تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۷

کاهش مراجعان حضوری؛ دستاورد بکارگیری فناوری‌های نوین

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در سال های اخیر خدمات دهی به مشمولان،همسو با فناوری های نوین بوده که این اقدامات، کاهش قابل توجه مراجعان حضوری را نسبت به سال های گذشته در پی داشته است.

رویداد۲۴-رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در سال های اخیر خدمات دهی به مشمولان،همسو با فناوری های نوین بوده که این اقدامات، کاهش قابل توجه مراجعان حضوری را نسبت به سال های گذشته در پی داشته است.سردار بهرام نوروزی اظهار داشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا با توجه به مسئولیت و ماموریتی که به عهده دارد، یکی از مجموعه های ناجاست که ارتباط بسیار گسترده ای با جامعه دارد و به صورت مستقیم با جوانان و غیر مستقیم با خانواده های آنان در ارتباط است.

وی بیان داشت: در سال‌های اخیر خدمات دهی به مشمولان،همسو با فناوری‌های نوین بوده ،این اقدامات کاهش قابل توجه مراجعان حضوری را  نسبت به سال‌های گذشته در پی داشته است.

 رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا  خاطرنشان کرد: با ایجاد زیر ساخت های لازم، تاکنون ثبت ۲۶ مورد از امور وظیفه عمومی در سراسر کشور به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) واگذار شده که با انجام این امر، ارائه خدمات به مشمولان در کوتاه ترین زمان صورت می‌گیرد.

سردار نوروزی با بیان این مطلب که آمار مراجعه مشمولان به سازمان وظیفه عمومی به نسبت سال های گذشته، روزانه به کمتر از ۵۰۰  نفر رسیده است، افزود: راه‌اندازی سامانه ثبت اینترنتی خروج از کشور، تاثیر بسزایی در کاهش سفرهای بین شهری، صرفه‌جویی در وقت و هزینه  داشته است.

وی اشاره کرد با فعال سازی بخش خدمات مشاوره پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانیwww.vazifeh.police.ir و همچنین سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ توانسته ایم مشاوره قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی را به صورت غیر حضوری ارائه دهیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همچنین بخش خدمات الکترونیک این پایگاه و سامانه پیامک سازمان وظیفه عمومی ناجا به شماره۱۱۰۲۰۶۰۱۰، امکان استعلام آخرین وضعیت خدمتی را برای مشمولان ایجاد کرده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما