صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 10
کد خبر: ۳۸۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش فعال سیاسی اصلاح طلب درباره اخراج اساتید از دانشگاه: من هم قربانی حذف و اخراج‌ها هستم

فیاض زاهد، استاد دانشگاه در رابطه با وعده بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه در پی دستور مسعود پزشکیان گفت: بازگشت برخی از اساتید اخراجی به هر نحوی که باشد ضروری است، اما مهم‌تر از آن تغییر این فرآیند و روند است.

رویداد۲۴ منیبان نوشت: فعال سیاسی اصلاح طلب: فیاض زاهد، استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگویی در رابطه با وعده بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه در پی دستور مسعود پزشکیان گفت: بازگشت برخی از اساتید اخراجی به هر نحوی که باشد ضروری است، اما مهم‌تر از آن تغییر این فرآیند و روند است. دانشگاه چیزی جز استاد نیست و بقیه نیمکت و... هستند.

او افزود: دولت سعی دارد روند حذف و اخراج اساتید در دانشگاه را تبدیل به رعایت احترام کند البته اطمینان دارم بخش زیادی از همکاران و اساتید درجه یک دانشگاه به این فضا برنمی گردند و من هم قربانی این حذف و اخراج‌ها هستم و تصمیمی بر بازگشت به دانشگاه ندارم.


بیشتر بخوانید: انتقاد فیاض زاهد از نحوه برخورد با دختران کشور؛ پلیس به جای مبارزه با دزدان با زنان می‌جنگد


فیاض زاهد در مورد نحوه برخورد پزشکیان با تندرو‌ها گفت: کار جالب و کارآمد پزشکیان ایجاد رابطه تنگاتنگ با مجلس و مراکز قدرت بود حاکمیت هم به دنبال پشتیبانی و عمل کردن به حرف‌ها و وعده‌های پزشکیان برای محکم کردن پایه‌های حکمرانی است. دستور هسته قدرت همکاری با پزشکیان است و تندرو‌ها و کفن پوشان جدی گرفته نمی‌شوند که البته آن‌ها هویت مستقلی هم ندارند.

منبع: منیبان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
لعنت بر آدم دروغگو
به چه قیمت عقده دیده شدن داره
ایشون اخراج نشده
کافیه به تارنمای دانشگاه آزاد تهران مرکز و لیست اعضای هیئت علمی گروه تاریخ بزنید
دروغ در ذات برخی آدمها است
نظرات شما