تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳

هشدار به پزشکیان؛ مراقب پوست خربزه گران‌سازی بنزین باشید

حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: آقای پزشکیان باید بداند هرگونه گران‌سازی و افزایش مالیات به ویژه گران‌سازی کالایی مثل بنزین یک پوست خربزه زیر پای او است.

هشدار به پزشکیان؛ مراقب پوست خربزه گران‌سازی بنزین باشید

رویداد ۲۴ | حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: آقای پزشکیان باید بداند هرگونه گران‌سازی و افزایش مالیات به ویژه گران‌سازی کالایی مثل بنزین یک پوست خربزه زیر پای او است. دولت و مجلس باید در لایحه بودجه یک بررسی مجدد انجام دهند. بسیاری از حیف و میل‌هایی که صورت می‌گیرد یا عهدشکنی‌هایی که در کارخانه‌های خودروسازی و واردکنندگان خودرو وجود دارد.

وی افزود: همه‌ی این‌ها عامل اصلی حیف و میل ثروت کشور هستند باید به جای اینکه گران‌سازی شود، بودجه را سر و سامان دهند. با این کار به میزانی ثروت ایجاد می‌شود که دولت پزشکیان می‌تواند اولین دولتی شود که بودجه آن فشار اقتصادی را بر مردم زیاد نکند بلکه کم کند.

فلاحت پیشه تاکید کرد: ما دیدیم در دولت گذشته هر سال پنجاه درصد به مالیات‌ها اضافه می‌شد و بسیاری از اقلام بین پنجاه تا نود درصد گران می‌شد. آقای پزشکیان باید از بودجه کشور اشرافیت‌زدایی کند و در این قضیه مجلس باید همکاری کند و پاسخگو باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان