صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 28
کد خبر: ۳۸۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

برنده توپ طلا ۲۰۲۴، چند ساعت قبل از مراسم لو رفت!

امشب برنده توپ طلا ۲۰۲۴ به‌طور رسمی در پاریس معرفی خواهد شد، اما تصویری که در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده برنده توپ طلا را لو داده است.

رویداد۲۴| برای سومین بار از سال ۲۰۰۷ جایزه مردان توپ طلا به شخصی غیر از لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو تعلق می‌گیرد؛ چرا که هیچ‌کدام از این فوق‌ستاره‌ها در فهرست نامزد‌های این دوره حضور ندارند.

در این مراسم باشکوه که امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود، برنده جدید به طور رسمی معرفی خواهد شد، اما ممکن است نتیجه لو رفته باشد. تصویری در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و دست به دست می‌چرخد که ۱۲ بازیکن برتر جهان را بر اساس امتیازات رای‌گیری نشان می‌دهد.

این فهرست تأیید نشده نشان می‌دهد که وینیسیوس جونیور از رئال مادرید با ۶۳۰ امتیاز برنده شده است؛ ۵۴ امتیاز بیشتر از رودری هافبک منچسترسیتی که در جایگاه دوم قرار دارد. جود بلینگام در رده سوم است و دو ستاره دیگر انگلیس نیز در بین هشت بازیکن برتر قرار دارند: هری کین در رده پنجم و فیل فودن در رده هشتم.

کیلیان امباپه در رده چهارم و لامین یامال در رده هفتم قرار دارند. همچنین دنی اولمو، فلوریان ویرتس، دنی کارواخال و آنتونیو رودیگر به ترتیب در رده‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم جای گرفته‌اند.

جالب است که ارلینگ هالند، ماشین گلزنی منچسترسیتی، با ۱۹۵ امتیاز در رده ششم این لیست قرار دارد. هالند که در سال ۲۰۲۳ پس از مسی در رده دوم ایستاده بود، در فصل گذشته ۳۸ گل در ۴۵ بازی برای سیتی به ثمر رساند.

یک خبرنگار پرتغالی‌زبان این فهرست را در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت و نوشت: «اگر این واقعاً فهرست لو رفته توپ طلا باشد، چه توضیحی برای قرار گرفتن هالند در رده ششم وجود دارد؟ وینیسیوس جونیور شایسته عنوان بهترین بازیکن جهان است.»

وینیسیوس به عنوان مدعی اصلی توپ طلا ۲۰۲۴ شناخته می‌شود، چرا که در فصل گذشته نقش درخشانی برای رئال مادرید ایفا کرد و این تیم توانست هم لالیگا و هم لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. این بازیکن ۲۴ ساله برزیلی در ۱۰ بازی لیگ قهرمانان فصل گذشته، شش گل و چهار پاس گل به ثبت رساند و همچنین در به ثمر رسیدن ۲۰ گل در ۲۶ بازی لالیگا نقش داشت.

نظرات شما