تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

آخرین خبر از وضعیت پرونده شروین حاجی پور و محسن برهانی

سخنگوی قوه قضاییه درباره حکم شروین حاجی پور گفت: اگر نادم باشد و بخواهد از طریق اعاده دادرسی یا اختیارات رئیس قوه قضاییه اقدام کند، این فضا وجود دارد اگر درخواستی صورت نگیرد، حکم اجرا خواهد شد.

حکم دادگاه بدوی شروین حاجی‌پور لغو شد

رویداد۲۴ | مرکز رسانه قوه قضائیه امروز در خبری اعلام کرد: پرونده محسن برهانی به‌دلیل کسوت روحانیت او در دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و مراحل تجدیدنظر را هم در شعبه اول دادگاه تجدید نظر ویژه روحانیت طی کرده است.

دادگاه تجدید نظر، برهانی را در خصوص برخی از عناوین اتهامی تبرئه و نسبت به برخی دیگر مجرم شناخته است. او درخواست اعاده دادرسی داده که این درخواست پس از بررسی رد و رأی دادگاه تجدید نظر تأیید شده است.

در ادامه این خبر آمده است: دادگاه تجدید نظر پس از اعتراض شروین حاجی‌پور نسبت به رای دادگاه بدوی، این اعتراض را بررسی کرد و به‌دلیل اینکه مجازات‌های تکمیلی اشاره شده در رأی دادگاه بدوی را متناسب با حال متهم و جامعه تشخیص نداده، آن‌ها را لغو کرد و همچنین قرار تعلیق نیمی از مجازات حبس اشد او را نیز صادر کرده است.

سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری گفت: «شروین حاجی‌پور» برابر بررسی از دیوان عالی کشور تاکنون هیچ درخواستی از سوی وی یا وکلای او برای اعاده دادرسی ثبت و ضبط نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه گفت: اگر نادم باشد و بخواهد از طریق اعاده دادرسی یا اختیارات رئیس قوه قضاییه اقدام کند، این فضا وجود دارد اگر درخواستی صورت نگیرد، حکم اجرا خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان