صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 22
کد خبر: ۳۸۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳
رشد ۱۴۵ درصدی فروش محصولات زمزم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای وآنلاین

درخشش زمزم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آنلاین

فروش محصولات زمزم در فروشگاه‌های آنلاین و زنجیره‌ای در سال‌های اخیر به صورت چشمگیری رو به افزایش گذاشته است.

رویداد۲۴| به گزارش روابط عمومی زمزم، براساس آمار‌هایی که از ۱۴ فروشگاه زنجیره‌ای و آنلاین مهم کشور به دست آمده، فروش محصولات زمزم در ۶ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۲ در این فروشگاه‌ها رشدی ۴۰درصدی را تجربه کرده است. این درحالی است که فروش ۶ ماهه ۱۴۰۳ نسبت به ۶ماهه اول دو سال قبل، یعنی سال ۱۴۰۱، رشد خیره‌کننده ۱۴۶درصدی را به ثبت رسانده است.

براساس این گزارش در بهار سال ۱۴۰۳، رشد فروش زمزم در فروشگا‌ه‌های مذکور ۵۴.۱ درصد بیشتر از بهار ۱۴۰۲ و ۱۳۷ درصد بیشتر از بهار ۱۴۰۱ بوده است.

این آمار در تابستان امسال هم جهشی قابل توجه داشت به طوری‌که تابستان ۱۴۰۳، فروش زمزم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آنلاین، نسبت به تابستان سال قبلش با ۲۸.۲ درصد افزایش و نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۱۵۵.۸ درصد رشد همراه بود.

برپایه این گزارش، بالاترین رشد فروش ماهانه محصولات زمزم در فروردین۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ بوده است که رشدی حدود ۱۰۰درصد را به ثبت رسانده است.

گفتنی است آمار‌های به دست آمده نشان می‌دهد که فروش محصولات زمزم در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از سال ۱۴۰۱ به این سو، رشد خیره‌کننده ۲۸۰ درصدی را هم تجربه کرده است.

شایان ذکر است، فراوانی و تنوع کالا، کنترل‌‎های کیفی، به‌روز بودن در کنار تخفیف‌های مناسب در این سال‌ها از عوامل اصلی استقبال مشتریان درخرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوده است.

نظرات شما