صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 25
کد خبر: ۳۸۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۴ آبان ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

نقد و بررسی سریال از (From ۲۰۲۲) |سریالی با داستان متفاوت، کارگردانی خوب و بازی درخشان

بعد از استقبال شدید از فصل دوم، ساخت فصل سوم سریال آغاز شد که بعد از طی کردن مراحل ساخت در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۴ پخش شد.

رویداد۲۴| مازیار وکیلی: «سریال» از یک سریال آمریکایی در ژانر علمی-تخیلی است که اولین قسمت آن در ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ از اپیکس پخش شده است. در این سریال هارولد پرینو، کاتالینا ساندینو مورینو، ایوان بیلی، دیوید آلپای و الیزابت ساندر به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال به خاطر داستان متفاوت، کارگردانی خوب و بازی درخشان بازیگران (خصوصاً هارولد پرینو) مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. در آوریل سال ۲۰۲۲ ساخت فصل دوم سریال تمدید شد. بعد از استقبال شدید از فصل دوم، ساخت فصل سوم سریال آغاز شد که بعد از طی کردن مراحل ساخت در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۴ پخش شد.  

داستان سریال از(۲۰۲۲ From)

داستان سریال از درباره شهر مرموزی در آمریکا است که هرکس وارد آن می‌شود دیگر توانایی خارج شدن از آن را ندارد.این شهر که توسط موجودات شرور خطرناکی احاطه شده است اسرار فراوانی درون خود دارد. ساکنان این شهر می‌کوشند راهی برای فرار و خروج از این شهر پیدا کنند. این سریال حول محور بوید استیونز کلانتر شهر و خانواده متیوس (افراد تازه وارد شهر) اتفاق می‌اُفتد که متوجه می‌شوند در شهر گرفتار شده‌اند و برای خلاصی از این شهر مرموز باید با یکدیگر همکاری کنند تا راهی برای خروج از شهر بیابند.

بازیگران سریال از

هارولد پرینو در سال ۱۹۶۳ در آمریکا به دنیا آمد. اولین نقش مهم او بازی در فیلم مستقل دود در سال ۱۹۹۵ بود که برای او نامزدی جایزه ایندیپندنت اسپریت را برای بهترین نقش مکمل را به ارمغان آورد. او با درخشش در فیلم‌های رومئو و ژولیت و سری فیلم‌های ماتریس به شهرت رسید. در تلویزیون اکثر تماشاگران او را با بازی در سریال اُز محصول شبکه اچ بی او به خاطر می‌آورند. پرینو بعد از بازی در اُز در سریال لاست بازی کرد که باعث شهرت هرچه بیشتر او شد.

اما نقطه عطف زندگی هنری پرینو بازی در نقش کلانتر بوید سریال از است. پرینو در بروکلین نیویورک به دنیا آمد. پرینو در دانشکده تئاتر و هنرهای نمایشی شنان دوآ به تحصیل پرداخت. پرینو از سال ۲۰۰۲ با بریتانی رابینسون بازیگر و مدل سابق ازدواج کرده است. آن‌ها دارای سه دختر هستند. 


بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بیگانه:رومولوس | هفتمین فیلم از سری فیلم‌های بیگانه؛اثری با جلوه‌های ویژه تاثیرگذار


کاتلینا ساندینو مورنو یک هنرپیشه کلمبیایی متولد سال ۱۹۸۱ است. او به خاطر بازی در فیلم ماریا سرشار از برکت شهرت دارد. مورنو برای بازی در این فیلم کاندیدای جایزه اُسکار و بنده خرس نقره‌ای جشنواره برلین شد. ساندینو مورنو در یک خانواده طبقه متوسط در کلمبیا به دنیا آمد. پدر مورنو دامپزشک و مادرش آسیب شناس است. او در مدرسه انگلیسی زبان سنت جرج در بوگوتا به تحصیل پرداخت. و پیش از بازیگری در حوزه تبلیغات تحصیل می‌کرد. از دیگر فیلم‌های مشهور مورنو می‌توان به چه، ملت غذای آماده، عشق در سال‌های وبا، حماسه گرگ و میش، سالی با خشونت، حضانت و بالرین اشاره کرد.

نظرات انتقادی درباره سریال از 

این سریال برای فیلمنامه، کارگردانی و بازی پرینو به شدت مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. در وبسایت معتبر راتن تومیتوز این سریال ۹۶ درصد نظر مثبت منتقدان را از مجموع ۲۶ نقد به دست آورده است. نظر کلی منتقدان درباره سریال از این است:«سریال از داستان سفری جذاب به مقصدی مرموز است.» در وبسایت متاکریک هم که از میانگین وزنی استفاده می‌کند براساس هفت نقد این سریال امتیاز ۶۳ از ۱۰۰ را به دست آورده است که بیانگر نظرات به طور کلی مطلوب منقدان است. 

فکت‌های جالبی درباره سریال 

شهری که در سریال مشاهده می‌کنیم به طور کامل و برای استفاده در این سریال در بیور بانک اسکاتیا ساخته شده است. 

جک بندر تهیه کننده اجرایی و هارولد پرینو ستاره اصلی سریال پیش از این در سریال لاست با هم همکاری کرده‌اند.

بر روی درهای داخلی خانه کلونی نشان صلیب برعکس به چشم می‌خورد.

نظرات شما