صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 19
کد خبر: ۳۸۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

دکترعلیرضا ابراهیم پور در جلسه‌ای حضوری با شهرداری شیراز

رویکرد شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه همکاری و تعامل با شهرداری کلان شهر‌ها در جهت توسعه شهری است.

 

رویداد۲۴| مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه در دیدار با شهردار شهر شیراز: با بیان اینکه امروز این شرکت با تنوع خدمات در حوزه های مختلف عمرانی، تامین مصالح…. و توسعه شهری، به عنوان تکیه گاهی مهم در کمک به پیشبرد برنامه های شهرداری کلان شهر ها مطرح است گفت: نگاه شرکت شهرآتیه به توسعه شهری، همواره تخصصی و حمایتی بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه؛ دکتر علیرضا ابراهیم پور ضمن بازدید از پروژه میوه وتره بار مرکزی شهر شیراز و جلسه ای با مسئولین و پیمانکاران پروژه در محل کارگاه، با دکتر محمد حسن اسدی شهردار این شهر دیدار کرد.

در این جلسه که در دفتر شهردار شهر شیراز و با حضور شهردار محترم و معاونین شهرداری و مدیرعامل قطار شهری شهری شیراز برگزار شد، ابراهیم پور به گسترش تعاملات میان شهرداری ها، بانک شهر و شرکت شهرآتیه طی سال های متمادی اشاره کرد و گفت: رویکرد مدیریت جدید شرکت با توجه به منویات مدیرعامل محترم بانک تعاملی و در جهت توسعه شهری و خدمات ریلی و افزایش خدمت رسانی به  شهرداری ها در جهت رفاه بیشتر شهروندان می باشد.

ایشان تصریح کرد: در تلاش هستیم با شناسایی و احصاء نیازها و ارائه ابزارهای نوین ، بتوانیم میان شرکت شهرآتیه و شهرداری های کلانشهرها تعاملات و ارتباطات پایدارتری را ترسیم کنیم.

در این جلسه موضاعات فی ما بین در خصوص تأمین میلگرد، مشکلات پروژه میوه و تره بار، قرارداد خط ۴ متروی شیراز و اسناد و املاک واگذار شده از شهرداری بحث و گفتگو صورت پذیرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

نظرات شما