مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: شبکه نمایندگیهای گسترده و همچنین ارائه خدمات با کیفیت، مزیت رقابتی گروه خودروسازی سایپا است و شرکت سایپا یدک با شبکه خود هویت پیدا میکند.
رویداد۲۴ به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سیدمحمدرضا موسوی در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون انجمن صنفی نمایندگیهای گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب افزود: همراهی شبکه نمایندگیها با سایپایدک و وجود دغدغههای مشترک برای افزایش رضایت مشتریان و کیفیت خدمات، بیانگر این است که همه ما برای هدفی مشترک تلاش میکنیم و آن، خدمت به میهن اسلامی و مردم عزیز است.
وی افزود: در سال جهش تولید، مساله رضایتمندی شبکه و مشتریان بیش از پیش مورد تاکید مدیران ارشد گروه سایپا قرار گرفت که خوشبختانه نگاهی به آمارها نشان میدهد چه در زمینه تولید و چه در زمینه کیفیت خدمات، گامهای خوبی برداشته شده است که امیدواریم همین روند در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد.
موسوی گفت: با در نظر گرفتن ظرفیتها و مزیتهای نسبی در شبکه نمایندگیها و نیز توجه به اهداف و فرصتهای قابل دسترس گروه خودروسازی سایپا، مشارکت نمایندگیها در جهت بهبود فضای کسب و کار از طریق ارتقاء خدمات پس از فروش بیشتر خواهد شد.
وی با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش نسبت به روشهای سنتی ارائه خدمات، گفت: حرکت سایپایدک به سمت رویکردهای نوین در ارائه خدمات و فروش قطعات یدکی، الگویی برای سایر شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خواهد بود.
مدیرعامل سایپایدک افزود: اهداف شرکت سایپا یدک و شبکه نمایندگیها در یک راستا بوده و بدون مشارکت شبکه، اهداف گروه خودرو سازی سایپا محقق نخواهد شد.
موسوی تصریح کرد: درک خواستهها و نیازهای مشتری، در فضای رقابتی کسب و کار امروز، یکی از عوامل قدرت بخشیدن به سازمانها است و سازمانهایی که نتوانند به این مرتبه از رفتار با مشتری دست یابند، خود به خود از چرخه رقابت حذف خواهند شد؛ بنابراین با همکاری و هم فکری شبکه نمایندگیها تلاش میکنیم به این مهم دست پیدا کنیم.