صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 08
کد خبر: ۳۷۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

فلاحت پیشه: باید به حضور «نوچه‌های قدرت» در دولت پایان داد

فلاحت پیشه گفت: آقای پزشکیان باید بداند که رأی مردم به او رأی به تغییر است. کابینه آقای پزشکیان باید دنبال تغییر باشد.

رویداد ۲۴ | حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگویی به شرح وضعیت کشور و اقدامات لازم و اولویت‌ها در دولت پزشکیان پرداخت هاست. او با اشاره به اهمیت چینش کابینه گفت: متاسفانه برخی از افرادی که از روز شنبه مدعی پیوستن به کابینه آقای پزشکیان شدند بوی کهنگی می‌دهند و بار‌ها فرصت خدمت به مردم و کشور را از دست دادند. آقای پزشکیان باید بداند که رأی مردم به او رأی به تغییر است.

وی افزود: یکسری از اطرافیان آقای پزشکیان کلماتی را مثل وفاق ملی و ... به کار بردند که این کلمات نه‌تن‌ها کمکی به رئیس جمهور منتخب نکرد بلکه مسئولیت‌هایی را به گردن ایشان انداخت. برخی‌ها هم این برداشت را کردند که آقای پزشکیان باید برخی از وزارت‌خانه‌های حساس را به رقبایش بدهد که نتوانسته بودند رأی بیاورند

فلاحت پیشه گفت: آقای پزشکیان باید بداند که رأی مردم به او رأی به تغییر است. کابینه آقای پزشکیان باید دنبال تغییر باشد.

این نماینده پیشین مجلس تاکید کرد: مهم‌ترین اصل این است که آقای پزشکیان کسانی را برای حضور در کابینه انتخاب کند که متعهد به خودش باشند، زیرا در نهایت او به ملت پاسخ‌گو است. اگر آقای پزشکیان کسانی را انتخاب کند که نوچه‌های دیگران باشند در نهایت هم به همان اربابان خودشان خدمت خواهند کرد.

وی افزود: آقای پزشکیان باید بداند که اصل اول تغییر و تحول مدیریتی، پایان دادن به حضور همیشگی نوچه‌های قدرت است، یعنی کسانی که واقعاً نان نوچه بودن خودشان را می‌خورند، همیشه در دولت‌های مختلف حاضرند، حتی اگر وزیر نباشند، عناوین دیگری مثل مشاور و هیات مدیره شرکت‌های دولتی و ... را حفظ می‌کنند، اما در نهایت نوچه‌های گروه‌های قدرت هستند و به هیچ عهدی با رئیس جمهور پایبند نخواهند بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
جالبه، خالص سازی در دولت موافق، وفاق ملی در دولت رقیب!
ناشناس
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
دقیقا. تغییری پیدا نشود که چرا مردم را پای صندوق کشاند
نظرات شما