صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 18
کد خبر: ۳۸۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

باخت سنگین روبیکا به فیلیمو!

نتایجی بررسی عملکرد شبکه‌ها خانگی نشان می‌دهد که فیلیمو با فاصله معنادار پیشتاز است و کنسرسیوم روبیکا بازی را بد باخته است.

رویداد ۲۴| نتایج تحقیقات به عمل آمده نشان می‌دهد از میان سه بازیگر اصلی شبکه نمایش خانگی ایران یعنی فیلیمو، فیلمنت و نماوا، برند فیلیمو بر مبنای شاخص‌های عملکرد برند و انتخاب کاربران با در دست داشتن ۶۲.۴ درصد سهم از بازار با اختلاف زیاد نسبت به سایر رقبا در رتبه اول قرار دارد.

این نتایج وقتی معنادار‌تر می‌شود که در نظر داشته باشیم فیلیمو در کنسرسیوم روبیکا قرار ندارد. احسان بداغی، روزنامه‌نگار با اشاره به این نکته نوشته: براساس مطالعات بازار NexLooks بیش‌از ۶۰درصد بازار نمایش خانگی در اختیار فیلیمو است که در کنسرسیوم روبیکا نیست! این یعنی روبیکا با این همه تبلیغ و کمک صداوسیما هنوز محبوب نیست و دست به دامن پلتفرم‌ها شده و توی این معامله دو سر باخت هم نتوانسته نفر اول بازار را بخرد!

نظرات شما