تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

حامد تهرانی کیست؟

حامد تهرانی، بازیگر و آهنگساز ایرانی است. وی مدرک فوق دیپلم موسیقی را از دانشگاه سوره دریافت کرده است. تهرانی در خنده‌بازار شهرت و طرفداران زیادی را به دست آورد. او در سه قسمت از فیلم آینه و مشکلات یک مرد محترم و همچنین در فیلم‌های طلاق به سبک ایرانی، ارث شیرین، چشمهاتو ببند و آخرین اخطار به عنوان بازیگر حضور داشته است. علاوه بر این، در نقش آهنگساز نیز در این فیلم‌ها شرکت کرده است.

بیوگرافی حامد تهرانی

رویداد۲۴ حامد تهرانی در تاریخ مهر ۱۳۶۴ در شهر تهران به دنیا آمد. او یک بازیگر است و رشته تحصیلی خود را در مقطع کاردانی در رشته موسیقی از دانشگاه سوره تهران به پایان رسانده است. بر خلاف بسیاری از بازیگران، پدر حامد دلبازی می‌کرد که او به عنوان یک بازیگر فعالیت کند. در حال حاضر، حامد به علاوه از بازیگری، فعالیت‌های موسیقی نیز دارد.

شروع بازیگری حامد تهرانی

حامد تهرانی کیست؟

بازی حامد تهرانی در دنیای هنر از سال ۱۳۷۲ با شرکت در یک برنامه کودکانه آغاز شد. اما در ادامه، به دلایلی که می‌توان آن را جستجوی خود نامید، این فعالیت را ادامه نداد. پس از آن، در سال ۱۳۸۶، با هنرمند شهاب عباسی همکاری کرد و در یک کار کودکانه شرکت کرد.

حامد تهرانی از طریق آشنایی و دوستی با شهاب عباسی، کارگردان سریال طنز "خنده بازار"، به این سریال پیوست و نقشی در آن ایفا کرد. این شرکت در این سریال باعث شهرت و شناخت وی شد.

فعالیت حامد تهرانی در زمینه موسیقی

حامد تهرانی کیست؟

حامد تهرانی از سال ۷۸ به نوازندگی مشغول شد و تقریباً ۱۳-۱۴ سال سابقه در این حوزه دارد. ساز تخصصی وی پرکاشن است و در این مدت، در کنار خیلی از خواننده‌ها همکاری نموده است. علاوه بر این، تجربه‌های نوازندگی روی استیج را نیز داراست. همچنین، در ساختن موسیقی برای چندین تلویزیون فیلم نیز شرکت داشته است.

ازدواج حامد تهرانی با بازیگر کره‌ای

حامد تهرانی کیست؟

در ماه آبان سال ۹۵، خبری درباره ازدواج حامد تهرانی با یک بازیگر معروف کره‌ای به نام کوان مینا یا (آ او آ مینا) منتشر شد. ابتدا این خبر در شبکه‌های اجتماعی گسترش یافت و سپس توسط خود تهرانی به صورت رسمی تأیید شد.

او در پاسخ به خبر ازدواج خود گفت: «از ابتدا قرار نبود این خبر منتشر شود؛ طبق تصمیمات انجام شده قرار بود، کوان مینا مهر ماه به ایران سفر کند که میسر نشد البته در حال حاضر، هنوز زمانی برای آمدنش به ایران مشخص نیست».

این خبر در حالی از طرف حامد تهرانی تکذیب شد که سایت‌های خبری مشهور از قول وی این خبر را تایید کرده بودند که با انتشار ویدیویی حامد تهرانی این خبر را به کل شایعه خواند؟!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
0
0
خیلی. بی سر و ته وبیخود بود
نظرات شما
پیشخوان