صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 06
کد خبر: ۵۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

بام بانک ملی ایران یک میلیونی شد

طی چند روز گذشته با افتتاح حساب توسط یکی از مشتریان شعبه چهار راه حافظ مشهد بانک ملی ایران در سامانه بام، تعداد کاربران این سامانه یک میلیون نفر شد و طبق قرار قبلی جایزه یک میلیون تومانی به وی اهدا شد.
رویداد۲۴_طی چند روز گذشته با افتتاح حساب توسط یکی از مشتریان شعبه چهار راه حافظ مشهد بانک ملی ایران در سامانه بام، تعداد کاربران این سامانه یک میلیون نفر شد و طبق قرار قبلی جایزه یک میلیون تومانی به وی اهدا شد.

 بنابر اعلام بانک ملی ایران، براساس اعلام قبلی این بانک، اعضای جدید سامانه بام در مقاطع یک میلیون ،یک میلیون و ۱۰۰ ، ۲۰۰ ،۳۰۰ ،۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰ ،۷۰۰ ،۸۰۰ ،۹۰۰ هزار تا کاربر ثبت‌نامی رتبه دو میلیون نیز از جایزه نقدی معادل این اعداد بهره‌مند می‌شوند؛ به عبارت دیگر کاربر دو میلیونی عضو این سامانه، جایزه دو میلیون تومانی دریافت می‌کند.

همچنین بر اساس سیاست مسئولان بانک ملی ایران و با هدف افزایش انگیزش کارکنان این بانک، از شعبی که در این طرح در جذب کاربران مورد اشاره موفق عمل کنند، تقدیر می‌شود.

بانک ملی ایران اعلام کرد: امنیت بالا، جامعیت، کاربری بسیار آسان و هوشمندی سامانه بانکداری اینترنتی (بام) از مهم‌ترین علل استقبال مشتریان از این سامانه است. رضایت خاطر مشتریان بانک از این سامانه به حدی بوده که پس از گذشت ۱۶ ماه از راه‌اندازی آن، یک میلیون نفر کاربرجذب این سامانه شدند.

بام دارای مزیت‌های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک بوده و در سال ۱۳۹۵ به عنوان برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری از سوی ششمین جشنواره مرحوم دکتر نوربخش معرفی شد.

این سامانه براساس ویژگی «هر مشتری یک سامانه» به نحوی طراحی شده که کاربر علاوه بر دریافت طراحی و پیام‌های ویژه خود می‌تواند بر اساس کاربردهای مورد نیازش چیدمان صفحه پیشخوان خود را با نظر خود انجام دهد. حذف ابزارهای رمزساز جانبی (token) که در سامانه سبا به کار می‌رفت و افزایش امنیت سامانه از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

از امکانات و خدمات ارائه شده در این سامانه می‌توان به مواردی همچون امکان ورود امن و دو مرحله‌ای، خلاصه حساب‌ها، صورتحساب، محاسبه و پرداخت اقساط تسهیلات، محاسبه سود سپرده‌ها، داشبورد، مدیریت مالی شخصی، تاریخچه انتقال پول، مشخصات کاربر، پرداخت قبض، انتقال پول کارت به کارت و حساب به حساب، تعیین مبلغ و تاریخ چک، استعلام وضعیت چک، واحدهای بانک، دفترچه تلفن، بازخوردها، گزارش تسهیلات و نرخ ارز اشاره کرد.

خرید شارژ خودکار، انتقال پول دسته‌ای، انتقال کارت به کارت دسته‌ای، انتقال وجه به حساب‌های خیریه، انتقال پول مستمر و تهیه صورتحساب تلفیقی و مدیریت صورتحساب از دیگر امکانات این سامانه است.

مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران (ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب از طریق سایت این بانک می‌توانند عضویت خود را در سامانه فعال کنند.

سایر مشتریانی که عضو سامانه پیامکی (ساپتا) نیستند، می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور و فعال‌سازی ساپتا به عضویت این سامانه درآیند.
منبع: ایسنا
نظرات شما