آغاز یک روز پرماجرا را به آن‌ها می‌دهد.

نظرات شما