صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 08
کد خبر: ۲۱۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت کار ادارات استان تهران در روز‌های ۱۹ و ۲۳ رمضان کاهش یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران اعلام کرد: به‌منظور توفیق بیشتر در شب‌زنده‌داری لیالی قدر برای کارمندان دولتی، روز‌های ۱۹ و ۲۳ ماه رمضان ساعات کاری ادارات با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
رویداد۲۴ به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا همچنین از استمرار فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان تهران با دو سوم ظرفیت کارکنان و دور کاری خبر داد.

وی ادامه داد: مصوبه حضور دو سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی استمرار دارد و یک سوم کارکنان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام می‌دهند و

به گفته عباس پاشا، به دستگاه‌ها ابلاغ شده که در صورت عدم امکان انجام وظایف به صورت دورکاری با اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر اقدام شود.

وی افزود: در راستای استمرار مصوبه قبلی شروع ساعت کار کارکنان تا اطلاع ثانوی در تمامی استان تهران از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه دشتگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های استان تهران روز‌های پنجشنبه نیز به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند، گفت: ساعت فعالیت این دستگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه از ۷:۳۰ تا ۱۳است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران خاطرنشان کرد: با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، حداکثر برنامه ریزی و تمهیدات لازم در راستای حفظ سرمایه انسانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل می‌آید تا خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: روند صعودی ویروس کرونا در تهران/ قرنطینه باید شدیدتر شود/ درخواست اجرای ساعت کاری شناور در پایتخت

منبع: ایرنا
نظرات شما