صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 08
کد خبر: ۴۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

برگزاری گردهمایی نمایندگان شبکه فروش استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل بیمه "ما"

مدیرعامل بیمه "ما" در ادامه سفرهای استانی و بازدید از شعب شرکت به همراه تعدادی از معاونین، مشاورین و مدیران از شعبه تبریز بازدید و در گردهمایی نمایندگان شبکه فروش حضور یافت.
رویداد۲۴- مدیرعامل بیمه "ما"  در ادامه سفرهای استانی و بازدید از شعب شرکت  به همراه تعدادی از معاونین، مشاورین و مدیران از شعبه تبریز بازدید و در گردهمایی نمایندگان شبکه فروش حضور یافت.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، در این بازدید امیر حسین قربانی معاون توسعه بازار و شبکه فروش ، اکبر زاهدوند مشاور مدیرعامل ، امیر شفیعی مدیر امور شعب، امیر رادسعید مدیر بازاریابی، فروش، تبلیغات و CRM مجید صفدری را همراهی کردند.

این گزارش می افزاید: در ابتدای این گردهمایی  آرش کامیاب ریاست محترم شعبه تبریز گزارشی در مورد عملکرد شعبه و 36 نماینده فعال استان و همچنین فعالیت های انجام شده در راستای تکریم ارباب رجوع و لزوم مشتری مداری در قبال هجده هزار بیمه گذار شعبه ارائه نمود.

در ادامه قربانی ضمن تسلیت به مناسبت فاجعه پلاسکو اهمیت شرکت های بیمه گر در تامین آرامش مردم افزود: بیمه گر موفق بیمه گری است که نسبت به محیط پیرامون خود در زمان مناسب عکس العمل نشان دهد. ما نیز چون آرامش را به بیمه گذاران می فروشیم کارمان ارزشمند است.

بر اساس این گزارش مجید صفدری، مدیرعامل ضمن تشکر و قدردانی از ریاست شعبه، پرسنل و شبکه فروش استان و جناب آقای آریانا مدیر کل محترم بانک ملت استان آذربایجان شرقی  در خصوص پتانسیل بالای این استان در کسب پرتفوی  و جذب مشتری و نقش پررنگ شبکه فروش تاکید و خاطرنشان کردند:شبکه فروش اصلی ترین رکن عملیات بیمه گری است . ما نیز مساعدت، اتحاد، توجه و پشتیبانی از شبکه فروش را سرلوحه کار شرکت قرار داده ایم و تمام تلاشمان بر این است تا جدیدترین روش های فروش را عملیاتی کنیم. در دنیا فروش متقاطع که از آن به عنوان سوپر مارکت مالی یاد می شود به دلیل ایجاد ارزش برای مشتریان بسیار رایج است که این موضوع  با ابزارها و شاخصه های خاصی در بیمه "ما" پی ریزی شده است که مهمترین رکن آن تعامل با بانک و گروه مالی ملت است

وی افزود: تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و پرداخت سریع خسارت هدف اصلی شرکت ماست . با اینکه شرکت بیمه "ما" شرکتی با قدمت 5 ساله می باشد تندیس نقره ای رعایت حقوق مشتری، مقام چهارم رشد و رتبه یک توانگری مالی را کسب کرده ایم که از افتخارات مطلوب و شایسته ای می باشد. توجه به برندینگ و گسترش شبکه فروش و رعایت حقوق مشتریان و توانمندی علمی و آموزشی پرسنل و نمایندگان و بروزرسانی دانش کسب و کار بیمه ای از برنامه های آتی خواهد بود.

در این گردهمایی و بازدید؛  تبریزی به نمایندگی از شبکه فروش شرکت بیمه "ما" در استان آذربایجان شرقی، مسائل، مشکلات و چالش های پیش رو را با مدیرعامل مطرح کردند.
نظرات شما