تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

تداوم خدمت رسانی شعب بانک ملی ایران با رعایت اصول بهداشتی

شعب بانک ملی ایران در روز‌های پایان سال و شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا در کشور، با رعایت کامل اصول بهداشتی همچنان در حال خدمت رسانی هستند؛ هرچند دغدغه ما حفظ سلامتی شما و پیشنهادمان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال بانک است.
تداوم خدمت رسانی بانک ملی
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، اگرچه با تلاش و همیاری کارکنان ساعی و پر تلاش این بانک، ارایه خدمات بانکی شعب درشرایط سخت شیوع ویروس کرونا متوقف نیست، اما انتظار می‌رود مشتریان گرانقدر با استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال و همچنین بهره مندی بیشتر از تمهیدات اخیر بانک بانک ملی ایران، خادمان خود را یاری و آن‌ها را با حضور کمتر در شعب، از مخاطرات جدی نجات دهند.

بانک ملی ایران با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و با توجه به شرایط ویژه بهداشتی کشور، اقدامات کاربردی را برای تسهیل استفاده هموطنان عزیز از درگاه‌های غیر حضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب انجام داده است که از جمله آن می‌توان به استقرار دستگاه‌های خودگردان در بیش از ۶۰۰ نقطه کشور اشاره کرد که این دستگاه‌ها علاوه بر خدمات یک خودپرداز، دریافت وجه را نیز انجام می‌دهند.

سامانه‌های بام، نئوبام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن ۶۰، نشان پرداخت و... دیگر محصولات نوین بانک ملی ایران هستند که هموطنان و مشتریان عزیز می‌توانند خدمات بانکی یک شعبه را از طریق آنها، بدون مراجعه حضوری و در منزل خود دریافت کنند.

با استفاده از خدمات غیرحضوری بانکداری، نگذاریم هیچ خانواده‌ای سال نو را بدون حضور عزیزان خود آغاز کند. خادمان شبکه بانکی کشور، این روز‌ها به حمایت و همدلی بیشتر شما نیازمندند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما