صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 14
کد خبر: ۳۸۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

تجدیدنظر در گزینش استخدامی فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان که رد شدند

با پیگیری‌های صورت گرفته و ورود آقای کاظمی وزیر آموزش و پرورش، ابلاغیه‌ای صادر و بنا شد مجددا ارتباط استخدامی این افراد به صورت آزمایشی و تا اعلام نظر قطعی گزینش برقرار شود.

رویداد۲۴|فرشاد ابراهیم پور اظهار کرد: وزرات آموزش و پرورش قبل از آغاز سال تحصیلی ارتباط استخدامی حدود هزار نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان که گزینش درباره آن‌ها نظر قطعی نداده بود، را به دلیل نداشتن گزینش قطع کرد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و ورود آقای کاظمی وزیر آموزش و پرورش، ابلاغیه‌ای صادر و بنا شد مجددا ارتباط استخدامی این افراد به صورت آزمایشی و تا اعلام نظر قطعی گزینش برقرار شود.


بیشتر بخوانید:

خبر مهم برای داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳

 بازبینی پرونده معترضان به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش


نایب رئیس آموزش و تحقیقات مجلس گفت که با این اقدام، مشکل بخشی عظیمی از این افراد حل شده و وزارت آموزش و پرورش می‌تواند از خدمات آن‌ها بهره‌مند شود.

چندی پیش موسی‌الرضا کفاش معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش به ایسنا گفته بود که معاون اجرایی رئیس جمهور این وعده را داد، افرادی که به دلایلی شرایط را کسب نکردند، جذب نشدند یا معترض هستند مجددا مورد بازبینی قرار خواهند گرفت و اگر احتمالا تضییع حقی صورت گرفته باشد نسبت به این افراد اعاده خواهد شد و تلاش بر این است که حقی از کسی در این مسیر ضایع نشود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Jam
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
بعنوان یک بازنشسته فرهنگی خدمت جوانان متقاضی معلمی عرض می کنم اگر شده گدایی کنید بهتر از آن هست که به معلمی رو بیارید چون ۳۰ سال تحقیر و توهین از طرف دولتمردان گوناگون این حکومت دیدیم و بخاطر هزینه خانواده مجبور بودیم تحمل کنیم فقط بخاطر اینکه از هیچ سهمیه ای برخوردار نبودم و دانش آموخته دانشگاه بهشتی بودم و سال آخر دانشگاه به آموزش پرورش تعهد خدمت دادم (رشته ام دبیری نبود و دانشگاه بهشتی رشته دبیری نداشت)
اینکه می شنوید معلمی شغل نیست بلکه هنر است یا اینکه میگن معلمی شغل انبیاست فقط برای فریب معلمان است.تو این مدت ۳۰ سال خدمت صادقانه اگر قرار بود ۱۰۰هزارتومن به حقوق معلمان اضافه بشه آنقدر در بوق و کرنا می کردند که حتی پسرخاله جورج بوش هم خبر داشت .
خلاصه از ما گفتن.
در مدت ۳۰ سال با وجود اینکه امکانش بود و نیز برخی دانش آموزان تقاضا هم داشتند اما خدا را گواه می گیرم که حتی یک بار نشد از کیفیت تدریس کلاس عادی خودم بقصد کلاس خصوصی بزنم به دانش آموز هم می گفتم هرچی بلدم در کلاس عادی عرضه می کنم شخصا کرامت شخص خودم رو بالاتر از اون می دونستم که با کم کاری در کلاس از دانش آموز در کلاس خصوصی پول بگیرم و تدریس کنم شخصا درشان خودم نمی دانستم شاید خیلیها تصور کنن بی عرضه بودم اما اشکال نداره.
و مخالف کلاس خصوصی بودم الان بازنشسته فرهنگی هستم و لیسانس بدون سهمیه دانشگاه بهشتی با ۴ نفر نانخور حدود ۱۶میلیون حقوق می گیرم درحالیکه خط فقر فعلی جدیدا ۳۷ میلیون تومان اعلام شده.
پس اگر میخواید شغلی رو در ایران برخلاف بقیه دنیا داشته باشید که فقط توهین و تحقیر توش باشه، بسم الله برید معلمی.
نظرات شما