صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 21
کد خبر: ۳۸۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

آخرین نبرد سنوار از دریچه دوربین سرباز اسرائیلی

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی ویدیو جدیدی از نبرد یحیی سنوار منتشر کرده که دوربین یکی از سربازان شرکت کننده در این درگیری ضبط کرده است.

رویداد۲۴| دوربینی که بر روی سر یکی از سربازان لشکر ۴۵۰ نصب شده بود، اولین لحظات درگیری نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی با گروهی به فرماندهی یحیی السنوار را ضبط کرده است.

طبق ویدئو منتشر شده، یکی از سربازان از طریق بی‌سیم می‌گوید: «من او را در داخل این خانه دیدم»، سپس یحیی السنوار به سوی نیرو‌های رژیم اشغالگر تیراندازی کرده و یکی از سربازان را به شدت مجروح و اقدام به پرتاب نارنج به سمت آن‌ها کرد.

دوربین این سرباز صهیونیست نشان می‌دهد که شهید السنور که از ناحیه دست مجروح شده در طبقه دوم خانه مستقر شده است و سپس فرمانده گردان ۴۵۰ خواستار پرتاب پهپاد برای بررسی ساختمان قبل از حمله می‌شود.

ویدئو شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی همچنین نشان می‌دهد نیرو‌های ارتش این رژیم تحت پوشش تیراندازی شدید به سمت مکانی که السنوار در آن مستقر شده است، پیشروی کرده و پس از ساعتی طولانی درگیری، خدمه تانک یک گلوله به طبقه دوم خانه شلیک می‌کنند.

طبق این گزارش، پس از گذشت چند ساعت سربازان ارتش اشغالگر جرأت کردند وارد خانه شوند و پس از آن متوجه شدند که با شهید السنوار درحال نبرد بوده‌اند.

این ویدئو درحالی منتشر شده است که طی روز‌های گذشته، پس از اینکه تصاویر و صحنه‌هایی از آخرین لحظات نبرد قهرمانانه السنوار منتشر شد و بازخورد مثبت گسترده‌ای نسبت به آن نشان داده شد، مقامات رژیم صهیونیستی تلاش کردند تا روایت دروغین و خلاف واقعیتی را از نبرد با وی ترویج دهند.

منبع: ایسنا
نظرات شما