رویداد۲۴ | یک تحلیلگر شبکه های مجازی در توئیتر نوشت: دادههای توئیتر نشون میده که در روزهای منتهی به برگزاری دور دوم انتخابات، این موضوع چندان مورد توجه کاربران نبوده فقط در شب قبل از انتخابات و روز انتخابات کاربران توئیتر به انتخابات و همچنین افشاگری راجع به مصاف توجه کردند. از آنجایی که انتخابات در تهران عمدتا وجه سیاسی داره.
بیشتر بخوانید:
واکنش دولت به افشای اطلاعات مالی علیه موسسه مصاف و رائفی پور
لیست تراکنش حسابهای موسسه مصاف که نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان است در شبکههای اجتماعی منتشر شده است که حکایت از دریافتیهای خاص رائفیپور در دو سال اخیر دارد. این مبالغ پس از انتقال به موسسه مصاف خیلی زود نیز برداشت شده و به حساب اعضای موسسه و اقوام رائفیپور منتقل شده است که نشان از یک تراکنش مشکوک دارد!