صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 14
کد خبر: ۳۸۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

شهرداری تهران جایگاه رئیس‌جمهور و رئیس مجلس را نمی‌داند یا خودش را آن راه می‌زند؟

از علیرضا زاکانی که خودش سودای ریاست جمهوری دارد و به عنوان نامزد پوششی هم که شده در انتخابات‌ها شرکت می‌کند، انتظار می‌رود جایگاه رئیس جمهور در قانون اساسی را بداند و او را بعد از رئیس مجلس قرار ندهد.

رویداد۲۴| حاشیه‌سازی‌های آقای زاکانی تمامی ندارد. شاهدش همین تصویری که شهرداری تهران با عنوان «لشکر نصر» در شهر تهران نصب کرده است. علیرضا زاکانی که به نظر می‌رسد دلخوریش از مناظرات انتخاباتی و رویارویی با پزشکیان سرچشمه می‌گیرد، در این تصویر مسعود پزشکیان را پشت سر قالیباف قرار داده است!
زاکانی خودش تا آخر نماند تا معلوم شود که شانس رئیس جمهور شدن را خواهد یافت یا نه، اما انتظار می‌رفت آنقدر مطلع باشد که طبق قانون اساسی رئیس جمهور در ایران بعد از رهبری شخص اول مملکت به حساب می‌آید؛ لذا قرار دادن او بعد از رئیس مجلس نمی‌تواند اتفاقی باشد و قطعا با قدری سیاسی‌کاری و غرض‌ورزی همراه بوده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
سیدرضا موسوی
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
تو رو خر گیر آورده....
اگه مردی منتشر کن
علیرضا
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
درودبرشما. عوامل شهرداری هرکدام دست پرورده ومنتخب شهردارند. معاون فرهنگی زاکانی آنقدربرای خودشیرینی وچاپلوسی در این چند سال مسئولیت گاف داده که اینم روُش !!! اونهادرشهرداری تنهاکاری که بلد نیستند شهرداریه!!! تادلتون بخواد از بودجه شهر وحمایتهای چمران برای سیاسی کاری بنر چاپ کردند ودرسطح شهر تهران وحومه نصب کردن. از موضوع حجاب که پشت قباله شهرداره تا فلسطین وغزه ولبنان بیلبوردها دراختیار آقایون وسپاه بوده ودیگه تبلیغات محصولات دیده نمیشه. دشمنی بارئیس جمهور منتخب وتیم دولت رودرروزنامه شون دنبال میکنند. این بنر روکه سپاه نصر نامیدند روزاکانی ندیده نصب کردند. درجلسات دولت از خجالتِ زاکانی همه اعضاء درمیان.!!!
حنیف محمد نعبم
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
این بنرهای شهردار تهران از شخیصت ممتاز وعالی امید دل مردم جناب آقای دکتر مسعودپزشکیان نمیکاهد
یک شهروند
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
پلیدتر از زاکانی، خودشه!
نظرات شما