رویداد ۲۴| نتایج تحقیقات به عمل آمده نشان میدهد از میان سه بازیگر اصلی شبکه نمایش خانگی ایران یعنی فیلیمو، فیلمنت و نماوا، برند فیلیمو بر مبنای شاخصهای عملکرد برند و انتخاب کاربران با در دست داشتن ۶۲.۴ درصد سهم از بازار با اختلاف زیاد نسبت به سایر رقبا در رتبه اول قرار دارد.
این نتایج وقتی معنادارتر میشود که در نظر داشته باشیم فیلیمو در کنسرسیوم روبیکا قرار ندارد. احسان بداغی، روزنامهنگار با اشاره به این نکته نوشته: براساس مطالعات بازار NexLooks بیشاز ۶۰درصد بازار نمایش خانگی در اختیار فیلیمو است که در کنسرسیوم روبیکا نیست! این یعنی روبیکا با این همه تبلیغ و کمک صداوسیما هنوز محبوب نیست و دست به دامن پلتفرمها شده و توی این معامله دو سر باخت هم نتوانسته نفر اول بازار را بخرد!