رویداد24- دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی طی نشست مشترک با مدیرعامل بیمه "ما" در خصوص مسائل مهم صنعت بیمه به گفتوگو پرداخت.
به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، دکتر محمدحسین صوفی دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بهمنظور بهرهوری هر چه بیشتر بنگاههای تجاری و اقتصادی کشور، ضمن بازدیدی دوستانه از شرکت سهامی بیمه "ما" با مهندس مجید صفدری مدیرعامل این شرکت به گفتوگو پرداخت.
بر اساس این گزارش، دکتر محمدحسین صوفی دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای ج.ا.ا ضمن تقدیر از تلاشهای بیمه "ما" در راستای مشتری مداری و ایجاد امنیت برای فعالیتهای اقتصادی گفت: شرکتهای بیمه نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند و در این خصوص گسترش فرهنگ بیمه و توجه به نیازهای بیمهای جامعه از ضروریات است.
وی در ادامه اضافه کرد: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان بهخصوص شرکتهای بیمه به شمار میآید. در صنعت بیمه اگر نیروی انسانی کارآمد وجود نداشته باشد، ارائه خدمات مناسب و درواقع مشتری مداری با اشکال جدی مواجه خواهد شد و لذا لازم است تا نیروی انسانی صنعت بیمه به نقش حساس شرکتهای بیمه بهخوبی آگاه شده و با آموزشهای بهروز بهترین خدمات را به جامعه ارائه دهند.
همچنین در بخش دیگری از این نشست مدیرعامل بیمه "ما" نیز در خصوص فعالیتها و موفقیتهای این شرکت گفت: شرکت سهامی بیمه "ما" اکنون باگذشت 4 سال از عمرش، وارد مرحله تازهای از رشد و تعالی شده است. توانگری این شرکت بر اساس بررسیهای بیمه مرکزی 339 بوده که در عالیترین سطح قرار داریم و در میان پانصد شرکت برتر نیز امسال 104 پله ارتقای رتبه داشته و موفق به کسب لوح تقدیر شرکت برتر ازلحاظ رشد سریع شدهایم.
وی در ادامه افزود: از ابتدای فعالیت اینجانب در این مجموعه تلاش شده است تا در حوزههای مهم و بنیادین بیمه گری مانند حوزه فنی، بازاریابی و فروش، مالی و سرمایهگذاری، منابع انسانی و پشتیبانی و فنآوری اطلاعات تحولی جدی ایجاد کنیم.
مدیرعامل بیمه "ما" گفت: بر اساس برنامههای تدوینشده در نظر داریم تا سهام بیمه "ما" با داشتن شریک مالی و سرمایهگذاری و برند بانک ملّت بتواند در حد و اندازه این بانک بزرگ در صنعت بیمه ظاهر شود.
مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" با اشاره به آنکه مشتری را بهعنوان رئیس واقعی خودمان محور اصلی تمام برنامههای شرکت در نظر گرفتیم گفت: برای نهادینهسازی وفاداری در مشتریان و تقویت مدیریت بازاریابی و فروش افرادی را جذب کردیم که در توسعه شعب و فروش تواناییهای لازم را داشته باشند. در این راستا راهاندازی اولین باشگاه مشتریان در صنعت بیمه یکی از مهمترین اقدامات بیمه "ما"بوده است و مشتری مداری در این مجموعه جایگاه خاصی خواهد یافت.