صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 20
کد خبر: ۳۸۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۹ نظر

پرونده سازی کیهان برای ۴ روزنامه اصلاح‌طلب | موضع روسیه درباره زنگزور خیلی مهم نیست؛ بزرگش نکنید!

کیهان معتقد است که موضع غیرسازنده روسیه در قبال مساله زنگزور چندان مهم نیست و منتقدان آن قصد خوش‌خدمتی برای غرب را دارند!

رویداد ۲۴| روزنامه کیهان در شماره امروز بر اساس آنچه گزارش یک نهاد امنیتی می‌خواند، ۴ روزنامه سازندگی، شرق، اعتماد و هم میهن را متهم کرده که همسو با دشمنان عمل می‌کنند!

کیهان نوشته: «بر اساس برآورد‌های یک نهاد امنیتی، ۴ روزنامه زنجیره‌ای سازندگی، شرق، هم‌میهن و اعتماد در تابستان جاری بیشترین محتوای آسیب زننده به عناصر قدرت جمهوری اسلامی ایران را داشته‌اند و مشخص می‌شود که این رسانه‌های مدعی اصلاحات و دیگر افراطی‌های اصلاحات مسیر رسانه‌های معاند خارج از کشور را می‌روند.»

این روزنامه اصولگرا با این ادعا که روزنامه‌های جریان اصلاحات از بازتاب اقدمات مثبت دولت رئیسی در زمان ریاست جمهوری او خودداری کرده و در تلاش برای ناامیدی مردم بوده‌اند؛ ادامه داده: «بر اساس این گزارش سلب اعتماد و حمایت مردم از نظام و نهاد‌های حاکمیتی، هجمه به رویکرد وفاق ملی دولت و القا تحویل زمین سوخته به دولت چهاردهم از جمله خطوط رسانه‌ای آنان بوده است.
انتشار این گزارش مبنی بر انتشار محتوای ضربه زننده به کشور، مهر تاییدی بر اقدامات ناشایست و دور از حرفه مسئولان این چهار روزنامه بود. نکته حائز اهمیت دیگر این است که برخی از دیگر رسانه‌های مدعی اصلاحات و تندرو را نیز می‌توان در این دسته قرار داد. دسته‌ای که به وابستگان و سرمایه‌های غرب اختصاص یافته است.
در مقایسه این چهار روزنامه و دیگر رسانه‌های افراطی اصلاحات با شبکه‌های پادو رژیم غاصب صهیونیستی متوجه عدم تفاوت در انتشار اخبار و شیوه ناامیدسازی مردم می‌شویم. از طرف دیگر تحریف و تقطیع اخبار و شیوه تیتر زدن این رسانه‌ها نیز با رسانه‌های معاند تفاوتی ندارد.»

کیهان البته در ادامه این گزارش لو داده که علت اصلی ناراحتی او چیست و از چه بابت نگران شده است! همین است که نوشته: «حتی این طیف سرسپرده به غرب در اثنای این که مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در یادداشت خود در تهران تایمز صراحتا از تداوم روابط راهبردی ایران با چین، روسیه و دیگر کشور‌های غیر غربی سخن به میان آورد و در شرایطی که در روز‌های آینده شاهد سفر رئیس‌جمهور به روسیه برای شرکت در اجلاس سران بریکس هستیم، با خط رسانه‌ای تخریب روابط ایران و روسیه با تمرکز بر مسئله نه چندان مهم موضع غیرسازنده روسیه در قبال مسئله راه ارتباطی سیونیک (زنگزور)، سعی بر خوش خدمتی به غرب را دارند.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
رسانه ها چرا میخواهند نان حاج حسین و امثالهم را آجر کنن .
ناشناس
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
باید مانند دیگر روزنامه ها بودجه کیهان را از بیت المال قطع کنند .آگهی های دولتی قطع شود .کاغذ و جوهر مفت قطع شود .خرید زورکی ادارات دولتی رزنامه کیهان قطع شود .شریعتمداری کلا بایکوت شود .
ناشناس
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
وقیح تر از این ادم نماوجود ندارد
ناشناس
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
و پروردگاری که وسیله ساز است ۰۰ آیا هستند برادران شیعه پنهان یا آشکار که کمک مالی برسانند ۰۰۰
ناشناس
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
مدودف کیه و چی،شد کا رفت یا مونده !؟!؟!؟!؟؟
ناشناس
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
خب به گفته مموتی آب رو بریز ...! آگه دولت رئیسی دستآوردی داشته توتبلیغ کن بذار دیگران هم نقد کنن! پیشنها دمن اینه که همه روزنامه ها رو تعطیل کنن چون الکیه فقط کیهان بذارن باشه چون وختی سبزی میخوام پاک کنم آشغالای سبزی رو باید بپیچم لای روزنامه کیهان بندازم سطل آشغال؛ آخه با اینهمه غرغر حسین کله مگه روزنامه جرات می کنه چیزی بنویسه ؟ فقط کارشون شده دادن امید واهی و دروغ ! فقر و فساد ودزدی و گرانی و بیکاری بیداد می کنه اما رسالت کیهان دادن امید به مردمه?امید چی ؟
ناشناس
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
شریعتمداری نمیخواد بپذیره که او ممه را لولو برده .
ناشناس
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
در سریال هزار دستان سکانسی هست که مظفرالدین شاه از صدر اعظم اش که استعفاء داده میپرسد : حالا چه کاری میخواهی انجام بدهی ؟ صدراعظم جواب میدهد از راه روسیه !!! عازم حج هستم !!!
انگار علی حاتمی امروز ! را دیده بود که روزنامه منصوب از راه روسیه ! عازم حج است !!!!! و دیگران را که میگویند زیر چتر اجنبی نروید تهدید به بگیر و ببند میکند ! پیشنهاد میکنم کیهان برای نشان دادن همدلی خود با روسیه ؛ پرچم آن را بر سر در مطبعه بیاویزد تا خیال همه را راحت کند !!!!
ناشناس
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
خدا کیهان و کیهانیان را لعنت کند که مملکت را به این روز انداختند
نظرات شما