شکایت خریداران محصولات سایپا
بعضی خریداران محصولات سایپا با انتقاد از بدعهدی سایپا در تحویل خودروها، میگویند قرار بود خودرو را ۱۲۰ روز پس از تکمیل وجه تحویل دهند، ولی با گذشت ۱۳۰ روز، شرکت پاسخگوی بدقولی خود نیست.
رویداد۲۴ بعضی خریداران محصولات سایپا با انتقاد از بدعهدی سایپا در تحویل خودروها، میگویند قرار بود خودرو را ۱۲۰ روز پس از تکمیل وجه تحویل دهند، ولی با گذشت ۱۳۰ روز، شرکت پاسخگوی بدقولی خود نیست.
مسعود حسنی یکی از این خریداران با انتقاد از بدعهدی گروه خودروسازی سایپا در تحویل خودروهای فروخته شده، اظهار داشت: ۲۹ مرداد سال گذشته برای خرید خودرو از شرکت سایپا ثبتنام کردیم و قرار بود خودرو را آذرماه تحویل بگیریم.
وی ادامه داد: تحویل خودرو به موقع انجام نشد و بهمن ماه سال گذشته شرکت سایپا از ما مهلت ۱۲۰ روزه گرفت تا خودرو را پس از این مدت تحویل دهد.
وی تصریح کرد: قرار شد خودرو با قیمت شهریور ۹۷ تحویل داده شود، ولی در مقابل، ۱۲۰ روز منتظر تحویل خودرو باشیم و در عین حال، جریمه دیرکرد این مدت نیز به ما پرداخت نشود.
حسنی تصریح کرد: بهمن سال گذشته برای تحویل خودرو، تکمیل وجه انجام دادیم و اردیبهشت امسال نیز حدود ۵۰۰ هزار تومان بابت مابهالتفاوت نرخ بیمه پرداخت کردیم، این در حالی است که با گذشت ۱۳۰ روز از زمان تکمیل وجه هنوز خودرویی به ما تحویل داده نشده است.
وی ادامه داد: نمایندگیهای سایپا در این مورد اظهار بیاطلاعی میکنند و شرکت نیز جواب درستی به ما نمیدهد.
حسنی توضیح داد: سامانه تماس با مشتریان سایپا نیز با مشکل روبرو است و پس از آنکه چند دقیقه در نوبت میمانیم، از نوبت خارج شده و امکان دسترسی وجود ندارد.
وی ادامه داد: برای خرید تیبا هاچبک ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تکمیل وجه انجام دادیم، ولی تاکنون موفق به تحویل خودرو نشدهایم.
این خریدار محصولات سایپا تأکید کرد: بسیاری از مردم با شرایط اقتصادی متوسط و یا ضعیف نسبت به خرید خودرو از کارخانه اقدام کردهاند، ولی حالا با گذشت یکسال هنوز موفق به تحویل خودرو نشدهاند.