صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 21
کد خبر: ۳۸۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

پزشکیان: اگر مرد هستید، فقط تروریست را بکُشید، چرا زن و بچه را می‌کُشید؟!

پزشکیان در انتقاد از کشتار زنان و کودکان توسط صهیونیست‌ها گفت: پزشکیان: می‌گویند این‌ها تروریست هستند و آن‌ها را ترور می‌کنیم؛ خب اگر مرد هستید، فقط تروریست را بکُشید، چرا زن و بچه را می‌کُشید؟!

رویداد۲۴| مسعود پزشکیان امروز یکشنبه _ ۲۹ مهر ماه_ با حضور در آیین بیست و هشتمین دوره روز ملی صادرات، بیان کرد: امروز شاهد هستیم که صهیونیست‌ها زن وکودک را کشته و بیمارستان‌ها را بمباران کرده و مدارس و مجامع عمومی را می‌زنند، برای اینکه می‌خواهند یک نفر را ترور کنند. بعد از حقوق بشر صحبت می‌کنند.

وی اضافه کرد: کدام وجدان بیداری این را می‌پذیرد که چنین آدم‌هایی از انسانیت، حقوق بشر، آزادی و دموکراسی صحبت کنند؟! حالا می‌گویند این‌ها تروریست هستند. اگر تو مردی تروریست را بکش. تو می‌گویی تروریست است. از سرزمین خود آن‌ها را بیرون کرده و خانه و کاشانه آن‌ها را ویران کرده‌اند، بعد می‌گویند تروریست هستید. چرا زنان و کودکان را می‌کشید؟

وی در ادامه با بیان اینکه امروز صهیونیست‌ها در حال کشتار هستند و جهان نیز در حال تماشای آنان است، گفت: وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و بعد مدعی می‌شوند که این‌ها تروریست هستند و ما با تروریست‌ها می‌جنگیم. تعداد آدم‌هایی که این‌ها کشتند و تعداد ترور‌هایی که آمریکا و دار و دسته آن رسما در منطقه انجام داده است، کدام یک با این تهمتی که به دیگران در خصوص تروریست بودن می‌بندند قابل قیاس است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
حتما میدونی دیگه اسرائیل تونل ها و مخفیگاه‌های زیر زمینی و ساختمان هایی که توش سلاح هست رو میزنه که از بد روزگار دوستان شما این مکان ها رو تو مدارس و بیمارستان ها و مهد کودک ها قرار دادن اینجوری که اونا به فنا میرن البته که شما بهتر میدونید
Jam
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
حاجی در جنگ شیرینی پخش نمیکنن و جنگ مرد و نامرد نمی شناسد.
درثانی خودت داری اذعان میکنی حمله هفت اکتبر سال گذشته به اسرائیل و کشته و مجروح کردن و به اسارت گرفتن اسرائیلیها کاری تروریستی بود.
حواست باشه نگی اینجوری نگفتی و یا منظورت چیز دیگری بود و بگی از نظر اونا کاری تروریستی هست.
سر حرف خودت وایسا.
ناشناس
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
آقای پزشک پرزیدنت برای حفظ ظاهر شورا نگهبان هم شده ادبیات گوگولی بچه مثبت ۱۰ ساله کنار بزار ، اندکی رجل سیاسی ۷۰ ساله باش
جوجه دانشجوها هم اینجوری نطق نمیکنن درباره روابط بین کشورها
ناشناس
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری فرمودند هنوز تا نصف جا داره.
نظرات شما