رویداد۲۴| زارعی با اشاره به تاکیدات مدیرعامل شرکت مبنی بر اهمیت افزایش سطح رضایتمندی بیمهگزاران به عنوان اولویت اصلی شرکت مطرح کرد: افزایش سرعت پرداخت خسارت از یک سو تاثیر بسیار زیادی در میزان رضایتمندی مشتریان دارد و از سوی دیگر میتواند به اعتبار و موفقیت بلندمدت شرکت نیز منجر شود. بر همین اساس مدیریت مالی بیمه سرمد در یک سال اخیر با بهکارگیری راهکارهای مناسب، استفاده از فناوری و مدیریت صحیح نقدینگی، موفق شد میانگین زمان پرداخت خسارت بیمهگزاران خود را بعد از صدور حواله تا حداکثر ۳ روز کاری کاهش دهد که این امر موجب افزایش سطح رضایتمندی و بهبود تجربه مشتریان در استفاده از خدمات شرکت شده است.
⬅️ مدیر مالی بیمه سرمد در پی انتشار صورتهای مالی ۹ ماهه بیمه سرمد گفت: شفافیت در فرآیندها از عوامل بهبود کمی و کیفی و موفقیت کسب و کارها است که انتشار صورتهای مالی در مواعد زمانی مشخص و دقیق از طریق سامانه کدال به منظور دسترسی عمومی به این اطلاعات از مصادیق اصلی رعایت شفافیت انجام امور در بیمه سرمد است و سهامداران میتوانند با مراجعه به این سامانه در جریان ریز فعالیت شرکت قرار گیرند.
⬅️ وی در ادامه خاطر نشان کرد، عواملی همچون همراهی و دانش تیم مدیریتی شرکت در یک سال اخیر، اصلاح ترکیب پرتفو و حذف پرتفوهای زیانده، وصول به موقع مطالبات و بازدهی مناسب بازارهای مالی در کنار بهبود مدیریت ریسک در بیمه سرمد منتج به افزایش نقدینگی و در نتیجه کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و جلوهگر شدن آثار مثبت این اتفاق در صورتهای مالی ۹ ماهه شرکت شده است.