رویداد۲۴- در ابتدای جلسه، دکتر بهشتینژاد مدیرعامل بیمه سرمد با تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن، برگزاری ماهیانه جلسات برخط با مدیران شعب به منظور افزایش سرعت رفع مشکلات احتمالی و پاسخ به سوالات مدیران شعب به دور از بروکراسی اداری و به صورت مستقیم توسط معاونان و مدیران را لازم دانست. وی همچنین بررسی راهکارهای ارائه شده توسط مدیران شعب به جهت مواجه مستقیم آنها با مسائل را از عوامل بسیار موثر در رفع موانع، افزایش سرعت ارائه خدمات و ایجاد چابکی در شرکت عنوان کرد.
⬅️ دکتر بهشتینژاد با تاکید بر لزوم افزایش تلاش کلیه شعب برای رسیدن به بودجه طلایی گفت: بودجه طلایی شرکت افق دور از دسترسی نیست و با قابلیتهایی که در شعب بیمه سرمد وجود دارد به راحتی امری قابل دسترس است، در نتیجه تمامی مدیران شعب باید تلاش بیشتری برای رسیدن به بودجه طلایی تا پایان سال به عنوان پشتوانهای برای تحقق بودجه سال آینده که افزایشی خواهد بود، داشته باشند.
⬅️ وی همچنین با اشاره به استراتژی شرکت مبنی بر توسعه کمی و کیفی شبکه فروش گفت: مدیران شعب باید به منظور سهولت دسترسی بیمهگزاران به خدمات بیمه سرمد، نسبت به جذب نمایندگان فعال در شهرستانهایی که فاقد نماینده هستند یا اینکه با توجه به وسعت جغرافیایی تعداد کمی نماینده مستقر دارند، اقدام نمایند.
⬅️ در ادامه جلسه بزرگزاده معاون بازاریابی و شبکه فروش شرکت به ارائه گزارش عملکرد شعب در ۹ ماه ابتدایی سال و اعلام جزئیات فعالیت شعب پرداخت. مطابق گزارش، در ۹ ماهه نخست سال بودجه عادی در ۱۵ شعبه بالای ۱۰۰ درصد محقق شده و ۸ شعبه موفق به رسیدن به بودجه طلایی خود شدهاند که ابراز امیدواری شد با توجه به محصولات و طرحهای ارائه شده توسط معاونین فنی شرکت، باقی شعب نیز تا پایان سال به سقف بودجه طلایی خود دست پیدا کنند.
⬅️ در پایان جلسه، مدیران شعب بیمه سرمد در سراسر کشور به صورت برخط، سوالات و مسائل خود را مطرح نموده و پاسخهای لازم از طریق معاونان و مدیران ارائه گردید.