به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنارد کمبیه، در چهارمین همایش بین المللی خودرو، اظهار كرد:من برای چهارمین بار در این همایش شرکت می کنم و این نشانه تعهد ما به ایران است.وي با اشاره به اينكه ۳۷ درصد از فروش رنو در سال گذشته متعلق به آفریقا و خاورمیانه و هند بوده است، گفت: سال گذشته در ایران فروش خوبی داشتیم که مدیون همکاری شرکا هستیم.
کمبیه، با بیان اینکه ایران یکی از ستون های ما برای توسعه فعالیت هایمان است، تاكيد كرد:کیفیت و خدمات پس از فروش برای ما بسیار اهمیت دارد و مشتری در کیفیت ما تصمیم گیر است.
قائم مقام ارشد رنو با اشاره به اينكه گروه رنو برنامه هایی را برای افزایش رضایتمندی مشتریان در نظر گرفته و اکنون رابطه ما با مشتریان در حال بهتر شدن است، اظهار كرد: انتظارات مشتریان در بازار ایران مغفول باقی مانده است .به گفته اوتوقع مشتریان از خدمات، زمان حداقلی برای ارائه خدمات و نرخ گذاری شفاف خدمات است.
وي با اشاره به اينكه انطباق با این استانداردها نیاز به یک شبکه خدمات پس از فروش است، خاطرنشان كرد:آموزش نیروی انسانی، بهینه سازی ارائه خدمات، کنترل ارائه خدمات و به کار گیری فناوری های جدید از جمله ماموریت های این شبکه است.