صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 28
کد خبر: ۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نتایج اولیه انتخابات نشان‌ می‌دهد/ این خبر براساس اطلاعیه‌های رسمی ستاد انتخابات به روز می‌شود

اعتدال و اصلاحات، پیروز انتخابات

اخبار غیر رسمی در ستادهای انتخاباتی تهران و شهرستان‌ها حاکی از پیشی گرفتن اصلاح طلبان و اعتدالیون بوده و در بین اصولگرایان نیز جریان‌های تندرو از با اخذ رای کمتر شانس کمتری برای پیروزی در انتخابات دارند.
رویداد۲۴- انتخابات هفتم اسفند برگزار شد. بنا بر اخبار غیر رسمی بیش از ۳ میلیون نفر از تهرانی‌های در این دوره از انتخابات شرکت داشته و رای خود را به هر دو صندوق مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انداختند و حال باید منتظر ماند تا ببینیم نام چه کسانی از دل این صندوق‌ها برای تکیه بر کرسی‌های دو مجلس بیرون خواهد آمد. 

روند انتخابات هفتم اسفند برخلاف ادوار گذشته این چنین بود که غالب حواشی مربوط به ایام قبل از تبلیغات بود و بالعکس ایام تبلیغات کمترین حاشیه را نسبت به سایر دوره‌ها داشت. همچنان که موج تبلیغات بر در و دیوار شهر نیز نسبت به گذشته کاهش محسوسی داشت یا همین طور انتخابات انفرادی که بیشتر محدود به افراد مستقل و غیرحزبی بود که تمامی این اتفاقات فارغ از برخی محدودیت‌ها حکایت از برداشتن اولین گام‌های بلوغ سیاسی و گفتمان حزبی در کشور دارد. 

البته این انتخابات مانند سایر دوره‌های گذشته اشتراکاتی نیز داشت که مهم‌ترین آن عزم دوباره حامیان اصلاح طلبی برای حضور در انتخابات طی ۴۸ ساعت پایانی بود تا مانند گذشته اصلاحات در احیای آرای خاموش خود نمره موفقی را کسب کند، هرچند که کماکان بخشی از بدنه این جریان به سبب ردصلاحیت گسترده نامزدهای انتخاباتی نسبت به حضور در انتخابات تردید داشته و دست آخر به سبب فراخوان بزرگان این جریان وارد صحنه رقابت شدند. 

حضور گسترده در انتخابات تا بدان جا ادامه یافت که بعد‌تر با واکنش تند رسانه‌های تندرو در شبکه‌های مجازی و سایت‌های رسمی مواجه شد. آنچنان که برخی خبرگزاری‌ها با طرح اتهامات دوباره مثل لیست‌های انگلیسی و آمریکایی خواستار حضور حامیان جریان اصولگرای پای صندوق‌های رای شد و یا با تشکیل کمپین ختم صلوات آخرین درخواست را برای مقابله با لیست اصلاح طلبان در فرصت رسمی رای‌گیری را تقاضا کرد. 

با این همه آنچه که در پای فرصت رای‌گیری حاصل شد بر این اساس بود که اخبار غیر رسمی در ستادهای انتخاباتی تهران و شهرستان‌ها حاکی از پیشی گرفتن اصلاح طلبان و اعتدالیون بوده و در بین اصولگرایان نیز جریان‌های تندرو از با اخذ رای کمتر شانس کمتری برای پیروزی در انتخابات دارند. 

ستاد انتخابات کشور نیز تاکنون در برخی از حوزه‌های انتخابیه آمار رسمی را اعلام نکرده است و تا زمان اطلاع از این آمار با رویداد۲۴همراه باشید.

اطلاعیه شماره 37 وزارت کشور

در اطلاعیه‌ شماره 37 ستاد انتخابات کشور اولین نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس دهم اعلام شد.

در حوزه‌های انتخابیه‌ای که شمارش آرای آن‌ها به پایان رسیده است افراد زیر حائز اکثریت آرا شدند:

قائنات و زیرکوه: فرهاد فلاحتی از مجموع 87687 رای ماخوذه صحیح 30012

تویسرکان: محمد مهدی مفتح (لیست امید) از مجموع 54436 رای ماخوذه صحیح 39623

شهربابک: علی اسدی (لیست امید) از مجموع 45066 رای ماخوذه صحیح 16956

کلیبر، خداآفرین و هوران: ولی‌الله قلی‌زاده از مجموع 63480 رای ماخوذه صحیح 36936

اطلاعیه شماره ۳۸ ستاد انتخابات

ستاد انتخابات در اطلاعیه‌ای نمایندگان منتخب حوزه‌های انتخابیه تفرش و نطنز را معرفی کرد.

مستقر در وزارت کشور، متن اطلاعیه ۳۸ ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:

اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸: ۴۰ دقیقه صبح روز شنبه ۸/۱۲۸/۱۳۹۴ که موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه شدند به شرح ذیل است:

۱-در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان آقای محمد حسینی با کسب ۱۳ هزار و ۴۲ رای از مجموع ۴۸ هزار و ۴۶۳ رای از مجموع آرای صحیح ماخوذه.

۲-در حوزه انتخابیه نطنز و بخش قمصر آقای مرتضی صفاری‌نطنزی با کسب ۹ هزار و ۸۴۲ رای از مجموع ۳۷ هزارو ۶۴۴ رای آرای صحیح ماخوذه.

اطلاعیه شماره 39 ستاد انتخابات

نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه نائین، خور، بیابانک، سیرجان و بردسیر حاکی از آن است که به ترتیب عباسعلی پوربافرانی و شهباز حسن پور بیگلری یک چهارم آرا را کسب کردند.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 39 اعلام کرد اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تا صبح هشتم اسفند 94 موفق به کسب حداقل آرای صحبح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:

در حوزه انتخابیه نائین، خور و بیابانک، عباسعلی پوربافرانی از مجموع 39 هزار و 529 آرای صحبح ماخوذه با کسب 11 هزار و 154 رای 

در حوزه انتخابیه سرجان و بردسیر، شهباز حسن پوربیگلری از مجموع 144هزار و 701 آرای صحیح ماخوذه با کسب 54 هزار و 970 رای

اطلاعیه شماره 40 ستاد انتخابات 

نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه اردستان، دشتی و تنگستان، دشت آزادگان و هویزه و زرند و کوهبنان حاکی از آن است که به ترتیب سیدصادق طباطبایی نژاد، سیدکمال الدین شهریاری، قاسم ساعدی و حسین امیری خامکانی موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرا صحیح شدند.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 40 اعلام کرد اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تا صبح هشتم اسفند 94 موفق به کسب حداقل آرای صحبح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:

1- در حوزه انتخابیه اردستان، سیدصادق طباطبایی از مجموع 30 هزار و 75 ارای صحیح ماخوذه با کسب 16هزار و 100رای 

2- در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، سیدکمال الدین شهریاری از مجموع 85 هزار و 16 آرای صحیح ماخوذه با کسب 54 هزار و 208 رای 

3- در حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه، قاسم ساعدی از مجموع 68 هزار و 53 آرای صحیح ماخوذه با کسب 20هزار و 643 رای

4- در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، حسین امیری خامکانی (لیست امید) از مجموع 79هزار و 589آرای صحیح ماخوذه با کسب 35 هزار و 691 رای 

اطلاعیه شماره 41 ستاد انتخابات

نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاکی از آن است که در حوزه انتخابیه گرمی سیدحمایت میرزاده، انتخاب شد و در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد منصور مرادی و امید کریمیان به مرحله دوم راه یافتند.

به گزارش ایرنا، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 41 اعلام کرد اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تا صبح هشتم اسفند 94 موفق به کسب حداقل آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:

1- در حوزه انتخابیه گرمی، سید حمایت میرزاده (لیست امید) از مجموع 47 هزار و 803 آرای صحیح ماخوذه با کسب 21 هزار و 399 رای

2- در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد، از مجموع 84هزار و 925 آرای صحیح ماخوذه منصور مرادی با کسب 15 هزار و 815 رای و امید کریمیان با کسب 12 هزار و 8198 رای به مرحله دوم راه یافتند.

اطلاعیه شماره ۴۲ ستاد انتخابات

ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره ۴۲ نتایج انتخابات را به این شرح اعلام کرد:

عبدالله صامری از مجموع ۶۰ هزار و ۵۴۱ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۹ هزار و ۳۱۸ رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیه خرمشهر انتخاب شد.

همچنین در حوزه انتخابیه بندر لنگه بستک و پارسیان از مجموع ۱۲۴ هزار و ۳۴۲ آرای صحیح ماخوذه آقایان خالد زمزم‌نژاد (لیست امید) با کسب ۲۹ هزار و ۹۷۷ رای و احمد جباری با کسب ۲۹ هزار و ۱۵۰ رای به مرحله دوم دست یافتند.

اطلاعیه شماره 43 ستاد انتخابات

نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاکی از آن است که در حوزه انتخابیه دامغان ابوالفضل حسن بیگی انتخاب شد و در حوزه انتخابیه بروجن خدیجه ربیعی و علی نادری فر و در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه شهلا میرگلوبیات و محمدرضا منصوری به مرحله دوم راه یافتند.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 43 اعلام کرد اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تا صبح هشتم اسفند 94 موفق به کسب حداقل آرای صحبح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:

1- در حوزه انتخابیه دامغان، ابوالفضل حسن بیگی از مجموع 49 هزار و 402آرای صحیح ماخوذه با کسب 17 هزار و 244 رای 

2- در حوزه انتخابیه بروجن، از مجموع 64هزار و 182 آرای صحیح ماخوذه خدیجه ربیعی فرادنبه با کسب 14 هزار و 642 رای و علی نادری فرد با کسب 10هزار و 108 رای به مرحله دوم راه یافتند.

3- در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه از مجموع 122هزار و 624آرای صحیح ماخوذه شهلا میرگلوبیات با کسب 23هزار و 881رای و محمدرضا منصوری با کسب 22هزار و 762 رای به مرحله دوم راه یافتند.

اطلاعیه شماره ۴۴ ستاد انتخابات کشور

بر اساس اطلاعیه ۴۴ ستاد انتخابات کشور، نمایندگان حوزه‌های انتخابیه اقلید، بیجار و قروه و دهگلان مشخص شدند.

ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره ۴۴ نتایج انتخابات را به این شرح اعلام کرد:

سیدحسین افضلی از مجموع ۵۵ هزار و ۹۷۲ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۲۰ هزار و ۸۳۳ رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیه اقلید انتخاب شد.

همچنین در حوزه انتخابیه بیجار از مجموع ۴۸ هزار و ۶۵۴ آرای صحیح ماخوذه، حمدالله کریمی با کسب ۱۵ هزار و ۹۱۹ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان نیز علی محمد مرادی از مجموع ۹۷ هزار و ۲۵ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۳۹ هزار و ۳۰۲ رای وارد بهارستان شد.

اطلاعیه شماره 45 ستاد انتخابات

نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاکی از آن است که در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ محمدعلی پورمختار انتخاب شد و در حوزه انتخابیه مرند و جلفا کریم شافعی و محمد حسن نژاد به مرحله دوم راه یافتند.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 45 اعلام کرد اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تا صبح هشتم اسفند 94 موفق به کسب حداقل آرای صحبح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:

1- در حوزه انتخابیه مرند و جلفا از مجموع 158هزار و 324 آرای صحیح ماخوذه کریم شافعی (لیست امید) با کسب 29هزار و 672رای و محمد حسن نژاد با کسب 29 هزار و 63 رای به مرحله دوم راه یافتند. 

2- در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ محمدعلی پورمختار از مجموع 142 هزار و 366 آرای صحیح ماخوذه با کسب 39 هزار و 725 رای 

اطلاعیه شماره ۴۶ ستاد انتخابات

براساس اطلاعیه شماره ۴۶ ستاد انتخابات کشور نمایندگان آستانه اشرفیه و طوالش، رضوانشهر و ماسال مشخص شدند.

اطلاعیه شماره ۴۶ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه، محمدحسین قربانی (لیست امید) از مجموعه ۵۴ هزار و ۵۷۴ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۹ هزار و ۳۱۱ رای مجدداً راهی خانه ملت شد.

همچنین در حوزه انتخابیه طوالش، رضوانشهر و ماسال، محمود شکری از مجموع ۱۸۲ هزار و ۵۹۴ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۴۸ هزار و ۸۸۶ رای به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه رزن از مجموع ۶۳ هزار و ۸۲۰ آرای صحیح ماخوذه آقایان حسن لطفی با کسب ۱۵ هزار و ۱۳ رای و عطاءالله سلطانی صبور با کسب ۱۴ هزار و ۸۹۹ رای به مرحله دوم رفتند.

اطلاعیه شماره ۴۷ ستاد انتخابات

در حوزه انتخابیه سلماس، رسول جلایر سرنقی از مجموعه ۹۸ هزار و ۸۵۸ آرای صحیح ماخوذه،  با کسب ۱۸ هزار و ۳۲۱ رای و شهروز برزگر کاشانی با کسب ۱۶ هزار ۴۶۳ رای به مرحله دوم راه یافتند.

اطلاعیه شماره 48 ستاد انتخابات کشور

نتایج انتخابات در حوزه های انتخابیه شوش، مبارکه، شاهین هرو میمه و برخوار، گلپایگان و خوانسار، مهاباد، گرمسار و آرادان، دهلران، دره شهر - آبادانان و بدره اعلام شد.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ٤٨ اعلام کرد اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که هشتم اسفند 94 موفق به کسب حداقل آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:

1- در حوزه انتخابیه شوش، آقای سید راضی نوری از مجموع ٩٠ هزار و ٩٦٣ آرای صحیح ماخوذه با کسب ٣٧ هزار و ٧٦٤ رای

٢- در حوزه انتخابیه مبارکه، خانم زهرا سعیدی مبارکه از مجموع ٦٦ هزار و ٣٤٥ آرای صحیح ماخوذه با کسب ٢٠ هزار و ٤٦٣ رای

٣ در حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار، حسین علی حاجی دلیگانی از مجموع ١١٦ هزار و ٨٨٥ آرای صحیح ماخوذه با کسب ٦٠ هزار و ٤١١ رای 

٤- در حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار، علی بختیار (لیست امید) از مجموع ٥٢ هزار و ٦٥١ آرای صحیح ماخوذه با کسب ١٤ هزار و ٣٧١ رای

٥- در حوزه انتخابیه مهاباد، جلال محمودزاده از مجموع ٨٥ هزار و ٧٩٦ آرای صحیح ماخوذه با کسب ٤٦ هزار و ٨٥٦ رای

٦- در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، غلامرضا کاتب از مجموع ٤٤ هزار و ٩٤٣ آرای صحیح ماخوذه با کسب ٢٣ هزار و ٦٦٨ رای

٧- در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر - آبادانان و بدره، از مجموع ١٠٢ هزار٤٩٢ آرای صحیح ماخوذه، شادمهر کاظم زاده با کسب ٢٥ هزار و ٥٢٢ رای و علی محمد احمدی با کسب ٢٢ هزار و ٧٤٩ رای به مرحله دوم راه یافتند.

اطلاعیه شماره ۴۹ ستاد انتخابات کشور
 
محسن کوهکن ریزی درحوزه انتخابیه لنجان از مجموع ۱۱۳ هزار ۸۱۹ رای آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۸ هزار ۱۷۷ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت. 

همچنین محمود نگهبان سلامی درحوزه انتخابیه خواف و رشتخوار از مجموع ۱۱۳ هزار ۳۵۷ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۴ هزار ۳۷۹ رأی موفق به ورود به بهارستان شد. 

در حوزه انتخابیه صومعه سرا نیز سیدکاظم دلخوش ( لیست امید) اباتری از مجموع ۸۳ هزار ۴۵ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۵ هزار و ۹۰۶ رأی به خانه ملت راه یافت. 

این درحالی است که درحوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر از مجموع ۴۲ هزار و ۵۵ آرای صحیح مأخوذه مهدی دواتگری (صدای ملت) با کسب ۲۹ هزار و ۶۶ رأی و محمدعلی حسین‌زاده با کسب ۲۶ هزار ۵۱۲ رای به مرحله دوم راه یافتند.

اطلاعیه شماره 50 ستاد انتخابات کشور
بر اساس اطلاعیه شماره ۵۰ ستاد انتخابات کشور، آیت‌الله هاشمی نفر نخست انتخابات مجلس پنجم خبرگان رهبری از جمعیت یک میلیون و نیم نفر استان تهران شد.

طبق اطلاعیه شماره ۵۰ ستاد انتخابات، نتایج انتخابات مجلس خبرگان از مجموع یک میلیون و پانصد و شش هزار و هشتصد و هشتاد سه رای شمارش شده تا کنون به شرح زیر است:

۱_ اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی با کسب ۶۹۲۲۴۸ رای

۲- حسن روحانی با کسب ۶۵۲۷۹۲

۳- محسن قمی با کسب ۶۲۳۳۶۹ رای

۴- محمد آقا امامی با کسب ۶۰۹۰۱۱ رای

۵- محمدعلی موحدی کرمانی با کسب ۵۶۰۵۲۹ رای

۶- قربانعلی دری نجف آبادی با کسب ۵۳۰۹۷۷ رای

۷- محمد محدی نیک با کسب ۵۱۰۹۸۰ رای

۸- سید ابوالفضل میرمحمدی با کسب ۵۰۳۷۹۵ رای

۹- ابراهیم حاج امینی نجف آبادی با کسب ۴۸۱۶۵۷ رای

۱۰ - احمد جنتی با کسب ۴۷۶۱۱۷ رای

۱۱- سید محمود علوی با کسب ۴۶۳۹۶۶

۱۲- محمد یزدی با کسب ۴۴۰۱۸۵ رای

۱۳- نصرالله شاه آبادی با کسب ۳۶۱۲۱۷ رای

۱۴ محمدعلی تسخیری با کسب ۳۵۲۲۸۸ رای

۱۵ محسن اسماعیلی با کسب ۳۵۱۷۲۱ رای

۱۶ - تقی مصباح یزدی با کسب ۳۳۶۸۴۳ رای

۱۷ - محمدحسن زالی با کسب ۳۲۲۶۷۶ رای

۱۸ - محمدباقر باقری با کسب ۳۱۹۲۲۲ رای

۱۹ - علی پورمومن با کسب ۳۱۳۳۷۳ رای

۲۰ - سیدهاشم بطحائی با کسب ۳۱۲۰۲۶ رای

۲۱ - غلامرضا مصباحی‌مقدم با کسب ۳۰۱۹۰۴ رای

۲۲- علیرضا اعرافی با کسب ۲۹۸۶۱۶ رای

۲۳- عباسعلی اختری با کسب ۲۹۲۹۳۸ رای

۲۴- سیدمحمدرضا مدرسی مصلی با کسب ۲۷۵۴۹۸ رای

۲۵-سید محمدرضا سجاد عطاءآبادی با کسب ۲۶۹۷۷۸ رای

 ۲۶- سید محمدعلی امین با کسب ۱۱۶۷۶۵ رای

 ۲۶- سیدمحمدعلی امین با کسب ۱۱۶۷۶۵ رای

۲۷ - سیدهاشم حمیدی با کسب ۸۶۸۹۲ رای

۲۸- سیدحامد طاهری با کسب ۵۵۸۶۴ رای

اطلاعیه شماره ۵۱ ستاد انتخابات
براساس اطلاعیه شماره ۵۱ ستاد انتخابات کشور نماینده حوزه انتخابیه سلماس مشخص شد. متن اطلاعیه شماره ۵۱ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه زاهدان از مجموع ۲۲۳ هزار ۲۶۲ رای آرای صحیح مأخوذه علیم یارمحمدی (لیست امید) با کسب ۹۸ هزار ۱۹۱ رأی و حسینعلی شهریاری با کسب ۸۶ هزار و ۹۸ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

همچنین سیدعلاءالدین خادم درحوزه انتخابیه سپیدان از مجموع ۷۷ هزار ۴۰۲ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۷ هزار ۷۷۷ رأی موفق به ورود به بهارستان شد.

در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل نیز ذبیح نیک فر لیالستانی از مجموع ۹۱ هزار ۸۶۰ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۷ هزار و ۳۴۱ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه رودسر و املش از مجموع ۱۰ هزار و ۸۸۴ آرای صحیح مأخوذه اسدالله عباسی با کسب ۴۰ هزار و ۳۴۵ رأی موفق به ورود به مجلس شورای اسلامی شد.

همچنین درحوزه انتخابیه نیریز و استهبان از مجموع ۹۸ هزار و ۷۳۳ آرای صحیح مأخوذه اصغر مسعودی با کسب ۱۸ هزار و ۳۵۴ رأی و فرهاد طهماسبی با کسب ۱۶ هزار ۳۳۰ رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه اسفراین نیز هادی قوامی از مجموع ۷۱ هزار ۶۰۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۴ هزار و ۱۹۵ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

در حوزه انتخابیه تفت و میبد نیز کمال دهقانی فیروزآبادی (لیست امید) از مجموع ۶۸ هزار ۳۳۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۷ هزار و ۴۸۰ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه لردگان نیز محمد خالدی سردشتی از مجموع ۱۲۷ هزار ۵۴۷ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۸ هزار و ۷۵۱ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه کرمان و راور نیز از مجموع ۳۰۶ هزار ۹۳۴ آرای صحیح مأخوذه محمدرضا پورابراهیمی داورانی با کسب ۱۵۷ هزار و ۴۵۰ رأی و محمدمهدی زاهدی با کسب ۱۰۸ هزار و ۳۱۶ رای موفق به ورود به مجلس شدند.

در حوزه انتخابیه تربت‌جام و تایباد و باخزر نیز جلیل رحیمی جهان‌آبادی از مجموع ۱۹۹ هزار ۷۳۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۱۰۸ هزار و ۹۳۴ رأی به خانه ملت راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار نیز از مجموع ۱۵۱ هزار ۲۷۱ آرای صحیح مأخوذه علی کاظمی باباحیدری (لیست امید) با کسب ۲۱ هزار و ۹۵۶ رأی و قدرت الله حمزه شلمزاری با کسب ۱۸ و ۱۹۷ رای به مرحله دوم راه یافتند.

اطلاعیه شماره ۵۲ ستاد انتخابات
عبدالکریم حسین‌زاده و علی محمد شاعری با کسب اکثریت آرا به مجلس راه یافتند. متن اطلاعیه شماره ۵۲ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر از مجموع ۱۳۹ هزار ۴۲۷ رای آرای صحیح مأخوذه حبیب‌الله نیکزاد پناه (لیست امید) با کسب ۷۲ هزار ۹۸۵ به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین عبدالکریم حسین‌زاده (لیست امید) درحوزه انتخابیه نقده، اشنویه از مجموع ۱۱۸ هزار ۶۲۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۶۱ هزار ۹۷۲ رأی موفق به ورود به بهارستان شد.

در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان نیز اردشیر نوریان (لیست امید) از مجموع ۱۵۲ هزار ۵۰ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۲ هزار و ۱۵۲ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه شبستر از مجموع ۷۶ هزار و ۲۲۵ آرای صحیح مأخوذه معصومه آقاپور علیشاهی و علی علیلو با کسب ۸ هزار و ۵۱۱ رأی به مرحله دوم ره یافتند.

همچنین درحوزه انتخابیه بستان آباد از مجموع ۶۲ هزار و ۷۲۱ آرای صحیح مأخوذه محمد وحدتی هلان با کسب ۲۰ هزار و ۶ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه فلاورجان نیز سید ناصر موسوی لارگانی از مجموع ۹۷ هزار ۱۷۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۵۶ هزار و ۲۰۸ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه نیز علی محمد شاعری از مجموع ۱۶۷ هزار ۶۶۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۷۰ هزار و ۴۰۳ رأی به خانه ملت راه یافت.

اطلاعیه شماره ۵۳ ستاد انتخابات کشور
محسن بیگلری از انتخابیه سقز و بانه به مجلس راه یافت. متن اطلاعیه شماره ۵۳ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه میاندوآب و شاهین دژ و تکاب از مجموع ۲۲۱ هزار ۳۰۱ رای آرای صحیح مأخوذه همایون هاشمی با کسب ۵۱ هزار ۴۸۸ و محمد میرزایی با کسب ۴۹ هزار و ۸۴۶ رای و جهانبخش محبی نیا با کسب ۴۸ هزار و ۱۳۶ رای و مهدی عیسی‌زاده با کسب ۴۳ هزار و ۴۶۱ رای به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

همچنین محسن بیگلری درحوزه انتخابیه سقز و بانه از مجموع ۱۴۰ هزار ۷۰۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۵۸ هزار ۶۷۰ رأی موفق به ورود به بهارستان شد.

اطلاعیه شماره ۵۴ ستاد انتخابات کشور
سید هاشم حسینی بوشهری با کثریت آرا در استان بوشهر به مجلس خبرگان رهبری راه یافت. متن اطلاعیه شماره ۵۴ به شرح ذیل است:

در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر از مجموع ۴۶۷ هزار ۹۴۵ رای آرای صحیح مأخوذه سید هاشم حسینی بوشهری با کسب ۳۷۴ هزار ۱۳۷ رای حائز اکثریت نسبی آرا شد.

اطلاعیه شماره ۵۶ ستاد انتخابات کشور
سید کاظم نورمفیدی و عبدالهادی مرتضوی شاهرودی از استان گلستان به پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری راه یافتند. متن اطلاعیه شماره ۵۶ به شرح ذیل است:

در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان از مجموع ۹۱۶ هزار ۳۵۷ آرای صحیح مأخوذه سید کاظم نورمفیدی با کسب ۵۱۴ هزار و ۵۷۲ رای و عبدالهادی مرتضوی شاهرودی با کسب ۳۹۴ هزار ۹۲۰رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند.

اطلاعیه شماره ۵۷ ستاد انتخابات کشور
محسن عراقی و احمد محسنی گرگانی نمایندگان استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری شدند. متن اطلاعیه شماره ۵۷ به شرح ذیل است:

در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی از مجموع ۶۳۴ هزار ۵۴۵ رای صحیح مأخوذه محسن عراقی با کسب ۲۴۲ هزار و ۱۴۶ رای و احمد محسنی گرگانی با کسب ۲۰۷ هزار ۶۵۵ رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند.


اطلاعیه شماره ۵۹ ستاد انتخابات کشور
نتایج نهایی شمارش آرا در برخی حوزه های انتخابیه اعلام شد. متن اطلاعیه شماره ۵۹ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه لنگرود از مجموع ۷۵ هزار ۷۳۳ رای آرای صحیح مأخوذه مهرداد بائوج لاهوتی (لیست امید) با کسب ۲۸هزار ۸۴۶ به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین عبدالغفور امانزاده درحوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از مجموع ۲۴۶ هزار ۷۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۷ هزار ۸۹۴ رأی و نورمحمد تربتی‌نژاد (لیست امید) با کسب ۴۷ هزار و ۴۶۷ رای و نبی هزار جریبی با کسب ۴۵ هزار و ۹۴ رای و سید علی طاهری با کسب ۴۳ هزار و ۳۰۱ رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه نهاوند نیز حسن بهرام نیا از مجموع ۹۰۴ هزار ۳۲ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۱ هزار و ۱۳۲ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه لامرد و مهر از مجموع ۸۴ هزار و ۵۹۱ آرای صحیح مأخوذه سید محسن علوی (لیست امید) با کسب ۴۰ هزار و ۴۱۴ رأی به مجلس راه یافت.

همچنین درحوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن از مجموع ۱۶۲ هزار و ۲۱۵ آرای صحیح مأخوذه بهروز بنیادی (لیست امید) با کسب ۴۸ هزار و ۶۶۰ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه آستارا نیز ولی داداشی از مجموع ۴۹ هزار ۷۲۹ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۱۴ هزار و ۱۷۳ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

در حوزه انتخابیه آمل نیز عزت الله یوسفیان ملا از مجموع ۱۸۱ هزار ۹۶۷ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۸۴ هزار و ۴۵۳ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه الیگودرز، محمد خدابخش از مجموع ۷۱ هزار ۲۰۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۰ هزار و ۹۹۱ رأی به خانه ملت راه یافت.

در حوزه انتخابیه شیروان نیز عبدالرضا عزیزی از مجموع ۸۰ هزار ۱۱۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۷ هزار و ۱۷۹ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

همچنین درحوزه انتخابیه قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع ۱۰۸ هزار و ۶۹۴ آرای صحیح مأخوذه فرهاد تجری با کسب ۳۰ هزار و ۷۳۱ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار نیز ایرج بیگدلو با کسب ۲۰ هزار و ۴۹۹ رأی و شکور پورحسین شقلان با کشب ۱۷ هزار و ۴۷۵ رای از مجموع ۱۲۷ هزار و ۸۷۹ آرای ماخوذه به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد نیز علی اسماعیلی از مجموع ۱۳۶ هزار ۳۳۳ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۶ هزار و ۸۹۱ رأی موفق به ورود به مجلس شد.

اطلاعیه شماره ۶۰ ستاد انتخابات

نمایندگان استان‌های همدان و سمنان در مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند. متن اطلاعیه شماره ۶۰ ستاد انتخابات کشور به شرح ذیل است:

در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی از مجموع ۳۲۵ هزار و ۴۹ رای ماخوذه با کسب ۲۲۴ هزار و ۲۱۵ رای حائز اکثریت نسبی آرا شد و به مجلس خبرگان رهبری راه یافت.

همچنین سیدمصطفی موسوی فراز و قیاس‌الدین طه محمدی از حوزه انتخابیه استان همدان از مجموع ۸۴۵ هزار و ۲۵۳ رای به ترتیب با کسب ۴۴۱ هزار و ۳۲۱ رای و ۳۱۹ هزار و ۶۵۶ رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند.

اطلاعیه‌ شماره ۶۱ ستاد انتخابات

بر اساس این اطلاعیه، در حوزه‌های انتخابیه‌ای که شمارش آرای آن‌ها به پایان رسیده است افراد زیر حائز اکثریت آراء شده‌اند: 

در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد، از مجموع ۱۱۱۸۳۱ آرای صحیح ماخوذه، محمد رضا صباغیان بافقی با کسب ۲۷۴۸۳ رای و محمدرضا بابایی دره با کسب ۲۲۱۴۱ رای به مرحله دوم راه یافتند. 

همچنین در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، از مجموع ۱۳۰۳۲۰ آرای صحیح ماخوذه، سیدحسن حسینی با کسب ۴۹۹۷۰ رای و حائز اکثریت آراء شد. 

علاوه بر این در حوزه انتخابیه بوکان، چالدران، پل دشت و شوط نیز، از مجموع ۱۰۹۷۶۱ آرای صحیح ماخوذه، محمدقسیم عثمانی (لیست امید) با کسب ۴۷۱۶۲ رای و حائز اکثریت آراء شد. 

در حوزه انتخابیه سراب، از مجموع ۷۳۰۴۹ آرای صحیح ماخوذه، یوسف داوودی با کسب ۱۶۲۸۴ رای و محمد نصیرپور سردهایی (لیست امید) با کسب ۱۵۰۱۵ رای به مرحله دوم راه یافتند. 

در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدون‌کنار، از مجموع ۹۱۹۳۵ آرای صحیح ماخوذه، ولی‌الله نانوا کناری با کسب ۳۹۳۱۹ رای حائز اکثریت آراء شد. 

در حوزه انتخابیه اردکان، از مجموع ۳۹۶۶۵ آرای صحیح ماخوذه، محمدرضا تابش (لیست امید) با کسب ۲۵۵۷۱ رای حائز اکثریت آراء شد. 

در حوزه انتخابیه فردوس، سرایان، طبس و بشرویه نیز از مجموع ۱۰۴۲۱۴ آرای صحیح ماخوذه، محمدرضا امیرحسنخانی با کسب ۵۱۶۱۵ رای حائز اکثریت آراء شد. 

در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان، خوسف، از مجموع ۱۷۲۵۴۲ آرای صحیح ماخوذه، سیدمحمدباقر عبادی با کسب ۵۹۳۶۱ رای حائز اکثریت آراء شد. 

در حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج ، از مجموع ۸۶۴۴۱ آرای صحیح ماخوذه، روح‌الله بابایی صالح (لیست امید) با کسب ۳۳۴۸۶ رای حائز اکثریت آراء شد. 

در حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان ، از مجموع ۱۸۶۳۴۰ آرای صحیح ماخوذه، محمدمهدی برومندی با کسب ۵۵۷۹۷ رای حائز اکثریت آراء شد.

اطلاعیه شماره ۶۲ ستاد انتخابات کشور
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند. متن اطلاعیه شماره ۶۲ ستاد انتخابات کشور به شرح ذیل است:

در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان، علی احمد سلامی از مجموع ۱ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۲۶۱ رای ماخوذه با کسب ۷۳۲ هزار و ۲۸۹ و عباسعلی سلیمانی اسبوکلالی با کسب ۴۱۷ هزار و ۷۶۷ رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند و به مجلس خبرگان رهبری راه یافتند.

اطلاعیه شماره ۶۳ ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۶۳ خود آخرین آمار شمارش آراء انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد.

براساس اطلاعیه شماره 63 ستاد انتخابات کشور، اسامی منتخبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و پردیس از مجموع 3846 صندوق و 2 میلیون و 633 هزار و 905 آرای ماخوذه شمارش شده به ترتیب زیر اعلام می‌گردد:

1- محمدرضا عارف 1287862  (لیست امید)

2- علی مطهری 1151551  (لیست امید)

3- علیرضا محجوب 1046923  (لیست امید)

4- سهیلا جلودارزاده 1039836  (لیست امید)

5- الیاس حضرتی 1020705  (لیست امید)

6- کاظم جلالی 996428  (لیست امید)

7- محمدرضا بادامچی 990085  (لیست امید)

8- فریده اولادقباد 984545  (لیست امید)

9- مصطفی کواکبیان 960008  (لیست امید)

10- سیده فاطمه حسینی 958783  (لیست امید)

11- پروانه سلحشوری 945415  (لیست امید)

12- ابوالفضل سروش 943647  (لیست امید)

13- علی نوبخت حقیقی 933493  (لیست امید)

14- غلامرضا حیدری 932358  (لیست امید)

15- فاطمه سعیدی 929316  (لیست امید)

16- مهدی شیخ 928283  (لیست امید)

17- محمود صادقی 926781  (لیست امید)

18- محمدعلی وکیلی 924309  (لیست امید)

19- بهروز نعمتی 916018  (لیست امید)

20- پروانه مافی 915808  (لیست امید)

21- فاطمه ذالقدر 910487  (لیست امید)

22- محمدجواد فتحی 895567  (لیست امید)

23- سیدفرید موسوی 893627  (لیست امید)

24- طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی 893260  (لیست امید)

25- محمدرضا نجفی 892897  (لیست امید)

26- داوود محمدی 892394  (لیست امید)

27- محسن علیجانی‌زمانی 888755  (لیست امید)

28- احمد مازنی 884725  (لیست امید)

29- علیرضا رحیمی 879900  (لیست امید)

30- عبدالرضا هاشم‌زائی 861463  (لیست امید)

31- غلامعلی حدادعادل 855228  

32- مرتضی آقاطهرانی 714292

33- مرضیه وحیددستجردی 703507

34- سید محمدحسن ابوترابی‌فرد 702998

35- احمد توکلی 686751

36- بیژن نوباوه‌وطن 633487

37- علیرضا راکانی 619338

38- یحیی آل‌اسحاق 617143

39- فاطمه رهبر 616739

40- مهرداد بذرپاش 612145

41- فاطمه آلیا 607852

42- لاله افتخاری 596255

43- مجتبی رحماندوست 593935

44- محمد سلیمانی 588510

45- غلامرضا مصباحی‌مقدم 586108

46- حسین مظفر 584703

47- الیاس نادران 584426

48- پرویز داوودی 575538

49- اسمعیل کوثری 571919

50- زهره الهیان 568263

51- سیدعلی قریشی 560036

52- سیدمحمود نبویان 548970

53- زهره طبیب‌زاده نوری 546619

54- لطف‌الله فروزنده دهکردی 544461

55- حجت‌الله عبدالملکی 541480

56- مهدی وکیل‌پور 540629

57- محمدنبی حبیبی 536787

58- محمدجواد عامری‌شهرابی 528427

59- محمد ناظمی‌اردکانی 510632

60- سیدمسعود میرکاظمی 506430


اطلاعیه شماره ۶۴ ستاد انتخابات کشور
براساس اطلاعیه شماره ۶۴ ستاد انتخابات کشور، نماینده خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه یزد مشخص شد.

براساس اطلاعیه شماره 64 ستاد انتخابات کشور، در حوزه انتخابیه یزد از مجموع 493970 رای آرای صحیح ماخوذه، آقای ابوالقاسم وافی با کسب 328206 رای حائز اکثریت نسبی آراء برای ورود به مجلس خبرگان شد.


اطلاعیه شماره ۶۵ ستاد انتخابات کشور
نتایج آرای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های رامهرمز، ملکان، اهر و خوی مشخص شد. متن اطلاعیه شماره ۶۵ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر از مجموع ۹۹ هزار ۱۵۹ رای آرای صحیح مأخوذه اقبال محمدیان با کسب ۲۵ هزار ۴۵۵ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین سلمان خدادادی درحوزه انتخابیه ملکان از مجموع ۶۶ هزار ۶۹۹ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۳ هزار ۱۳۲ رأی حائز اکثریت آرا شد.

در حوزه انتخابیه اهر و هریس نیز بیت الله عبدالهی (لیست امید) از مجموع ۷۹ هزار ۷۹۵ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۱۷ هزار و ۷۲ رأی و مهدی حسینیان سراجلو با کسب ۱۳ هزار و ۳۴۳ رای به مرحله دوم راه یافتتند.

در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره از مجموع ۱۹۲ هزار و ۲۹ آرای ماخوذه صحیح سید تقی کبیری با کسب ۷۳ هزار و ۶۹۴ رای به مجلس راه یافت.

اطلاعیه شماره ۶۶ ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس را در ۶ حوزه انتخابیه اعلام کرد. متن اطلاعیه شماره ۶۶ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و ندوشن از مجموع ۲۴۷ هزار ۲۵۹ رای آرای صحیح مأخوذه سید ابوالفضل موسوی بیوکی (لیست امید) با کسب ۱۲۴ هزار ۴۴۸ به مجلس راه یافت.

همچنین سعید باستانی درحوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه از مجموع ۱۶۷ هزار ۳۹۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۹ هزار ۵۷۱ رأی و ابوالقاسم خسروی سهل آبادی با کسب ۳۱ هزار و ۳۱۷ رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه نیز محمد عزیزی از مجموع ۱۲۴ هزار ۴۴۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۵ هزار و ۳۲۴ رأی و محمدرضا خالمحمدی خرمی با کسب ۲۵ هزار و ۳۲۴ رای به مرحله دوم راه یافتتند.

در حوزه انتخابیه سراوان، سیب، سوران و مهرستان از مجموع ۱۲۲ هزار و ۱۴۴ آرای ماخوذه صحیح محمد باسط درازهی با کسب ۶۰ هزار و ۳۴۷ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از مجموع ۲۲۴ هزار و ۱۰۰ آرای صحیح مأخوذه سیدافضل موسوی (لیست امید) با کسب ۵۲ هزار و ۳۵۱ رأی و فریدون احمدی با کسب ۵۰ هزار و ۳۵۹ رای و علی وقفچی با کسب ۳۳ هزار و ۶۹۵ رای و کریم خان محمدی (لیست امید) با کسب ۳۱ هزار و ۹۱۰ رای به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین درحوزه انتخابیه خدابنده از مجموع ۹۳ هزار و ۲۵۹ آرای صحیح مأخوذه سید محمدعلی موسوی با کسب ۱۴هزار و ۷۶۶ رأی و محمد سلطلانی با کسب ۱۲ هزار و ۸۳۹ رای به مرحله دوم راه یافتند.

اطلاعیه شماره ۶۷ ستاد انتخابات کشور
نتایج آرا در ۵ حوزه انتخابیه دیگر مشخص شد. متن اطلاعیه شماره ۶۷ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه ماهنشان، ایجرود، دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق از مجموع ۵۴ هزار ۶۹۸ رای آرای صحیح مأخوذه سید مرتضی خاتمی با کسب ۱۳ هزار ۸۷۵ به مجلس راه یافت.

همچنین سهراب گیلانی درحوزه انتخابیه شوشتر و گتوند از مجموع ۱۳۱ هزار ۴۱۷ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۶ هزار ۹۱۴ رأی به بهارستان راه یافت.

در حوزه انتخابیه اندیمشک نیز فریدون حسنوند از مجموع ۹۶ هزار ۹۹ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۹ هزار و ۹۳ رأی به مجلس رفت.

در حوزه انتخابیه خمین از مجموع ۴۹ هزار و ۳۱۸ آرای ماخوذه صحیح محمد ابراهیم رضایی با کسب ۲۲ هزار و ۶۶۴ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه شازند از مجموع ۶۸ هزار و ۴۷۴ آرای صحیح مأخوذه صاحبعلی غفاری با کسب ۱۵ هزار و ۷۱۹ رأی و علی ابراهیمی (لیست امید) با کسب ۱۱ هزار و ۵۸۳ رای به مرحله دوم راه یافتند.

اطلاعیه شماره ۶۸ ستاد انتخابات کشور
براساس اطلاعیه شماره ۶۸ ستاد انتخابات کشور، چند حوزه انتخابیه دیگر، نمایندگان‌شان مشخص شدند. براساس اطلاعیه شماره 68 ستاد انتخابات کشور، اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 1394 که موفق به اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده‌اند، به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، غلامرضا تاجگردون (لیست امید) از مجموع 89733 آرای صحیح ماخوذه با کسب 66103 رای

در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، عبدالحمید خدری (لیست امید) از  مجموع 141061 آرای صحیح ماخوذه با کسب 41922 رای

در حوزه انتخابیه دشتستان، محمدباقر سعادت (لیست امید) از مجموع 106315 آرای صحیح ماخوذه با کسب 36916 رای

در حوزه انتخابیه زابل، زهک، هیرمند، نیم‌روز و هامون، حبیب‌الله دهمرده از مجموع 186696 آرای صحیح ماخوذه با کسب 114439 رای و احمدعلی کی‌خواه با کسب 64950 رای

در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود از مجموع 256329 آرای صحیح ماخوذه علی‌اصغر یوسف‌نژاد (لیست امید) با کسب 116540 رای و محمد دامادی (لیست امید) با کسب 67158 رای

در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا از مجموع 106636 آرای صحیح ماخوذه علی‌عسگر ظاهری عبدوند با کسب 25646 رای و علیرضا ورناصری قندعلی با کسب 23367 رای به مرحله دوم راه یافتند.

در مرحله دوم همدان و فامنین از مجموع 268739 آرای صحیح ماخوذه حمیدرضا حاجی بابایی با کسب 133343 رای و امیر خجسته با کسب 80306 رای

در حوزه انتخابیه شادگان، مجید ناصری‌نژاد از مجموع 74119 رای صحیح ماخوذه با کسب 24710 رای به بهارستان راه یافتند.

اطلاعیه شماره ۶۹ ستاد انتخابات کشور
براساس اطلاعیه ستاد انتخابات وزارت کشور، نمایندگان بندانزلی، چالوس، نجف‌آباد، تاکستان و عسلویه مشخص شدند و انتخابات سمیرم به دور دوم کشیده شد.

براساس اطلاعیه شماره 69 ستاد انتخابات کشور، اسامی منتخبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 12:10 دقیقه یکشنبه 9 اسفند 94 که موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده‌اند، به شرح زیر است:

در حوزه انتخابیه بندرانزلی، حسن خسته‌بند از مجموع 48 هزار و 592 رای صحیح اخذ شده با کسب 14 هزار و 948 رای حائز اکثریت آراء شد.

در حوزه انتخابیه سمنان و مهدی‌شهر و سرخه، احمد همتی (لیست امید) از مجموع 85 هزار و 656 رای صحیح اخذ شده با کسب 31 هزار و 771 رای حائز اکثریت آراء شد.

در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت، قاسم احمدی‌لاشکی از مجموع 112 هزار و 769 رای صحیح ماخوذه با کسب 39 هزار و 986 رای حائز اکثریت آراء شد.

در حوزه انتخابیه نجف‌آباد، تیران و کرون، ابوالفضل ابوترابی از مجموع 137 هزار و 647 رای صحیح اخذ شده با کسب 64 هزار و 527 رای توانست به مجلس دهم راه یابد.

در حوزه انتخابیه فریدن و فریدون‌شهر و چادگان و بوئین و میاندشت، اکبر ترکی از مجموع 87 هزار و 4 رای صحیح اخذ شده با کسب 22 هزار و 536 رای حائز اکثریت آرا شد.

در حوزه انتخابیه تاکستان، بهمن طاهرخانی (لیست امید) از مجموع 83 هزار و 732 رای صحیح اخذ شده با کسب 40 هزار و 406 رای حائز اکثریت آراء شد.

در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه، سکینه الماسی از مجموع 110 هزار و 678 رای صحیح ماخوذه با کسب 41 هزار و 804 رای توانست نماینده مردم این حوزه انتخابیه در مجلس دهم شود.

در حوزه انتخابیه سمیرم از مجموع 41 هزار و 940 رای ماخوذه صحیح، اصغر سلیمی با کسب 7 هزار و 832 رای و بهروز جعفری نیز با کسب 7 هزار و 444 رای به مرحله دوم راه یافتند.

اطلاعیه شماره ۷۰ ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۷۰ اسامی منتخبان ملت در مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه قزوین و لرستان را اعلام کرد.

براساس اطلاعیه شماره 70 ستاد انتخابات کشور، در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و در حوزه انتخابیه استان قزوین، از مجموع 539925 رای ماخوذه، آقای علی اسلامی با کسب 291046 رای و آقای مجید تلخابی با کسب 209739 رای حائز اکثریت نسبی آراء شدند.

در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان از مجموع ۸۸۴ هزار و ۱۴۴ آرای صحیح ماخوذه احمد مبلغی با کسب ۴۰۰ هزار و ۷۳۲ رای و هاشم نیازی با کسب ۳۸۲ هزار و ۵۲۳ رای حائز اکثریت آرا شدند.


اطلاعیه شماره ۷۱ ستاد انتخابات کشور
براساس اطلاعیه شماره ۷۱ ستاد انتخابات وزارت کشور، عبدالرضا مصری و جعفرزاده ایمن‌آبادی در مجلس ماندند و انتخابات آبادان به دور دوم کشید.

براساس اطلاعیه شماره 71 ستاد انتخابات کشور، اسامی منتخبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 13:35 دقیقه یکشنبه 9 اسفند 94 که موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده‌اند، به شرح زیر است:

در حوزه انتخابیه رشت از مجموع 259 هزار و 442 رای صحیح اخذ شده غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی (لیست امید) با کسب 90 هزار و 921 رای به مجلس راه یافت.

جبار کوچکی‌نژاد با کسب 58 هزار و 922 رای و سیدعلی آقازاده داوساری با کسب 58 هزار و 397 رای و سیدولی‌الله عظمتی با کسب 53 هزار و 392 رای و محمدصادق حسنی جوریابی با کسب 43 هزار و 602 رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، سلاس باباجانی، روانسر و دهستان‌های سرقلعه و جیگران، شهاب نادری از مجموع 111 هزار و 885 رای صحیح اخذ شده با کسب 32 هزار و 514 رای توانست کرسی مجلس دهم را کسب کند.

 در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل سیدجواد ساداتی‌نژاد از مجموع 161 هزار و 485 رای صحیح اخذ شده توانست 70 هزار و 761 رای کسب کرده و به مجلس دهم راه یابد.

در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان حمید بنایی از مجموع 71 هزار و 45 رای صحیح اخذ شده با کسب 19 هزار و 901 رای وارد مجلس دهم شد.

در حوزه انتخابیه کرمانشاه از مجموع 336 هزار و 148 رای صحیح ماخوذه عبدالرضا مصری با کسب 143 هزار 928 رای و سیدقاسم جاسمی با کسب 106 هزار و 450 رای به مجلس راه یافتند. سیدسعید حیدری طیب با کسب 75 هزار و 332 رای و احمد صفری با کسب 53 هزار و 834 رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملک‌شاهی و شیروان از مجموع 216 هزار و 95 رای صحیح اخذ شده سلام امینی با کسب 39 هزار و 363 رای و سارا فلاحی با کسب 38 هزار و 556 رای و جلال میرزایی با کسب 36 هزار و 470 رای و لطیف صادقی با کسب 31 هزار و 384 رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه آبادان از مجموع 97 هزار و 524 رای صحیح ماخوذه عامر کعبی با کسب 27 هزار و 706 رای و جلیل مختار با کسب 25 هزار و 412 رای به مجلس راه یافتند و غلامرضا شرفی با کسب 23 هزار و 418 رای و سیدمحمد مولوی با کسب 16هزار و 129 رای به مرحله دوم راه یافتند.

اطلاعیه شماره ۷۲ ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۷۲ جدیدترین آمار منتخبان ملت در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. براساس اطلاعیه شماره 72 ستاد انتخابات کشور، اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از مجموع 3936 صندوق و 2705889 آرای ماخوذه شمارش شده به ترتیب زیر اعلام می‌گردد:

 1- - محمدرضا عارف 1323643

2- علی مطهری 1185398

3- علیرضا محجوب 1076536

4- سهیلا جلودارزاده 1070379

5- الیاس حضرتی 1047006

6- کاظم جلالی 1027728

7- محمدرضا بادامچی 1018903

8- فریده اولادقباد 1011355

9- مصطفی کواکبیان 987501

10- سیده فاطمه حسینی987129

11- پروانه سلحشوری 972525

12- ابوالفضل سروش 970629

13- علی نوبخت حقیقی 959990

14- غلامرضا حیدری 957951

15- مهدی شیخ 955599

16- فاطمه سعیدی 954493

17- محمود صادقی 953329

18- محمدعلی وکیلی 950804

19- بهروز نعمتی 942186

20- پروانه مافی 941858

21- فاطمه ذالقدر 936825

22- سید فرید موسوی 921094

23- محمدجواد فتحی 921021

24- طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی 918840

25- محمدرضا نجفی 918697

26- داوود محمدی 918407

27- محسن علیجانی‌زمانی 915504

28- احمد مازنی 908954

29- علیرضا رحیمی 905555

30- عبدالرضا هاشم‌زائی 886551
_____________________________________

31- غلامعلی حدادعادل 876311

32- مرتضی آقاطهرانی 731512

33- مرضیه وحیددستجردی 720252

34- سید محمدحسن ابوترابی‌فرد 719732

35- احمد توکلی 702444

36- بیژن نوباوه‌وطن 649071

37- علیرضا راکانی 634186

38- یحیی آل‌اسحاق 631405

39- فاطمه رهبر 630944

40- مهرداد بذرپاش 627176

41- فاطمه آلیا 622126

42- لاله افتخاری 610486

43- مجتبی رحماندوست 608059

44- محمد سلیمانی 601707

45- غلامرضا مصباحی‌مقدم 600150

46- حسین مظفر 598855

47- الیاس نادران 598699

48- پرویز داوودی 588753

49- اسمعیل کوثری 585126

50- زهره الهیان 582101


اطلاعیه شماره ۷۴ ستاد انتخابات کشور
آمار رسمی از نتایج شمارش آراء در دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه‌ انتخابیه "ماکو، چالدران، پلدشت و شوط" اعلام شد.

براساس اطلاعیه شماره 74 ستاد انتخابات کشور، اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 1394 که موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده‌اند، به شرح زیر است:

در حوزه انتخابیه "ماکو، چالدران، پلدشت و شوط" از مجموع 111300 آرای ماخوذه صحیح آقایان عین‌الله شریف‌پور (لیست امید) با کسب 27799 رای و محرم اکبرزاده با کسب 20884 رای به مرحله دوم راه یافتند.

اطلاعیه شماره ۷۵ ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور طی اطلاعیه شماره ۷۵ نتایج انتخابات در ۱۳حوزه انتخابیه را اعلام کرد. بر اساس اطلاعیه شماره 75 ستاد انتخابات کشور در حوزه انتخابیه ساووجبلاغ و نظرآباد و طالقان محمود بهمنی از مجموع 159634 آرای صحیح با کسب 50105 رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر و عباس‌آباد، شمس‌الله شریعت‌نژاد (لیست امید) از مجموع 135134 آرای صحیح با کسب 46528 رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، احمد انارکی محمدی (لیست امید) از مجموع 138145 آرای صحیح با کسب 56464 رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، بشیر خالقی از مجموع 59255 آرای صحیح با کسب 19120 رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه داراب و زرین‌دشت از مجموع 139225 آرای صحیح ماخوذه محمدجواد عسگری با کسب 27261 رای و رضا انصاری (لیست امید) لیا کسب 25055 رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی از مجموع 161637 آرای ماخوذه صحیح حبیب آقاجری با کسب 29010 رای و علی گلمرادی با کسب 28687 رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه پیرانشهر و سردشت رسول خضری از مجموع 106861 آرای صحیح با کسب 27760 رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق سیدحمزه امینی از مجموع 54747 آرای صحیح با کسب 15058 رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه دره‌گز عبدالله حاتمیان (لیست امید) از مجموع 41865 آرای صحیح با کسب 11920 رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج هادی شوشتری از مجموع 116750 آرای صحیح با کسب 41218 رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه سبزوار و جوین، خوشاب و داورزن، از مجموع 237977 آرای صحیح حسین مقصودی با کسب 102345 رای و رمضانعلی سبحانی‌فر با کسب 75308 رای به مجلس راه یافتند.

در حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه حمید گرمابی (لیست امید) از مجموع 237811 آرای صحیح با کسب 75686 رای و هاجر چنارانی با کسب 75384 رای به مجلس راه یافتند.

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، از مجموع 225052 آرای صحیح عبداله رضیان با کسب 62192 رای به مجلس راه یافت و همچنین سید علی ادیانی با کسب 47203 رای و کمال علیپور خنکداری با کسب 46512 رای به مرحله دوم راه یافتند.


اطلاعیه شماره ۷۶ ستاد انتخابات کشور
نتایج شمارش آرای انتخابات خبرگان در کرمان و ایلام مشخص شد. متن اطلاعیه شماره ۷۶ به شرح ذیل است:

در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و در حوزه انتخابیه کرمان از مجموع ۱ میلیون ۳۱۰ هزار و ۲۳۴ آرای صحیح ماخوذه، سیداحمد خاتمی با کسب ۷۰۱ هزار و ۹۷۲ رای و محمد بهرامی خوشکار با کسب ۶۷۲ هزار و ۶۰۸ رای و همچنین امان اله علیمردانی با کسب ۵۵۹ هزار و ۶۵۶ رای حائز اکثریت آرا شدند.

همچنین در استان ایلام از مجموع ۳۲۳ هزار و ۸۱۱ آرای صحیح ماخوذه سیدمحسن سعیدی گلپایگانی با کسب ۱۳۶ هزار و ۹۱۹ رای موفق به ورود به مجلس خبرگان رهبری شد.

این خبر تکمیل می شود...


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
همون نتیجه تهران برای شنیدن صدای مردم کافی بود.
نظرات شما