رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب افزود: مشترکان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور میتوانند به منظور جلوگیری از قطع تلفن، جزییات صورتحساب تلفن ثابت خود را از طریق آدرس پرتال شرکت مخابرات ایران به صورت www.tci.ir/bill، سامانه ۲۰۰۰و شماره گیری کد #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود مشاهده و دریافت کنند.
وی با تاکید به محاسبه هزینه کارکرد تلفن ثابت به صورت ماهانه اظهار داشت: همه مشترکین تلفن همراه میتوانند از طریق شماره گیری کد #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود، نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.
به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، امکان ثبت شماره همراه به منظور دریافت پیامکی صورتحساب تلفن ثابت فراهم است و تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور میتوانند با وارد کردن شماره تلفن همراه متعلق به خود، از سایر خدمات سامانه #۲۰۲۰* شامل پرداخت قبوض تلفن ثابت، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت نام اینترنت پرسرعت، خرید ترافیک اینترنت پرسرعت، استعلام مانده اعتبار اینترنت پرسرعت و شارژ کارت تلفن همگانی بهرهمند شوند.
مهندس بیدخام افزود: مشترکان تلفن ثابت میتوانند علاو ه بر درگاههای غیرحضوری متنوع پرداخت شرکت مخابرات، شامل سامانه ۲۰۰۰، استفاده از کددستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع و همچنین ورود به صفحه اصلی وب سایت شرکت به آدرس www.tci.ir، از قابلیت یاد شده برای دریافت هرچه سریعتر قبوض تلقن ثابت به همراه جزئیات و امکان چاپ آن بهرهمند شوند.
وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات غیرحضوری در کشوربیان کرد: با توجه به اهمیت سرویسهای مخابراتی به عنوان زیرساخت مهم تمام حوزه ها، در تلاش است تا تمام خدمات ممکن را به صورت غیرحضوری و با بهترین تنوع و گستردگی در اختیار تمامی متقاضیان قرار دهد.