تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در رویداد۲۴ بخوانید:

بهترین یخچال ایرانی چی بخریم؟

در بازار یخچال و فریزر، تنوع برند‌ها بسیار زیاد است. شناخت بهترین مارک یخچال ایرانی می‌تواند کمک کند تا هزینه مصرفی خود را بر روی یک برند مناسب سرمایه‌گذاری کنید. در ادامه، به معرفی بهترین مارک‌های یخچال فریزر می‌پردازیم

بهترین یخچال ایرانی

رویداد۲۴ مهسا زرگری: یخچال فریزر، یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در آشپزخانه است که با ابعاد، مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود. اگر به دنبال خرید بهترین یخچال ایرانی هستید، این مقاله برای شما است.

به طور کلی، در بازار یخچال و فریزر، افراد سه نوع متداول شامل یخچال فریزر بالا و پایین، یخچال فریزر دوقلو و یخچال فریزر ساید بای ساید را برای خرید انتخاب می کنند. در ادامه به طور مختصر به بررسی هر یک از این انواع می‌پردازیم. هر یک از این دستگاه‌ها دارای امکانات و ویژگی‌هایی هستند که بر اساس نیازهای شما، شما می‌توانید به خرید بهترین مدل مناسب بپردازید.

در بازار یخچال و فریزر، تنوع برندها بسیار زیاد است. شناخت بهترین مارک یخچال ایرانی می‌تواند کمک کند تا هزینه مصرفی خود را بر روی یک برند مناسب سرمایه‌گذاری کنید. در ادامه، به معرفی بهترین مارک‌های یخچال فریزر می‌پردازیم

لیست بهترین برندهای یخچال ایرانی

بهترین مدل یخچال دیپوینت

برند دیپوینت یک برند ایرانی است که در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند تنوع محصولات خود را تا اندازه‌ای محدود کرده ، اما محصولاتی با ساختار کیفیت بالا ارائه می‌دهد. می‌توان گفت که دیپوینت تمرکز خود را بر تحقق کیفیت بالا در محصولاتش قرار داده است به جای تمرکز بر تنوع و تعداد. یخچال‌های دیپوینت در مدل‌های دوقلو، ساید بای ساید و بالا پایینی در دسترس هستند و به عنوان یکی از گزینه‌های خوب برای خرید، مورد توجه قرار می‌گیرند.

از بهترین مدلهای یخچال فریزر دیپیونت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یخچال و فریزر ۲۸ فوت دیپوینت مدل ...

یخچال و فریزر دوقلو ۳۶ فوت دیپوینت مدل ...

یخچال و فریزر ۱۴ فوت دیپوینت مدل ...

یخچال و فریزر ۲۸ فوت دیپوینت مدل ۲۸ فوت ...

یخچال و فریزر دوقلو ۱۷ فوت دیپوینت مدل MAX-D....

یخچال و فریزر ۱۴ فوت دیپوینت مدل

بهترین مدل یخچال ال جی

ال جی یک برند معتبر ژاپنی است که از گذشته تاکنون بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و در خانه‌های اکثر ایرانی‌ها حضور قابل مشاهده‌ای دارد. یخچال‌های این برند به دلیل دوام بالا و کیفیت برتر قطعات، به ویژه موتور، توسط تعمیرکاران به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها معرفی می‌شوند و یخچال‌های فریزر آن ارزش خرید بالایی دارند.

بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید ال‌ جی

یخچال فریزر ال جی X۲۶۷ یا GCX-۲۶۷PH

یخچال فریزر ال جی J۲۸۷ یا به‌طور دقیق‌تر GCJ-۲۸۷GNW

بهترین مدل یخچال امرسان

امرسان یک برند معتبر و محبوب ایرانی است که در صورت تمایل به خرید یک یخچال ایرانی، گزینه‌ای مناسب است. یخچال‌های امرسان از تنوع طراحی بهره می‌برند. در میان محصولات این برند، یخچال‌های دوقلو، ساید، کمبو و حتی یخچال‌های با طراحی کلاسیک و رنگ‌های شاد وجود دارند. از ویژگی‌های این یخچال‌ها می‌توان به کم صدا بودن، استفاده از تکنولوژی نوین و مصرف بهینه انرژی اشاره کرد.


بیشتر بخوانید:

بهترین یخچال ساید ایرانی

بهترین مارک کولر گازی


یخچال و فریزر ۲۰ فوت امرسان مدل BFN۲۰D۳۲۱

یخچال و فریزر ۱۶ فوت امرسان مدل TF۱۶T۳۲۹CLA

یخچال و فریزر ۱۴ فوت امرسان مدل

بهترین مدل یخچال دوو

برند کره‌ای دوو، یکی از انتخاب‌های بسیار خوبی است که می‌توانید در نظر بگیرید. این برند محصولات متنوعی از جمله یخچال‌های فریزر دوقلو، ساید بای ساید، مدل‌های بالا و پایین فریزر را تولید کرده است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. این یخچال‌ها با سیستم تصفیه هوای دوگانه، سامانه کنترل سرمایش و قابلیت فست کولینگ یا سرمایش سریع مجهز شده‌اند. طراحی ساده و مینیمال یخچال‌های دوو، گزینه‌های بسیار مناسبی برای فضاهای مدرن هستند. برند دوو مدتی است توسط تولید کنندگان ایرانی با خدمات فروش خوب عرضه می شود.

بهترین یخچال ایرانی

بهترین مدل یخچال پاکشوما

یخچال‌های فریزر پاکشوما با ظرفیت بالا و عملکرد برتر، شما را از نیاز به تعمیرات بی‌نیاز می‌کنند. این یخچال‌ها با ویژگی‌هایی از جمله سیستم عیب‌یابی هوشمند، مدیریت بهینه انرژی و سیستم سرمایش نوین مجهز شده‌اند. کمپرسور این یخچال‌ها از نوع اینورتر است و از گازهای بی‌ضرر به محیط زیست استفاده می‌کنند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۹ فوت دوو مدل D۵S-۲۹۱۵SS

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت دوو مدل D۲S-۳۱۳۳SS

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت دوو مدل DS-۳۳۲۰MW

بهترین مدل یخچال سینجر

یخچال‌های فریزر سینجر در گذشته بسیار معروف بودند و بسیاری از ایرانی‌ها از این محصول ملی استفاده می‌کردند. اما در حال حاضر، سینجر همچنان یک برند فوق‌العاده و برجسته است. اگر به دنبال خرید یخچال ایرانی هستید، با اطمینان می‌توانید به یخچال‌های سینجر رجوع کنید.

یخچال و فریزر ۱۴ فوت سینجر مدل ۳۳۰۰W

یخچال و فریزر ۲۴ فوت سینجر مدل ۲۳۵۰W

یخچال و فریزر ۲۲ فوت سینجر مدل C۷۵۹۹

چگونه سایز مناسب یخچال را پیدا کنیم؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید هنگام خرید یخچال جدید، اندازه آن است. این امر اغلب به طور اشتباهی نادیده گرفته می‌شود و فقط با اندازه‌گیری فضای موجود و انتخاب یخچال با ابعاد متناسب فکر می‌شود. اما باید بدانید که اندازه گیری عمق، عرض و ارتفاع تنها یک قدم از فرآیند است.

هنگام اندازه‌گیری، به فضای لازم برای باز و بسته کردن درب یخچال و همچنین تمیز کردن آن نیز توجه کنید. همچنین مسیری که یخچال شما برای ورود به آشپزخانه طی می‌کند را نیز اندازه‌گیری کنید.

در ادامه به چند نکته مهم برای پیدا کردن سایز مناسب یخچال اشاره می‌کنم:

  • اندازه عمق، عرض و ارتفاع یخچال را اندازه‌گیری کنید.
  • در نظر داشته باشید که آیا درب یخچال به اندازه کافی باز می‌شود یا نه.
  • فضای کافی برای اطراف و پشت یخچال را در نظر بگیرید تا هوا به خوبی در آن گردش پیدا کند.
  • تعداد اعضای خانواده را در نظر داشته باشید و نیاز به فضای مناسب برای نگهداری مواد غذایی داشته باشید.

با رعایت این نکات، می‌توانید سایز مناسبی از یخچال را برای خانه خود پیدا کنید.

نکاتی که باید قبل از خرید یخچال مورد توجه قرار دهید

قبل از خرید یخچال جدید، مهم است که به چند فاکتور کلیدی توجه کنید. این فاکتورها شامل ظرفیت، ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و غیره می‌شوند. راهنمای خرید یخچال زیر به شما کمک می‌کند تا بر اساس این فاکتورهای مهم، بهترین نوع یخچال را برای خانه‌تان انتخاب کنید:

در نظر بگیرید که فضای آشپزخانه و چیدمان آن با انتخاب یخچال جدید همخوانی داشته باشد.

نوع یخچال را انتخاب کنید، مانند ساید بای ساید، دوقلو یا فریزر بالا و پایین.

ظرفیت یخچال را براساس نیازهای خود انتخاب کنید. بررسی کنید که چقدر مواد غذایی از فروشگاه به خانه می‌آورید و چند نفر در خانواده شما هستند. این به شما کمک می‌کند تا ظرفیت مورد نیاز خود را تعیین کنید.

قبل از خرید، به ویژگی‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنید فکر کنید. مثلاً آیا به یخساز و آبسردکن نیاز دارید؟ آیا نیاز به قفسه‌های اضافی برای نگهداری مواد غذایی دارید؟

رنگ یخچال و فریزر مورد نظرتان را انتخاب کنید، به‌طوری که با دکوراسیون داخلی آشپزخانه سازگار باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان