صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 21
کد خبر: ۳۸۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳
مدیرعامل بیمه کوثر در همایش مدیریت ریسک و بیمه عنوان کرد:

شبکه فروش، حلقه مهم زنجیره ارزش آفرینی صنعت بیمه

یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با عنوان شبکه فروش؛ چالش‌ها و راهکارها، به همت بیمه کوثر برگزار شد. خانواده بیمه کوثر در بیست و نهم مهرماه و همزمان با ایام گرامی‌داشت سالروز تأسیس شرکت، در همایش مدیریت ریسک و بیمه در سالن همایش‌های کتابخانه ملی میزبان مدیران، همکاران، پژوهشگران، نمایندگان و کارگزاران‌ صنعت بیمه بود.

رویداد ۲۴| دکتر آقادادی مدیر عامل این شرکت با اعلام خیرمقدم خدمت مدعوین، حاضران و تمام افرادی که از سراسر کشور به‌صورت برخط شاهد برگزاری این همایش بودند، بیان داشت: مفتخرم به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ بیمه کوثر به تمام عزیزان، نخبگان و خبرگان صنعت بیمه که به بهانه برگزاری یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه در کنار هم جمع شده‌ایم خوشامد و خیر مقدم بگویم.

وی در ادامه افزود: این همایش فضا و فرصتی است تا یک گفت‌وگوی نظام‌مند و یک گفتمان سازی ارزشمند بین بازیگران مختلف فعال در صنعت بیمه شکل بگیرد.

ایشان عنوان کرد: در هر دوره همایش سعی شده بنابر دغدغه‌های روز صنعت بیمه و با مشخص نمودن محور‌های مرتبط با آن به مسائل و چالش‌های مختلف در صنعت بیمه بپردازیم. از همین رو امسال به موضوع مهم نقش شبکه فروش بعنوان حلقه مهم زنجیره ارزش آفرینی و چالش‌های آن از جمله نقش و تاثیر تحول دیجیتال بر شبکه فروش، پشتیبانی شرکت بیمه از شبکه فروش، آموزش و توانمندسازی نمایندگان و نقش آن‌ها در خط مقدم بازار فروش پرداخته شود و امید است شرکت‌های بیمه در کنار هم برای حل این مسائل و ارائه راهکار‌ها کوشا و ثابت قدم باشند.

دکتر جافری دبیر اجرایی همایش و مدیر سیستم‌ها و نوآوری بیمه کوثر نیز در سخنان خود در رابطه با روند برگزاری این همایش بیان کرد: بیمه کوثر در راستای حضور فعال و اثرگذار در صنعت بیمه و به‌منظور گسترش روحیه پژوهش محوری، بیش از یک دهه اقدام به برگزاری همایش مدیریت ریسک و بیمه نموده است. ما در برگزاری این همایش تلاش کردیم با همکاری پژوهشکده بیمه و فراخوان مقالات در محور‌های موضوعی همایش به ترویج امر پژوهش و افزایش دانش عمومی کشور در این زمینه کمک کنیم.

منبع: بیمه کوثر

نظرات شما