رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در این مراسم که مرتضی نجف عضو هیات مدیره، عزیز آخوندی اصل، محمود اخلاقی، محسن خوارزمی، سیدابوطالب دیبایی، مجتبی کحالی و عباس جعفرلو معاونان مدیرعامل، سیدکاظم چاوشی و علی اکبر صابریان مدیران امور، مجتبی توکلی رییس اداره کل بانکداری شرکتی، علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل گروه مالی ملت و تعدادی از مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه حضور داشتند، از دست اندرکاران طراحی و عملیاتی کردن ارزش کارت به عنوان محصول جدید این بانک قدردانی کرد.
وی با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بانکها برای باقی ماندن در عرصه رقابت، دو کار مهم باید انجام دهند که یکی ایجاد تنوع در ارائه محصولات و دیگری روزآمدکردن محصولات و ارائه محصولات جدید فراتر از نیازهای مشتریان است.
دکتر بیگدلی با اشاره به این نکته که بانکها و موسسات مالی و اعتباری باید به یک سوپرمارکت مالی تبدیل شوند تا بتوانند همه نیازهای مشتریان را در زمینه خدمات و محصولات تامین کنند، افزود: بانکها باید حتی قبل از اعلام نیاز مشتریان، نیازسنجیهای لازم را انجام دهند وگرنه در شرایط رقابتی سنگین، از گردونه رقابت خارج خواهند شد.
وی ادامه داد: بانک ملت هم برای تکمیل چرخه خدمات مورد نیاز مشتریان خود، شرکتهایی تاسیس کرده است که این شرکتها باید نیازهای مشتریان را شناسایی و متناسب با آن خدمت یا محصول جدید را تولید و ارائه کنند.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که کارت اعتباری ارزش کارت با همکاری شرکت ارزش آفرین اطلس، گروه مالی ملت و این بانک به عنوان یک محصول جدید و پرطرفدار بانکی طراحی و تولید شده است گفت: تولید این محصول اقدام ارزشمندی است که در آن از منابع بانک استفاده نمیشود و در عین حال به مشتریان هم برای دریافت سود و مبالغ تسهیلات، فشاری وارد نمیشود و همه چیز بر اساس توافق شرکت و فروشندگان کالا و خدمات تعیین میشود.
وی این کارت را هم برای فروشندگان، هم تولیدکنندگان، هم شرکت، هم مشتریان و هم بانک دارای منافع خوبی خواند و اظهار داشت: طراحی این محصول یک حرکت چندجانبه است و امیدواریم که همه شرکتهای زیرمجموعه از این کار الگو بگیرند و با بهره گیری از توانمندی و پتانسیل شرکتهای دیگر بانک، تامین نیازهای مشتریان را در دستور کار قرار دهند و از این طریق برای خود نیز درآمد خوبی ایجاد کنند.
دکتر بیگدلی تاکید کرد: از مدیران ارشد بانک به ویژه در بخش اجرا نیز انتظار میرود که برای رونق این محصول، همکاریهای لازم را انجام دهند و این محصول را در شعب نیز به مشتریان معرفی کنند، زیرا بدون همراهی و همکاری بانک، فروش این محصول با موفقیت همراه نخواهد شد.
وی معرفی مشتریان بزرگ تولیدکننده محصول و ارائه دهنده خدمات به شرکت ارزش آفرین اطلس را از جمله راههای افزایش فروش ارزش کارت خواند و اظهار داشت: هرچه تعداد فروشندهها زیادتر باشد تنوع محصولات نیز بیشتر خواهد شد و مشتریان با علاقمندی بیشتری نسبت به دریافت این کارت اقدام خواهند کرد.
علیرضا ابراهیم پور، مدیرعامل گروه مالی ملت هم با قدردانی از حمایتهای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملت در طراحی و اجرایی شدن ارزش کارت، گفت: ما در این کارت از منابع فروشگاهها استفاده میکنیم و بازپرداخت اقساط فروشگاهها نیز تحت پوشش بیمه قرار میگیرد.
به گفته وی، بازپرداخت اقساط تسهیلات ارزش کارت از سوی سازمانها و از محل حقوق کارکنان، تضمین میشود به همین دلیل، فروشگاهها استقبال زیادی از این خدمت خواهند کرد.
جعفر حق شناس، مدیرعامل شرکت ارزش آفرین اطلس هم صدور کارت اعتباری ارزش کارت را باعث افزایش قدرت خرید، فراهم شدن امکان خرید اعتباری و اقساطی، فراهم شدن امکان انتخاب تعداد اقساط و تسویه قطعی پیش از سررسید، دانست و گفت: جلوگیری از افزایش نقدینگی و پول کاغذی، کاهش تورم، عدم نیاز به ضامن و تشریفات اداری خاص، قابلیت شارژ مجدد و ... از جمله مزایای این کارت است.