تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

دکتر ابراهیم پور در دیدار با شهردار قزوین؛ اعلام آمادگی برای همکاری و توسعه شهری

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه و جمعی از معاونین و مدیران با مهدی صباغی شهردار محترم قزوین به منظور تسریع در روند عملیات اجرایی و رفع موانع و مشکلات پروژه‌های در دست اجرای شهرآتیه در شهر قزوین دیدار و گفتگو نمودند.

دکتر ابراهیم پور در دیدار با شهردار قزوین؛ اعلام آمادگی برای همکاری و توسعه شهری

رویداد ۲۴ | به گزارش روابط عمومی، دکتر علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه در دیدار با شهرداری شهر قزوین: با توجه به زمینه فعالیت و اهداف و ماموریت های شرکت شهرآتیه، از آمادگی مشارکت و سرمایه گذاری بیش از پیش در احداث پروژه های ساختمانی در شهرقزوین خبر داد.

 دکتر ابراهیم پور عمران و توسعه شهری، املاک و مستغلات و همچنین تاًمین مصالح و تجهیزات ساختمان و تسهیل گری در تاًمین مالی، را سه حوزه اصلی فعالیت های این شرکت عنوان کرد و گفت: شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه در حوزه پروژه های عمران و توسعه شهری، با رویکرد ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در راستای توسعه پایدار شهری، مرجع اصلی در بانک شهر محسوب می شود و  دامنه فعالیت این شرکت در حال گسترش می باشد.

ابراهیم پور با اشاره به قراردادها و فعالیت های فعلی این شرکت با شهرداری کلان شهرهای تهران، شیراز، تبریز …، خاطر نشان کرد: شهرداری ها به خوبی می‌توانند از فرصت همکاری با بانک شهر و شرکت شهر آتیه در راستای  توسعه پروژه ها و باز آفرینی شهری استفاده کنند.

در حاشیه این دیدار دکتر ابراهیم پور و هیئت همراه از پروژه  ۱۱۸ واحدی مسکونی بادامستان، زمین های مسکونی عظیم زاده و الهیه این شرکت در شهر قزوین بازدید به عمل آوردند و توصیه های لازم ارائه گردید.

دکتر ابراهیم پور در دیدار با شهردار قزوین؛ اعلام آمادگی برای همکاری و توسعه شهری

 

برچسب ها: سرمایه گذاری
نظرات شما