صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 29
کد خبر: ۳۸۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۰۸ آبان ۱۴۰۳

نشست برخط هم‌اندیشی مدیرعامل و اعضای هیأت‌عامل با شبکه فروش و نمایندگان بیمه سرمد

در سومین روز از هفته سرمد که با تاکید بر استراتژِی شرکت، با عنوان "سرمد و شبکه فروش توانمند" نام‌گذاری شده بود، نشست هم‌اندیشی مدیرعامل و اعضای هیأت‌عامل با شبکه فروش و نمایندگان بیمه سرمد به صورت برخط برگزار شد.


رویداد ۲۴-  در این نشست دکتر بهشتی نژاد مدیر عامل بیمه سرمد ابتدا با تبریک یازدهمین سالروز تاسیس شرکت، تشکیل این‌دست جلسات را به منظور بررسی مشکلات و مسائل نمایندگان و رفع ریشه‌ای آن‌ها لازم دانست و از معاونت بازاریابی و شبکه فروش ادامه ارتباط حداکثری با نمایندگان را خواستار شد.

⬅️ بهشتی‌نژاد با اشاره به پیشرفت‌هایی که شرکت بیمه سرمد خصوصا در زمینه پرداخت خسارت داشته است، به گزارش‌ها، مطالعات میدانی و بازدید‌های استانی از شعب سراسر کشور اشاره کرد و گفت: به‌حمدلله نسبت به گذشته در بازدید‌ها شاهد کاهش شکایات در پرداخت خسارت توسط بیمه‌گذاران هستیم.


⬅️ وی در ادامه با قدردانی از همکاری بانک معظم صادرات به عنوان پشتوانه شرکت بیمه سرمد، استفاده نمایندگان از میز‌های خدمت در شعب بانک را ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه ارتباط با بیمه‌گذاران و جذب پرتفوی عنوان کرد.

⬅️ در ادامه جلسه، زاهدنیا عضو هیأت مدیره شرکت با ابراز خرسند از برگزاری چنین جلساتی عنوان کرد: برگزاری جلسات با حضور نمایندگان منجر به روان‌سازی در اصلاح فرایند‌ها و حل ریشه‌ای مسائل و مشکلات می‌شود، زیرا نمایندگان خط مقدم فروش هستند و به صورت مستقیم با مسائل بیمه‌گذاران روبرو می‌شوند.

⬅️ وی با تاکید بر اهمیت توجه به مسائل و مشکلات نمایندگان، قوام و تداوم شرکت را وابسته به شبکه فروش دانست و گفت: شرکت‌های بیمه باید پشتیبان شبکه فروش و نمایندگان خود باشند چرا که این نمایندگان هستند که باعث افزایش ضریب نفوذ در جامعه می‌شود.

⬅️ وی با اشاره به سودآوری شرکت با استقرار تیم مدیریتی جدید مطرح کرد: در گذشته با عقد قرارداد‌هایی با ریسک نامطلوب، سختی‌های زیادی به شرکت متحمل شد و باعث ایجاد نارضایتی بیمه‌گذاران از شرکت گردید، ولی با حضور تیم مدیریتی جدید و با خلاقیت و ذهن اقتصادی که در شرکت ایجاد شده رویکرد شرکت به سمت اقتصاد محوری پیش رفت تا با گذر از زیان، جلب رضایت سهامداران حاصل گردد و از طرفی تغییرات و اصلاحات اخیر منجر به کسب سطح یک توانگری مالی با نسبت ۱۹۷ درصدو کاهش مدت زمان پرداخت خسارت گردیده که امید دارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

⬅️ در ادامه جلسه نمایندگان به صورت آنلاین و حضوری سوالات و مسائل خود را مطرح نموده و پاسخ‌های لازم از طریق معاونان و مدیران ارائه گردید.

نظرات شما