به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از شرکت مخابرات ایران، «داود زارعیان» با اعلام این مطلب، افزود: برای تسهیل در ارتباط تلفنی هموطنان در ایام نوروز، تلفن های ثابتی که به دلایل مختلف بجز صدور دستور قضایی قطع دو طرفه شده اند، به صورت یک طرفه وصل می شوند.
وی هدف از این اقدام را کسب رضایت مشتریان در کسب خدمات شرکت مخابرات ابران اعلام کرد.
به گفته زارعیان، با انجام این کار، تلفن های دایر شده تا رسیدن هزینه ها به ٨٠ درصد ودایع قطع نمی شود، اما از مشتریان درخواست می شود با پرداخت بدهی خود از طریق سامانه ٢٠٠٠ و ١٨١٨، شرکت مخابرات را در ارایه خدمات مناسب یاری کنند.
معاون امورمشتریان شرکت مخابرات تصریح کرد: هدف ما رضایت ١٠٠ درصدی مشتریان است و با تغییر کامل در روندها و فرایندها. به تحقق این رضامندی کمک می کنیم.