"تجربهای متمایز"، شعار جدید و راهبرد اساسی بانک ملت است
رویداد۲۴ بانک ملت اخیراً در تبلیغات خود از شعار جدید"تجربهای متمایز" استفاده میکند.
علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت درباره طراحی و انتخاب این شعار به اقتصاد آنلاین گفت: شعار جدید بانک روی دو عنصر اساسی تجربه و متمایز بودن تمرکز کرده است. تجربه مجموعه تعاملات ذینفعان با بانک است که این حس خوشایند باعث میشود تا مشتریان از بانک با دید و ذهنیت مثبت صحبت کنند.
وی افزود: امروزه، تجربه مشتری به ویژه برای شرکتهای خدمت محور مثل بانک در اولویت تمرکز قرار دارد و میتوان گفت، رقابت شرکتها حول محور تجربه مشتری صورت میگیرد.
این مقام مسئول در بانک ملت تاکید کرد: اراده و عمل مدیریت ارشد بانک و کارکنان آن این است که تجربهای به یادماندنی برای مشتریان خلق و حس خاصی برای آنان ایجاد کنیم.
صابریان در پاسخ به این سوال که علت طراحی و تغییر شعار چه بوده است گفت: سازمانها هم مانند موجودات زنده در طول زمان در حال رشد، نمو و تغییر هستند و بانک ملت تحولات مختلفی را در دوران فعالیت خود تجربه کرده است تا به یک برند مقبول، مورد اعتماد و صاحب نام در صنعت بانکداری کشور تبدیل شده است و بنابر مقتضیات زمانی، اهداف، استراتژی ها، ارزشهای برند و... شعار و عناصر برند ممکن است نیازمند تغییر باشد.
وی افزود: یک پروژه علمی در بانک ملت با راهبری مدیریت بازاریابی بانک برای روزآمد سازی و طراحی و شعار جدید اجرا شد و منجر به رونمایی از این شعار یعنی "تجربهای متمایز" شد.
این مقام مسئول در بانک ملت ادامه داد: صنعت بانکداری در کشور ما پیشرفتهای زیادی داشته است و در حال حاضر خدمات متنوعی به مشتریان عرضه میشود و مشتریان ممکن است یک سرویس مشابه را در بانکها مختلف دریافت کنند، اما آنچه باعث تمایز میشود احساس و تجربهای است که در زمان و مکان ارایه آن خدمت و محصول به مشتری منتقل میشود.
صابریان مخاطبان و ذینفعان بانک ملت را طیف وسیعی از مردم، سازمانها و شرکتها و سهامداران ذکر کرد و افزود: از آنجایی که خلق تجربه متمایز برای همه ذینعفان بانک باید صورت بگیرد، این مفهوم و اصل به یک وظیفه همگانی در بانک ملت تبدیل شده است.
دبیر کمیته تبلیغات بانک ملت در پایان، از پرداخت سودقطعی به سپردههای مدت دار این بانک و راه اندازی وب اپلیکیشن برای دارندگان گوشیهای آیفون و رفع دغدغه آنها به عنوان مصادیقی از تجربه متمایز در سال ۹۹ یاد کرد.