صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 23
کد خبر: ۳۷۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

اگر جای شروین حاجی‌پور زندان است پس ظرفیت زندان‌ها را افزایش دهید

احمد زیدآبادی نوشت: اگر جوان مسالمت‌جو و ایران دوستی مثل شروین حاجی‌پور جایش در زندان باشد، در آن صورت باید ظرفیت زندان‌ها را برای گنجایش ده‌ها میلیون ایرانی افزایش داد!

رویداد ۲۴ | احمد زیدآبادی در واکنش به حکم زندان شروین حاجی‌پور نوشت: رسانه‌ها از "لغو" حکم بدوی شروین حاجی‌پور توسط دادگان تجدیدنظر مازندران خبر داده اند.
متن خبر، اما حاکی از "لغو حکم" نیست بلکه تعلیق نیمی از حکم زندان و لغو مجازات تکمیلی در حکم بدوی است. متأسفانه این روز‌ها برای برخی از قضات مد شده است که علاوه بر اشد مجازات، یک سری مجازات‌های تکمیلی از جمله بسیاری از محرومیت‌های اجتماعی را هم برای متهمان در نظر بگیرند.
در هر حال، هنوز زندان رفتن شروین منتفی نشده است و من امیدوارم که در روند‌های قانونی باقی‌مانده، این حکم به طور کامل لغو شود چرا که اگر جوان مسالمت‌جو و ایران دوستی مثل شروین حاجی‌پور جایش در زندان باشد، در آن صورت باید ظرفیت زندان‌ها را برای گنجایش ده‌ها میلیون ایرانی افزایش داد!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
اینکه دختر پسر های ما این شدند محصول سالها آموزش پرورش و وزارت عتف بود که دولت های مورد تشویق شما تحویل حاکمیت داده
ناشناس
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
وفتی درباره تبعیض و بی‌عدالتی حاکمیت اینجا بلبل میشید یه گوشه چشمی هم به ساختار مکانیزم های غلط آمریکا بندازید
وقتی ۲ تا همدردی و ۴ تا ابراز خویشتنداری بخاطر آرمان فلسطین در بیانیه چهره هاتون چاشنی میکنید ، دو خط از بیعرضگی مجامع ناکارآمد جهانی علیه آزادیخواهی جوانان فلسطین و جوانان آمریکا هم بنویسید
ناشناس
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
شما هم که ماشالله به تجربه پاییز ۴۰۱ بدتون نمیاد میلیون ها دختر پسر احساساتی مثل این بیچاره رو با شلاق مدیای گسترده تون به معضل کشور تبدیل کنین سوار بحران بشید
دختر پسر کالجهای آمریکا میبینید شبکه رسانه ای تون لال میشه حالا لال شفا میگیره ؟
نظرات شما